Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EA Sports WRC '23
- Overwatch 2
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54854 üzenetére
[link] Ez jó?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #54861 üzenetére
Ezeket néztem ki, de ráment a zseton a szervóra. Még a turbóra eltettem némi kézpénzt, de utána már nem kap semmit, csak egy hirdetést.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54864 üzenetére
1,5mm még rendben lenne, de 1,5 centi az sok. Fecskendő és csapolás.
tartáj -tartály
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Én utánfutón kaptam defektet. Túl volt terhelve 300 kilóval. 70-ről mire megálltam, leégett a gumi.
Volt egy öreg sport jacht nevű utánfutónk + wartburg 353w. Komoly páros. A fater az 1x1,10 es utánfutóra tett még egy méteres magasítót, és a kavics adagoló alá beállva 5 másodperc alatt megtöltötte. Ment is a szotyizás, hogy mi legyen, itt hagyjuk? Elvittük. 4km-t bírt a gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mennyire necces? Eddig mit szereltél az autón? Mennyire vagy tapasztalt. Pl. ha beleszakad egy csavar, mit fogsz vele kezdeni?
Ha minden jól megy, nem necces, Kiveszel 5 csavart, lekötsz 2 csövet. Kimosod az EGR szelepet, a Te esetedben nem tudom mennyire lehet mozgatni a szelep beljesét, mivel nem vákuumos, hanem elektromotor mozgatja. Mindent visszaraksz, csinálsz egy alapbeállítást a szelepnek, hogy megtanulja a végállásokat és örülsz.
Ha ebbeől nem világos mit és hogyan kellene, akkor neki se kezdj. Inkább bízd olyanra, aki már csinált ilyet.
Felismered az EGR szelepet?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tucsok. #54882 üzenetére
Traktorba, rotációs kapába, űrhajóba, vagy csak a babettát tuningolod? Kérdezni úgy illik, hogy pl:
Sziasztok:
2003 as W8 B5.5 passatba H7+H7 fényszóróba milyen helyzetjelzőt ajánlotok?
Ebből már ki lehetne sakkozni a helyzetjelződ foglalatát.
Évjárat és típus alap, motortkód meg erősen ajánlott, meg 40 kép a verdáról
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tucsok. #54884 üzenetére
Aztat bárki mondhassa.
Na látod, nem is fájt, hónapok alatt én elfelejtem milyen autód van. Valami jó kis ledes cucc kellene bele.
-
Mágus2
Közösségépítő
Megnézem neked a bekötést, de tudom, hogy amikor én szereltem a navit, akkor is át kellett dobni a vezetéket ami a gombokat világítja. A csatlakozó jó, de más a bekötés benne.
Kiskokó
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt van a bekötési séma attól függően, hogy sima, vagy BOSE. Mindkettő benne van.
Kihúzod a multi pin 3 csatlakozót és megnézed, hogy kikapcsolt gyújtásnál, bekapcsolt helyzetjelzővel van-e feszültség a 58s és a 31 lábak között.
+58s jön a lámpakapcsolóból
-31 Az akksi negatívjáról, ez testeli az egész rádiót.Elvileg a 4-es és a 8-as láb között meg kell jelenni a 12V feszültségnek, ha bekapcsolod a lámpát, az a gyanúm, a régi rádióban máshol volt ez a kábel. Azt is meg tudnám mondani, hol volt, ha gyári rádió volt benne, amin működött ez a funkció.(persze tudni kellene a rádió típusát, pontos évjáratot)
Ha nem itt van, addig keresed, míg meg nem lesz, az a te kábeled, ahol megszűnik a feszültség, ha lekapcsolod a lámpát. Ezen kívül van még egy + kábel ami mindig áram alatt van, ez tartja a memóriát, tehát ne keverd össze a kettőt. Mindegyiket a 8. lábhoz mérd, az a negatív, csak a 3. csati lábait mérd.
Jó keresgélést.
freaghill Gyári a központi zár?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #54921 üzenetére
Központi záradról csak ennyit találtam.
Nézd át a komponenseket, én a csomagtartóban kezdeném a szivattyúval,(kap-e áramot, morog, szív?)ha az megy, akkor meg kell keresni, hogy hol ereszt a rendszer. Ha a szivattyú működik, át kell nézni a vákuum csöveket, valahol el lesz törve vagy szétesve.
A dokumentum végén megtalálod hogyan lehet működésbe hozni a szivattyút, ha nem indul be, meg kell nézni, van-e tápellátása, ha nincs, akkor biztosítékok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #54923 üzenetére
Azt írtad gyári. Én itt töröm magam, Te meg nem vagy képes megnézni, mi van a kocsidban.
Legközelebb, ha kérdezek valamit, akkor egyenes választ várok, ami a jelen esetben a NEM TUDOM lett volna.A gyárit sem úgy kell elképzelni, hogy kívül hallani, a csomagtartóban kell hallgatózni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #54957 üzenetére
A long-life olajokban több az adalék, azok kihúzzák 2 évig is, de ez elsavasodik, ezért van a megkötés 1 évre vagy a megtett km-re. AMint kinyitod a flakont és levegővel érintkezik, elkezd romlani, ehhez még fel is főzöd néha. Ha többségben városban megy a gép, akkor 8-10 000km alat mindenképp érdemes lecserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #54960 üzenetére
Mikrokapcsoló a hátsó ajtóban? Néha nem marad felkapcsolva a csomagtérvilágítás?
Ha ez nem játszik, akkor maga a generátor is lehet zárlatos, vagy a rádió. Mérni kellene egy nyugalmi áramfelvételt, majd egyenkén kivenni a biztosítékokat, ahol csökken, ott a hiba... a generátor kábelét is le kell kötni, ha a biztosítékos mutatvány nem hoz eredményt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #54965 üzenetére
Tudsz bánni multiméterrel? Elmagaráznám hogyan mérd meg a nyugalmit, abból már sokmindenre lehet következtetni.
Ha minden OK, és nem fogyaszt, akkor nem tölt rendesen a generátor. Ilyen egyszerű. -Azt is meg lehet mérni.
13,8 töltés rendben lenne, ha minden fogyasztót bekapcsol, ha ez csak a motor alapjárati értéke kikapcsolt fogyasztókkal, az gyenge.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Autóvillanyász kiszúrta volna, de pékek meg kőművesek is felveszik a szakmát, mert erre van igény.
Sima feszültség mérés kell szigorúan az akku sarkain, nem a kábelen, nem a motoron, nem a sarun, az akku kivezetései között alapjáraton minden fogyasztóval, majd 2000-es fordulaton minden fogyasztóval.
Ha ez megvan, akkor kikapcsolsz minden fogyasztót, felnyitod a géptetőt, bezárod a kocsit a központi zárral(előtte szállj ki )
- akkusaru le. Vársz 1 percet, Beállítod az ampermérőre a műszert. a piros kábelt a - pólusra az akksin, a feketét a - akkusarura. Sorba kötöd a mérőt az akksival és a kábellal. Picit fel fog először szaladni az érték a műszeren, ez normális, utána lecsökken 20-30miliamper jó értéknek számít. 50-60 közepes, 100 fölött gebasz van. Át kell váltani majd az értéket attól függően, milyen amper értéket állítottál a műszeren.Nekem 10 és 20 ma között mozog, akkor 20, amikor kivillan a piros led az ajtó zár pöcök mellett. ennyire érzékeny a műszer.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Már nem engedi szerkeszteni, de a hsz 2. fele cool13-é
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #54975 üzenetére
Ez nőgyógyász volt? Azok sem mind szakmabeliek. Múltkor olvastam, hogy nálunk 20 év praxis után bukott le az illető, nem végzett az orvosin.
Nálunk mindenki autószerelő akar lenni. A szomszéd is levette a vezérmű szíjat, csak miután felrakta az újat, nem fordult a főtengely.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #54981 üzenetére
Ck. Akart venni, neki írj, mellesleg ez itt nem a reklám helye.
tomcsi23 Sajna a tanult autószerelő sem biztos hogy ért hozzá.
Mester vizsgán a vizsgáztató elküldte a tanoncot gyertyát cserélni a zsiguliban, az visszajött fél óra múlva a 4 gyertyával a kezében, és megkérdezte, hogy a másik oldalról is kivegye-e a gyertyákat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #55001 üzenetére
Rendben, ettől nem lettünk okosabbak, azt bizonyítottad, hogy nem működik. Köv. lépés. Csomagtartó-, megkeresni a vákuum pumpát, ha van.
1. így kiderül, gyári-e.
2. ki lehet mérni, hogy a motor hibás, vagy csak nem kap áramot.Ha nem gyári, akkor meg kell keresni a műszerfal alatt a vezérlőt, egy fekete doboz lesz valahová felkötve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #55005 üzenetére
Inkább a vákuumosat tenném rendbe, mint szétfaragni minden ajtót. Nem nagy munka, csak időigényes.
Angol bontott autóból bagóért lehet venni, és ki tudod próbálni szétszedés előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #55007 üzenetére
Ha kiveszed a kompresszort, lekötöd, akkor a csövekbe levegőt kell fújni és hallgatni, hogy hol szelel. Nem hiszem, hogy hetekig tartana. Megkeresem neked a csövek bekötési sémáját. Utána ki lehet dolgozni valami tervet a lépcsőzetes ellenőrzésre, hogy ne kelljen szétszedni az egész autót, csak ott, ahol ereszt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #55010 üzenetére
Megkeresed a 10. csatlakozási pontot az első képről, ott fut össze az összes cső(nem ír pontos helyet, de szvsz a hátsó üléssor alatt lesz a jobb oldalon). Egyenként lekötöd a csöveket, belefújsz, ahol ereszt, ott javítasz. Ajtók átvezetőiben szokott a legtöbbször megtörni, vagy az összekötőknél szétesni, ritka, hogy lyukas legyen a cső.
cool13
No, akkor már csak 1 teszt van hátra, feszültséget kellene mérni, amikor valaki indítózik.freaghill
Ennyivel nem úszod meg, van kereke is az autónak? 1 kép kellene, de 40 különböző szögből.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #55018 üzenetére
A kép neki kell.
net84 Ez még akármi is lehetett. A kérdés, hogy túl sok volt neki a turbónyomás, vagy túl kevés, mindkét esetben tilt. Az esetek nagy többségében a túl nagy nyomás miatt tilt, hibakódot nézted, vagy csak a csekkendzinre hagyatkozol? Ha nézted és nincs kód, akkor tudod mi következik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Megjött a tél. Ma izzítottunk ezerrel.
-
Mágus2
Közösségépítő
Azért kell a VCDS, hogy értelmezni is tudjam az adatokat.
Egy egyszerű lyukas vákuum csőtő a lyukas nyomócsöveken át a koszos GEO-ig minden lehet. Az N75-is megfáradhat, de kell a LOG, hogy pontosat tudjak mondani.
MunezXBK Azzal nem hiszem, hogy baj lenne, de azért vegye csak le, nem kell ahhoz különösebb ok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ma reggel -6 volt. -Nincs rádió, és igen, nyitva van az ajtó.
A zolaj elég vastag ilyenkor, de azért beindult.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Meg kell mérni az értéket és beállítani, 1db vag diag kábel kell hozzá, sok-sok türelem, meg egy 13-as kulcs,.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- Ukrajnai háború
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Derült égből villámcsapásként itt a Galaxy S24 FE
- Revolut
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- PR-Telecom
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest