Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Taknyoshal #146161 üzenetére
Szia! Ez így normális.
-
-
veterán
válasz havri1 #146533 üzenetére
Mágus biztosra megy, meg ő ért is hozzá; szóval a csere a 100%-os megoldás.
Én költséghatékony igyekszem lenni + nem tudok autót szerelni. Ha gatya a vezérlés, az úgy kezdődik, hogy reggel 1-2 másodpercig kerreg, majd abbahagyja. Ha utána fél órával beindítod ismét, akkor nem fog kerregni, ha akkor mégis kerreg, akkor végstádium közeli.
Járj utána a linkelt vezérlés-szettnek, mert a márkaszerviz jó eséllyel nem ezt a cikkszámot fogja ajánlani, hanem egy 300 ezrest.
-
veterán
Ha már akksi téma: tavaly vettem lidlis töltőt, a Saabot simán töltöttem vele úgy, hogy nem kötöttem le az akkut.
A Golf 7 AGM-es akksiját is szabad így tölteni? -
veterán
válasz 1stVikman #146683 üzenetére
Köszi! Szóval a VCP jobb lenne? Kinából 25 dollár.
Volt 2016-os modellévű G7-em, azon magyar nyelvű az infotainment (Composition Media, MIB2), viszont érzésre lassabb, mint a mostani 2014-es (ennek nem jut eszembe a neve, a kisebbik navis). És a frissebb, magyar nyelvű is angolul navigál.
Nem lehet a régebbire magyar nyelvet tenni - nincs rá fw.A mib2-n nekem is lefagyott a tolatókamera rendszeresen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz grizlisandor #146722 üzenetére
Igen, 5 éve tempomat-beszerelésen; Kínából olcsóbb.
-
veterán
Skacok!
Egy hozzáértő mondja meg plíz, hogy ez AGM-es akku vagy sem. Köszönöm!
[kép]A Lidlis töltőmön van AGM program, olyankor 14,4 helyett 14,7 Volttal tölt; az autó használatija ellenben azt írja, hogy kíméletes módon szabad csak tölteni az akkumulátort, ehhez szakszervizt javasol.
Szerk: nincs baja, csak prevenció.
Sehol nincs ráírva, hogy AGM, pedig az rémlett, az autó start-stopos.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lord_devil #146801 üzenetére
Köszönöm! Van rajta "varázsszem"; és valóban logikus, hogy akkor nem lehet AGM.
A kíméletesség jegyében inkább hagyom a 14,4 V-on, garázsban töltöm (14 C). -
veterán
válasz lord_devil #146804 üzenetére
Megnéztem, végzett a töltéssel, max 75 perc alatt.
Tavasszal a Saabomat hosszú órákon át töltötte fel, kb. egy éjszaka alatt.Szerk: a hétvégén apám autójának a 9 éves akkuja következik. Ma azt mondta rá a villamossági szerelő, hogy 70%-os. (Izzót cserélt)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lord_devil #146829 üzenetére
Este olvasgattam a témában. Az EFB akku töltése is magasabb feszültséget igényel.
Az én töltőmön 3 program van:
- motorkerékpár
- autó 14,4 V, 3,7 A
- AGM / téli töltés 14,7 V 3,7 AVajh' megfelel-e az EFB-nek az utolsó 2 közül valamelyik?
Azt már tudom, hogy az EFB a gazdaságos start-stop akku; az AGM-nél egyszerűbb kivitel, viszont a hagyományos akkukhoz képest 2-3x olyan jól bírja a terhelést és tartósabb. Annyira nem drága, a 70 Ah-ás Varta EFB kb. 33 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CharlieDrop #146852 üzenetére
Érdekes, az indítóáram a 2.0 benzinesemben is 680 A; viszont a kapacitása 69 Ah és csak EFB, nem AGM.
-
veterán
válasz grizlisandor #147032 üzenetére
A küszöböt - vidéken - max. 40 rugóból kijavítják. Jól néz ki szvsz.
Szerk: jobban megnézve, legyen 50. Az első ajtó élén van vmi horpadás. A hátsó ajtó alja ment a küszöbbel együtt? Cakk-pakk 80-100 e., tippre.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz grizlisandor #147091 üzenetére
Golf 5/6 alapú autók esetén, 1.4 TSI-ből a 122/125 lóerős a kevésbé problémás. Minél frissebb, annál jobb.
-
veterán
válasz grizlisandor #147094 üzenetére
A vezérlést kell az első hidegindításkor meghallgatni: ha zörög, akkor cserélni kell. Nem olcsó, bár létezik gyári, olcsóbb szett is kb. 70 ezerért.
A régi 140 lovasban turbó + kompresszor van, bonyolult motor.
-
veterán
válasz grizlisandor #147119 üzenetére
Én már nem merek semmit se mondani.
Mindkettő Golf 5 alap, ahogy a Golf 6 is az 5-ösre épül műszakilag. Kívülről nekem egyformának tűnnek, csak a műszerfaluk különbözik, a 2009-es a G6-ra hajaz.
Azt venném, amelyikben már cseréltek vezérlést; vagy amelyik nem zörög hidegindításkor - utóbbit nehéz lesz kiszűrni; fél órával azelőtt, hogy odaérsz, megjáratják a motort 10 másodpercig, és nem fog neked zörögni, de tapintásra jéghideg. -
veterán
válasz havri1 #147123 üzenetére
Laikus vagyok. Szerintem mindkettő.
És azért nem csörög, mert még feszít a feszítő 8-10 óra múlva is.
2 évig jártam egy ilyen tüneteket produkáló G6 1.4 TSI-vel; akkoriban 300 ezer Ft-ot mondtak a vezérlés cserére; ha már akkor is elérhető lett volna a 200 eurós "javító szett", akkor kicseréltetem. Nyári melegben rosszabb, olyankor 8-10 óra múlva már zörög.Mondom laikus vagyok; Mágus virtuálisan lecseszett, hogy cserélnem kellett volna, mert belever a szelep a dugattyútetőbe, annak a hangját hallani.
-
veterán
-
veterán
válasz Spartacus69 #147204 üzenetére
Pedig én is így csináltam 2014-es Golfon. [link]
Szerk.: azóta is a 2017. májusi a legfrissebb térkép.
Szerk2:
- jó modellévet választottál?
- a jó fejegységet választottad ki?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Spartacus69 #147219 üzenetére
Neked másfajta navid van; az enyémre 6 GB körüli az adat. Próbáld ki úgy, hogy a PC kitömöríted és ezt másolod a gyári SD-re. Jobb ötletem nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Óra topik
- GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
- EAFC 25
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AliExpress tapasztalatok
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen