Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Gabor901127 #166521 üzenetére
A 17-es a drágább, de ha belefér, vedd azt.
A javaslatom:
- 7 vagy 7,5" széles,
- ET 45 és 50 között,
- 225/45r17 gumi.
- lehetőleg peremvédős gumit vegyél.16-ban:
- 6,5 - 7" (a gyári alu 6,5")
- ET valahol 45 körül plusz-minusz 1-2; de ezt csak hasból mondom.
- 205/55r16.Persze, kérdezd meg a felnist is, ill. a webshopokban is van kalkulátor.
A jófogáson 100-150 között nagyon baba állapotú, gyári felnik vannak 17-ben. Elsősorban Golf 7-ről származót vennék, de a Passaté is OK. Korban hozzáillő lenne optimális.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #166525 üzenetére
Szívesen!
Azért ajánlottam a használt gyárit, mert:
1. az új gyári kiba' drága,
2. a gyári az megbízható minőség.A linken szereplő 7" széles még OK lesz ET43-mal is. Viszont ez egy replika felni, nem ismert a minősége.
A 7,5" széles is elmegy ET45-tel, talán még kisebb ET-vel is, de azt én nem próbáltam. -
veterán
válasz Gabor901127 #166529 üzenetére
A külső belső oldalán ott a VW embléma és a gyári cikkszám.
Vagy ha linkeled ide, biztos segítünk.
-
veterán
válasz Gabor901127 #166532 üzenetére
Igen, ez valószínűleg gyári. De nem a Golf 7 gyári szerelésű felnije.
Az előző hozzászólásomat az autocorrect "javította", szóval a VW embléma és a cikkszám a küllő belső oldalán van, vagy azon a részen ahol felfekszik a felni a kerékagyra.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #166564 üzenetére
A 16-os G7 felniért soknak érzem a 140 e. Ft-ot, 17-esért már inkább reális ez az ár.
-
veterán
válasz Gabor901127 #166571 üzenetére
Lehet, hogy mindenki ilynenkor akar felni venni, én meg egész évben rájuk szoktam nézni, azért vizionálok alacsonyabb árat.
Most így kerestem rá: 5*112 alufelni, ill. 5x112 alufelni
El vagyok havazva, így csak egy példa a 17-esre 140-ért: [link] ET 40 7,0" szélesen még jó is lenne. -
veterán
válasz Gabor901127 #166632 üzenetére
A G6-ra vettem gyári felnit anno Mohácsról; a benzint nem számolom bele az árba, így nagyon jó vétel volt.
A "tömörebb" felni előnye a sok küllőssel szemben, hogy könnyebb tisztítani.
Az Audi / Skoda / Seat jeles felniközép helyére lehet VW verziót tenni; Kínából rendelve nem drága. A téli felnim Audi, Audi jellel. Nyilván egy Mercedesre nem tennék Dacia logós felnit.
-
veterán
válasz Gabor901127 #166635 üzenetére
A GTI-n az alap felni 7,5" széles, az 1.4 TSI-n a feláras 17-es 7" széles. Most, hogy 7" vagy 7,5"... annyit nem számít szvsz az a fél hüvelyk ( = 12,7 mm). Feltéve, hogy 225/45r17 megy rá.
Mert ha 16"-ról beszélünk, akkor picit sok lesz a 7,5" a 205/55r16-hoz - ilyen a téli kerekem, és kicsit feszül rajta a gumi "szétfelé".Lopják-e? Passz. Nekem még sose loptak le felnit. Ellenben 2x már törtek fel autómat az üveget betörve; és 2x már loptak le dísztárcsát - mindez jó 15 éve.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gabor901127 #166669 üzenetére
ZR = 240 kmh feletti tempóra képes abroncs. Mára kissé idejétmúlt, régen nem volt használatos a W és Y sebesség-index, minden ami V-nél jobb volt, az Z vagy ZR (ugyanaz) indexet kapott.
-
veterán
válasz Gabor901127 #166669 üzenetére
Időben szólok: egy szett patika Golf 7 GTI alufelni, újszerű gumival 235 e Ft [link]. De el kell menni érte Békéscsabára, megéri szvsz.
-
veterán
válasz Reggie0 #166689 üzenetére
Nekem sincs sok ismeretem róla, csak az, hogy Golf 5/6 alapú; ebből következően technikai szempontból azonosak lehetnek.
1.8 / 2.0 TSI: koksz, lánc, olajfogyasztás lehet probléma.
Sok az USA import; érdekes lehet a 2.5 szívó sor 5-ös. Végképp nem ismerem.
Az 1.2 fika lehet; az 1.4 TSI ritka, pedig azt ajánlanám. Vagy 2.0 TDI. -
veterán
válasz atos19881101 #166829 üzenetére
Tegnap írtam; ha nem elég a mosás, akkor a következő lépés szilikon spray-vel vékonyan átfújni az övet. Ugyanígy jártam a 9 éves, 200k-t futott Saabbal, ott bevált.
#166836) L1ZRRR : Kívánja a 3 centi ültetést. A motor elbírja?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz atos19881101 #166850 üzenetére
Nem hagyott nyomot, de eleinte figyeltem rá, hogy játszós kabátot húzzak; azon sem hagyott nyomot.
-
veterán
válasz golfvariant #167221 üzenetére
Először 2 évesen, utána évente van a kötelező szervíz.
Először 3 évesen, majd 2 évente cserés a fékfolyadék. Lesz még szvsz: pollenszűrő, fékellenőrzés, esetleg gyújtógyertya, mobilitás garancia hosszabbítás. Gyújtógyertya nélkül kb. 40 ezer forint.Ha nem viszed, elveszíti a garanciát; bár túl sokat nem ér a +2 év, mindenre húzzák a szájukat.
-
veterán
válasz golfvariant #167226 üzenetére
Mióta hozzájuk hordom az autót, már a 3. munkafelvevővel van dolgom; az első kettő szimpatikusabb volt.
De nem tudok jobbat; a július végén esedékes éves szervizre ismét hozzájuk megyek, vagy Zalaegerszegre. -
veterán
válasz 1stVikman #167248 üzenetére
A Kauffer az alábbiakat hozza "prémium minőségre":
Hengst
Mann
BoschA Purfluxot csak "jó minőségként" értékeli.
Természetesen nem tudom, hogy mennyire lehet erre alapozni. Golf VII 2.0 TSI-hez ezeket hozza. Van amit kiváló minőségként értékel, a linken most nincs olyan.
Részemről Mann vagy Hengst légszűrőt vettem eddig a Golfhoz, ránézésre nincs köztük érdemi különbség; a gyári Mann volt benne és szerepelt rajta a VW és a Mann cikkszám is.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #167389 üzenetére
Végösszegnek egész jól tippeltem a 40 ezer Ft környékét. Igaz én beleszámoltam a pollenszűrő cseréjét is; ellenben a kuplung-légtelenítéssel (az enyém DSG-s) és a segédanyaggal nem kalkuláltam.
Melyik szervizbe vitted végül?
-
veterán
Egyedi szoftverem még nem volt (1x volt EDS Motorsport "konzerv" sw dízel Opelhez - ez szuperállat volt; ill. most a Superchips a Golfhoz - sajnos sokat evett, módosítottak rajta, utána már nem evett sokat, de érzésre nem ment jobban a gyári setup-nál, végül sztornóztam és a gyárinál maradtam).
Továbbá 1x elvittem az Astra F GSi 16V-t az ATC-hez még 2000-ben egyedire, sikeresen szétbarmolták az ECU-t miközben szerelték ki az autóból, megjavíttatták, de végül azt mondtam, hogy inkább ne piszkálják tovább az autómat.Szóval egyedi sw. tapasztalatom szinte zéró; de akihez első körben fordulnék, az az AET Tuning Táton .
-
-
veterán
-
veterán
válasz golfvariant #167651 üzenetére
Az egyes tételeket vizsgálva, az utóbbi ajánlat kedvezőbbnek tűnik. Pl. hiába több itt a fékfolyadék-csere munkadíja, ha nem számolják fel mellé külön a kuplung-légtelenítést is.
Az olajat érdemes cserélni évente, ha nem mész sokat, akkor is. (én vinni szoktam az olajat, de nem az éves szervizkor cseréltetem, mert olyankor nem lehet vinni a gari miatt és a mobilitás-garancia miatt sem)
(#167654) Motion_Blur: Hány órát számítottak fel a vezérlés cserére? Mindent kidobtak vagy csak a láncot cserélték, esetleg feszítőpatront?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #167775 üzenetére
Majd esetleg 8-ast.
Van GTI-s ágynemű az Aldiban? Ránézek, köszi!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz golfvariant #167807 üzenetére
Az első, nullkilométeres 1.4 TSI-m bekapott egy litert az első 10 ezer km-en. A későbbi kb. 5 decit kért 15 K km alatt.
Szerintem nem érdemes aggódnod.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen