-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Olaj és légszűrő csere DONE!
9k km volt bennük, de a légszűrő csere nem kicsit érződik. Megy a gép mint állat. -
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #95072 üzenetére
olaj, olaj szűrő levegőszűrő.
A gázolajszűrő szintén tavaly augusztusban lett cserélve. Ezt most nem tettem meg. Nem tudom számít e valamit, hogy eddig csak a prémium gázolajat ivott a vas. Következőleg szeptemberben cserélem a cuccokat. Ekkor már cserélődik az üzemanyagszűrő is.
-
Morris
veterán
Urak! A szívósor mitől lesz retkes belülről?
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #95220 üzenetére
Jah, a legfontosabb kérdés: Változik valami azért mert kitakarítom az egr-t és a szívósort
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Richard #95239 üzenetére
Nekem Hankook nyári garnitúrám van. Nem tudom most megmondani, pontosan melyik, mert jelenleg a gumisnál van. Holnap ha minden igaz, készen lesznek a felnik, csütörtökön pedig megyek vissza a gumishoz, felrakni őket. Ha addig ráér, akkor megnézem. Egyébként frankó gumik.
-
Morris
veterán
No, kitakarítottam az EGR-t és a szívósort is.
Gondolkoztam rajta, hogy levakoljam e az egr-t, de aztán észrevettem, hogy vákuumos vezérlésű, így ha lehúzom a vákuumcsövet, akkor ugyanott vagyok, mintha levakoltam volna. Eddig hibát nem dobott.2-3 mm vastagon állt bennük a trutyi. Elment 2 flakon fék tisztító, egy negyed flakon hideg zsíroldó illetve 1 liter Brigéciol D-3.
- A féktisztító hasznos, csak szvsz kevés a 2 flakon.
- A hideg zsíroldó is jó cucc, de megmarja az alumíniumot és sötétebb lesz tőle a színe. Ellenben nagyon frankón kaparja le az odaégett cuccot. Ezzel legalább ötször kell kezelni/állni hagyni/lemosni, akkor jó lesz.
- A Brigéciol D-3 teljesen jó, de a 100%-os hatás eléréséhez benne kellene áztatni a cuccokat legalább 2-3 órán keresztül. Na nekem erre kevés volt az 1 liter. Két 16 literes üres festékes vödörben pancsoltam. Ebből a motormosóból kellene legalább 4-5 liter, hogy normálisan ellepje a szívósort.Szívósor tömítést kicseréltem. Egr vákuumcsövet lehúztam. Az autó jól megy, nagyon húz, kerekeket ugyanúgy elpörgeti a körforgalomból kijövet, mint a téli garnitúrát.
Ja ás készen vannak az alufelnik, nagyon szépek, már fenn is vannak az autón!
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Mági, elsősorban hozzád intézném a kérdésemet.
Létezik EGR szelephez gumitömítés amit külön meg lehet venni?Most hogy gyönyörűen megtakarítottam, elkezdte kinyomni az olajat. Pont ott, ahol 3 csavar fogja a szívósorhoz.
Eddig gondolom rendesen tömített a gumigyűrű és a lerakódott koksz együtt, de most, hogy tiszta, egyből nyomja az olajat. -
Morris
veterán
Üdv az Uraknak!
Egy izgalmas fékes kérdés jön!
Kb 1 hónapja, észrevettem, hogy a fékfolyadék tartály körül "olaj" folyás van. Leszedve a tartály kupakját, a fékfolyadék szint fullon volt. Ez szivárgott ki a fedél alól. Letörölgettem, majd leszívtam a tartályból (fecskendővel) egy jó ujjnyit.
Tegnap ugyanezt véltem felfedezni. Ismét színig volt. Megint leszívtam belőle egy ujjnyit.
Két lehetőséget látok:
1: Az autóm termeli a fékfolyadékot, amit illene megemlítenem a VW gyárnak, mondván új gyári beszállítót talált, aki nagyon jó áron odaadja a terméket.
2: Valami nincs rendben a fék rendszeremmel.
Szerintem a második reálisabb.
Fél éve komplett tárcsa és betét garnitúrát cseréltem (minden ATE). A fékmunkahengerek rendben vannak, a kézifék jó.
A fékrásegítést gyengébbnek érzem mint a korábbi autómon (Golf IV 1.4 16V).
De tulajdonképpen a fékkel nincs probléma. Talán egy kicsit foghatna jobban. Mindegyik tárcsa szépen kopik. Nem szorul egyik munkahenger sem.Mi lehet a probléma?
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #95586 üzenetére
Én cseréltem a tárcsákat és a betéteket. Mivel vissza kellett nyomni a dugattyúkat, így folyamatosan szinten volt tartva. Amikor visszanyomtam őket, akkor leszívtam a tartályból.
Majd mikor kész voltam az egésszel, akkor felöntöttem a tartályt rendesen, szintig. Tehát ezzel nem lehet gond.
Levegőt nem szívhatott, mert erre ügyeltem.
1 hónapra rá cseréltem a féket, miután megvettem az autót.Én vagy a főfékhengerre tippelek, vagy a fékrásegítőre.
Tiger.huhhhh:
- Álló motornál két pumpálás és felkeményedik.
- Járó motornál 3-4 pumpálás és felkeményedik. Majd kis idő elteltével szépen lassan benyomható a pedál.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #95629 üzenetére
Mi az a VIN szám?
Alvázszám?Futok egy kört ezekkel a vákuum csövekkel. Az a baj, hogy bármelyik szerelőhöz is megyek, midegyik elhajt, mert 1 - nincs idejük nézegetni, mert elv az autó megfelelően működik, 2 - nem látnak benne pénzt.
Úgy utálom ezt az egész szerencsétlenkedést...[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Megtörtént a csoda. Tegnap ahogy megnyomkodtam a féket, ma már rendesen dolgozott a rásegítő. Harap, és jobb a fékhatás is. Wtf...
-
Morris
veterán
válasz pocokxx #95685 üzenetére
Esetleg Toyo Proxes CF2
Semperit Speed-Life-------------------------------
Megnéztem, nekem Hankook Ventus V12 evo (94Y) gumijaim vannak
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs