-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz bitpork #71540 üzenetére
De, hallgattam, hangosnak tényleg nem hangos. Meg Munezét is, másnap meg pont egy sor hatos dízel bömössel utaztam, igazából különbséget nem hallottam a három közt, alapjáraton mind ugyanolyan szar, sorry Menet közben nincs rossz hangjuk a sokhengeres dízeleknek, de alapjáraton mindegyik nagyon dízelesen kerregő. Persze egy sor 4 dízelnél jobbak.
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #71674 üzenetére
Ja ja... motor Stop gomb után leáll,gyújtás is lekapcsol. Ha másodszor nyomod akkor elektromos kormányzár.. ennyi.
De igaz nekünk nem start stop rendszeres. (hála az égnek, nekem ne mondja meg senki hogy ennek van értelme és nem árt a kocsinak)| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #71687 üzenetére
A bimmereknél és az újabb Audiknál is kikapcsolhatatlan tartósra, de bármelyik márkakereskedés vagy az Audiknál VAG-COM-mal rendelkező egyén pillanatok alatt át tudja állítani az alapbeállítást. A garis BMW-knél még asszem ingyenes is, ezért valszeg az Audinál is. Bár ki tudja, sajnos manapság már mindenért pénzt kérnek. És igen nem mindenhol megy kondiról, ez egy fejlettebb rendszer, de a németek ezt szeretik már.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #72270 üzenetére
Nekem simán átment műszakin.
Illetve, mint irtam régebben is, olyan profin kiszedte egy környékbeli srác (ráadásul mindenestől volt40ezer), hogy még pesten az Audis szerelőm (nemtudom pontosan de kb 10/10 év , audi márkszerviz/maszekaudizás), is megjegyezte és megkérdezte ki csinálta, annyira jól ki lett írva.
Majd teszek fel videót vagy valami. Nagy gáznál kormol egy halványat az elején és kb ennyi. Még csak korom pamacsnak se nevezném mert nem intenzív annyira. Tesóm gyárilag DPF-nélküli ML320 CDI-je sokkal jobban kormol.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #72273 üzenetére
Az a szopi, hogy szórakozik veled és trafiba mész, vagy az a szopi ha vészmódba vágja az autót vagy az hogy a hozzá tartozó sok sok szenzor baszakodik,vagy az a szopi ha venned kell újat 400Ezerért (tesómnak az E61 25D-be 2004, mondtak a BMW-nél 620ezret) folytassam ?
Az Euro norma miatt van benne én nem mondom, hogy nem ér semmit... de nagyon sok helyen olvastam már róla, hogy az autó élete során elvégzett regenerálásokkor (főleg ha Adblue is kell) a végére sokkal több káros anyagot bocsájt ki az autó mintha a kezdetektől fogva nem is lett volna benne...
Amúgy is ez a DPF még kb 10 éves story sincs... érdekes előtte se kormoltak agyon az autók.. stb[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #72294 üzenetére
Ezért sem akartam azt az ózonos tisztítást - bár úgy gondoltam, ha mondjuk belső keringetésen van menet közben, akkor a hőcserélőt is tisztítja.
A szaromnál: pollenszűrő ki, helyére tisztítós cucc befúj klíma közben, jó alaposan, még állni is hagytam, majd némi átszellőztetés, végül új pollenszűrő be.
A3 vs Leon, kinek melyik kasztni jön be, a műszerfal eléggé hasonló - A3 bódéban részemről egyedül S3 jött volna szóba.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #72332 üzenetére
Leszögezem nem vagyok klímás, de hagy kérdezzem már meg, hogy ha a kompresszort lekapcsolja?
Akkor mi nyomja össze a gázt vagyis mi hűt?Mert ha csak a külső levegő beengedése a szerepe, akkor ez is csak egy túlbonyolított f@szság.
Vagy nem értem a lényegét a dolognak.
De ha annyira a kinti levegőre vágyom lehúzom az ablakot, vagy egyszerűen kikapcsolom a klímát és a rostélyon keresztül máris a kinti levegő áramlik be.Mellesleg nekem nagyon jól sikerült a klíma ózonozás, elképzelhető, hogy annak köszönhető egyszerűbb a szerkezet.
Mert itt vagy a klíma fújja a hideget vagy a környezeti levegő jön be, vagy belső keringetésen van, de olyankor csak annyi a különbség, hogy egy kis tolólapot betol egy motor a pollenszűrő elé.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
Ace owner
addikt
válasz bitpork #72404 üzenetére
Mikor szokik le a nép erről a mi értelme, hogy tudod így használni, hülye értelmetlen nyomorék vagy dolgokról? Ezt vagy érzed vagy nem.. Régen a Ladák kipufogóját szedték le hogy hangos legyen. Mi értelme volt? Semmi, de jól érezték magukat a kocsijukban. A másik meg hogy ezek a csili vili kocsik többnyire levegősek, aminek a használati értéke már kicsit több. A porig ültetett static gépeket én is csak csodálom,de nem csinálnám. Ebben az országban biztos nem. Pedig túl lehet élni, mert latyak is jár vele, gondolom nem a garázsban tartja és néha beleül brummogni kicsit.
Amúgy az az RS6 elég magas..
Galaxy Fold 4
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Elektromos autók - motorok
- Starfield
- Befutott az Arcane animációs sorozat új évadának legfrissebb előzetese
- Gaming notebook topik
- Kibővített előzetest kapott a FragPunk
- Milyen TV-t vegyek?
- Elden Ring
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...