-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
diegho #186617 üzenetére
Látatlanban azt mondom, helyesen döntöttél.
(Nem kibickedés.)
Jól néz ki, nem nyűgös, jó az ára, tetszik a sportos hangolása a többi MQB-hez képest. 👍
Nekem meg elmentek otthonról, vettem egy 18-as téli szettet.
Este szereltem fel, majd holnap kiderül mennyire zötyögős. [kép][ Szerkesztve ]
-
válasz
rob210 #186627 üzenetére
Jó is az a 16-os struktúrált felni (a fekete), anno sokat vadásztam mire találtam. + yodamester A nyári gyári 18-as, sejtem mire számíthatok.
A gyári homológ erre 17, 18 és 19"; de ugyebár felmegy a 16" is.
Rázni fog. 17-et szerettem volna télire, de ezzel szerelembe estem.@Lacess: Cadiz, gyári G7 R Line.
Danke!
[ Szerkesztve ]
-
A korrodált lemezre: tippre sokat autópályáztak vele télen*, nagy sebességgel, és nem foglalkoztak az ápolásával. Az enyém így nézett ki 143 ezer km-nél: [kép]. (Éppen alternatív koksztalanítás történik.)
Az egymilliós ráköltés túlzó.
Nekem (pont) nem kellett vezérlést cserélni 160 ezerig, de akkor már érett. Tippre 200-250-ből ki lehet hozni ma is.
* A télen belül is valahol Ausztriában vagy Németországban, ahol elterjedtebb a hatékonyabb, drágább, egyben agresszívebb CaCl2 használata. (Magyarországon főleg autópályán sóznak ezzel és mínusz 5 fok alatt.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
6030D #186704 üzenetére
Több összetevője van.
1. Nem megyek hosszútávon a seggébe senkinek, főleg nem csúszásmentesített úton (felvert apró kavicszuzalék, só, CaCl2 veszélye, a balaesetveszély mellett).
2. (Sós út után leöblítem az autót, a motort nyilván nem.)
3. Időnként kitörlöm a dzsuvát a motortérből nedves, enyhén műanyagápolós mikroszálas ronggyal - kb. 5 perces meló, de szeretek eltökölni vele.
4. Ha kell, megmosom a motorteret. Nem rendszeresen, kb. minden autómét 1x, utána csak fenn kell tartani az állapotot. A Golfén már túlvagyok, míg kívülről még nem mostam meg.
5. Létezik motortér konzerválószer, profi cuccok, ugyanakkor a WD-40 is tökéletes erre a célra. Lazán befújom utóbbival (vagy a Mannol megfelelőjével) az egész motorteret, a műanyagokat át lehet törölni utána, de nem kötelező.
Egyes nyestriasztó sprék is tartalmaznak ápolószert, talán a Mardaway pont ilyen.Az 1., 3. és 5. pontot mindenki számára javaslom. (A 2.-at is.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #186720 üzenetére
Bő hónapja voltam a PoBu-ban, ha már ott jártam megnéztem a kiállított G8-at (Style = Highline felsz.).
Nyilván szó nélkül elcserélném a G7-et egy megegyező G8-ra, hiszen utóbbi az aktuális modell. Ennyi, pont, vége. A G7-hez képest (is) "szürke" a G8, túlságosan letisztult a belseje. Most ahogy visszaemlékszem, egy monokróm egérszürke belsőt tudok felidézni. Még csak nem is antracit, sötét matt egérszürke. A tapipadokat divat fikázni, de a valóságban is jobb kezelni a fizikai felületeket.
Szóval kéne a G8, de a G7 nagyobbat villantott a maga idejében és a mai napig hangulatosabb a bele, számomra magasabb minőséget sugároz. -
válasz
BigBlackDog #186721 üzenetére
Vakon válaszolva:
- a B8 tágasabb és csendesebb,
- a G8 agilisabb, mivel kisebb, könnyebb,
- a futóművük szvsz 99%-ban ugyanaz (de a Golffal lesz jobb csapatni, lásd fent).B8 Variant 2.0 TDI DSG az autód.
Lehetőleg az erősebb TDI. (A Passat értékvesztése magasabb, ha ez számít. 4-5 évesen az azonosan specifikált Golf többet fog érni.)
Szerk: úgy rémlik, a G8 néhány másodpercet ráver a G7-re a Nürburgringen.
A Passatban a több zajszigetelés mellett több a puha műanyag. A Golfban (6/7/8 is) pl. a hátsó ajtókárpit teteje kopogós műanyag (GTI-ben is, R-ben is).[ Szerkesztve ]
-
válasz
homeless09 #186740 üzenetére
Próbáld meg a bőrfestéket, és lécci számolj be az eredményről, engem is érdekel. (Ha sok a zsír a kormány bőrében, akkor ledobja a festéket.)
A legtutibb szerintem egy szép állapotú bontott kormány. Pl. ez jó áron van: [link]
-
válasz
diegho #186766 üzenetére
Gratulálok itt is!
2x volt olyan autóm, hogy csak defektjavító volt hozzá, néha paráztam, legutóbb vettem egy plusz defektjavító sprét is, mert lejárt a gyári anyag szavatossága és mi van ha kell... De ha belegondolok, olyan 15-20 éve* kaptam defektet legutóbb. Kop-kop-kop.
Másrészt ha nem sima defektet kapsz, hanem kicsípi valami a gumi oldalát, akkor a hajadra kenheted a defektjavítót.Ha hosszútávra tervezel, keress hozzá egy mankókereket (5x112 osztókör, 57,1 mm középfurat (időnként 57-nek írják)). De kell majd mellé emelő, kerékkulcs, a pótkereket a helyén rögzítő csavar is. Tippre 30 rugó a vége.
*Szerk.: 1x a feleségem nem vett észre egy betondarabot vmi nyaralóövezetben - én ittam - egyből kihasította a gumi oldalát. 12 éve történt, nem én voltam, mégis defekt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
aLávaló #186781 üzenetére
Köszönöm! Pont az a sima bőr anyag kellene ami a kormányod felső részét borítja. Most olyan nincs.
Full gyárit szeretnék, semmi spéci anyag; 66 e. km-rel vettem, de vélhetően egy cipzár csúnyán összekarcolta az alsó részét.Szerk: december elején beszéltem vele, pár hét múlva újra megkeresem, hátha javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Retekcloud #186824 üzenetére
B8 passat a gumikon van gumi nyomás érzékelő.
Szia!
Ezt kérdezed, vagy kijelented? Ha kérdezed, akkor valószínűleg nincs, és nem kell bele, programozni se kell, az ABS jelét használja.
(Szerk: annyira kell "programozni", hogy az autó menüben (Car) a gumi fejezetben megerősíted, hogy helyes a guminyomás.)Ha kijelented, és tényleg van benne, akkor passz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Retekcloud #186831 üzenetére
Nem tudom sajnos. Esetleg kérj kölcsön és próbáld ki egy normál szeleppel szerelt kerékszettel.
Jellemzően az ABS-es TPMS verziót tették a VAG-okba, csak ilyen RS6 szintű autókban van a szenzoros megoldás.Volt Opelem, Saabom még a kötelező TPMS előtti időkben / időkből, a 18" kerekekhez járt a szenzoros verzió. Amikor a szenzor nélküli téli kereket feltettem, akkor magától értetődően nem jelezte a guminyomást, és hibajelet sem dobott. De ahogy írtam, ezek még a kötelező TPMS előttI idők.
-
válasz
akooos #186892 üzenetére
Biztosra nem tudom, ez a 2. generáció.
A 3. generációnál a 220/230 és 300/310 lovas között különbség pl: turbó, injektorok és talán a dugattyú.Kicsit lemenve alfába, mintha ott 2 nagyon más motorról lenne szó, a sima GTI (211 le) láncos, míg a 265 lovas, ami az R motorja, pedig szíjas vezérlésű.
Itt írnak ezt-azt: [link]
[ Szerkesztve ]
-
válasz
newmoonlight #186988 üzenetére
Az évek alatt felcsipegetett morzsákat összerakva úgy vélem, nem lehet X autó szoftverét a mindenben tök azonos Y autó ECU-jába csak úgy beleírni. A sw tartalmaz egyedi azonosítókat (pl. VIN, esetleg immo?), ezekből baj lesz. Ezt nem tudja módosítani Pistike a VW márkakerben.
-> Ezért kell csipszeshez vinni -> ha már oda kell vinni, akkor húzzon is rajta -> ha már belepiszkál, akkor tegyünk rá nagyobb turbót.... -> és a többi, és a többi...[ Szerkesztve ]
-
válasz
molnarpeter #186992 üzenetére
Emelkedésre vagy csökkenésre számítasz?
(26 K a Golfomba való JP EFB, nem vészes.) -
-
válasz
szabonagyur #187084 üzenetére
Volt 2 műszakilag egyforma OFF 1,9 CDTI járművem még az euro 4-es, DPF mentes időkben, manuális váltóval. Az első 200 le / 435 Nm-re húzva, a második gyári állapotban 150 le és talán 320 Nm. A feleségem, aki csak utas is azt mondta a másodikra, hogy ez sokkal gyengébb.
Az első az akkoriban még aránylag friss E39 530d-vel volt pariban autópályán. Naggggyon jól ment, nagyon szerettem.[ Szerkesztve ]
-
válasz
szabonagyur #187091 üzenetére
Mióta elvették egyszer a jogsimat, .60-.80 a cirkálóm.
Persze, hogy elég normális igényekre a 170 ló, sőt a 100 is autópályán.
Arra igyekeztem reagálni, hogy csipsszel tényleg sokat lehet javítani egy turbós jármű teljesítményén. -
Jajj, de sokat írogattatok tegnap a tarcsival rendelkező autók és f.szméregetés témában.
Ez egy autókkal - nem csak 1.4 MPI-kkel - foglalkozó topik. Ugyebár?
Azon mosolygok, hogy azok akik megveszik a legújabb i9 (létezik?) processzort és a 16 (32?) GB RAM-ot a PC-jükbe, azt minek??? Fészbukozni? 20 soros Excelt töltögetni? Emailt írni?A saját PC-m egy 13 éves Dell D630, nekem bőven elég, 3 havonta kapcsolom be. A céges valami Thinkpad i5, tényleg nem tudom, mennyi a memóriája, piszkosul nem is érdekel; Excel elfut, SAP elfut. Basta.
Az autómba viszont legyen tarcsi, a balfékeket egy szemvillanás alatt letudjam.
Szóval kinek ez, kinek amaz a fontos. -
válasz
macilaci78 #187210 üzenetére
Hány GB van a gépben?
Nem megyek a fenekébe senkinek, nem dudálok, max 1x villantok. Ha ebből nem ért, akkor jobbról el - ehhez kell a tarcsi, meg Cyberpunkhoz*.
Respect Mindenkinek!*Ma is tanultam valamit, thx!
@6030D: Mire eljön ez a disztópikus világ, addigra én nyuggerként egész évben a Balatonnál lógatom a lábam, biciklivel járok a boltba, simogatom a korlátozásmentes youngtimert a garázsban, és a haverokkal iszom a csökkentett alkoholtartalmú italomat.
-
-
Anno az (állami)céges O2 FL-emben műanyag kormány volt és manuális klíma. Saját zséből kapott tempomatot és gyári 16" felniket a 15" lemez helyére. Na ebben volt a többször megénekelt deréktörő ülés. (Aminél csak a kispóké volt lejjebb, ill. az apám egykori Corsa D Enjoy-ában lévő kertibudiülőlap.)
-
-
válasz
hdanesz #187366 üzenetére
Ez elmúlt 2 hétben nálam is többször csikorgott a fék az indulást követő első közepes erejű lassításig, utána már rendben működött. (Kb. 3000 km van bennük, elől Zimmermann, hátul TRW páros.) Minden ilyen alkalommal kb. mínusz 1 Celsius volt, nagyobb hidegben nem csikorgott, illetve plusz fokoknál sem. Nem tudom, hogy melyik, inkább az első tengelyre tippelek (nem biztos).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elden Ring
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mobilinternet
- Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- További aktív témák...