-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Doki16 #179366 üzenetére
Ha csak áll a motorban az olaj akkor is degradálódik, ezért van időbeli korlát is megadva a cserére nem csak km. Szóval a" nem megy a belsőégésű azzal kímélem az olajat" az fals gondolatmenet. Sőt némi párát megköt álltában is mert nem hermetikusan zárt a rendszer tehát vizesedik és ha nem használod nem melegszik fel az olaj, akkor nem is párolog el belőle a víz. Szóval ha ilyen keveset megy a belsőégésű akkor érdemes vmi minőségi magas TBN számos olajat venni bele.
Persze ha nem hosszútávra tervezel akkor meg kaksizz rá, jó abba a Mannol olaj is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Sokat számít a gumi is (nem csak a méret, a mintázat is). Neked mi van rajta? Dobbetét kaphat extra filc réteget, az sokat segít és nem bukod a garit sem vele (és még könnyű is).
Persze, hogy erős, ezek a TSI-k általában valójában erősebbek mint papíron a többi gyártónál meg pont fordítva szokott lenni (kivéve az Opel, azok is kicsit túl vannak lőve a tapasztalatok szerint).
Sávtartó pályán ok, városban idegesít ott nem is használom. A tábalfelismerő nálam még egyszer sem hibázott pályán. DSG addig jó amíg kiszámíthatóan vezetsz, ha nem akkor viszont lagol és össze-vsszak kapcsolgat. Bár ilyen téren a Skoda dsg-je jobb szoftot kapott mint a régi Passaté, az aztán tényeleg marha gyoran felkapcsolt. Az egy dolog, hogy 60-nál 5-ösben 1100-on tekert (DMF szereti nagyon) de ha onnan gyorsítani kellett akkor elmélázott azon hogy akkor most 1-et vagy kettőt váltson-e vissza. Ha ezt eldöntötte akkor kezdet hozzá az adot fokozat "betátcsázásának" ami akkor volt igazán szopó ha párosból párosba kapcsolt vissza, mert azonos tengelyen lévő sebességbe lassan vált.
Ez az új 7-es dsg sokkal jobb ilyen téren szerintem is az elődhöz képest.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Itt pl de ha rákeresel a hangszigetelő filc autóba kifejezésre a google sok találatot dob. Ezek öntapadósok por és zsírtalanítás után simán felragasztod és kész. A nehézséget inkább a mértre szabás adaja...
Conti PC5 és ugye csak alap kerék (215/55R17) azzal nincs gond. Minap megfutotta a 215 km/h-t is, na ott már van szélzaj is.
Jól néz ki ezzel a világos belsővel, bár övből is adhattak volna ilyen világos színűt hozzá.
Munez: Ne nagypapázzak, értem. Vagy tegyem be S-be és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MunezXBK #179482 üzenetére
Jó de ez dízel: nem forog, nem durrog.
emvy: Az engem is bár a gyári navit nem nagyon használom mert elég buta a mi fapados navink (pl forgalmat nem nézi, simán belevisz olyan dugókba, hogy az agyam eldurran). Waze viszont bevált, a városban kóricáláshoz tökéletes megoldás.
De legalább rádióadót lehet váltani a homescreen-ről is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
DJ. Ru$y #179508 üzenetére
Az enyém szövet, az nem érzékeny a farmerre szerencsére. Az övet meg langyos szapannos vízzel ha átmosod időnként akkor tiszta marad. Amit a fektével sem árt megcsinálni mert attól hogy nem látszik még az is koszos. De igen én is fekete belső párti vagyok alapból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az előző Superb alapülése sokkal rosszabb volt...
Az előd B5.5 1.8T-t kifejezetten kedveltem és 372k km alatt csak egy turbócsere vt, azon kívül semmi rendkívüli (bár a végén már az is csipegette az olajat). Aztán a Superb 2 óriási csalódás volt de szerencsére az első 50 ezer km után hengerfejes lett (1.8 TSI) és megszabadított tőle a sors. A Passat B6 az teljesen jó volt 282k km ment bele egy EGR+DPF cserén kívül semmi rendkívüli nem volt. Ez az új fapad Superb meg... még nem dönttem el. Egyelőre semleges, nem bántó semmiben de a jó az nem ilyen szvsz.
bitpork: Nekem nem volt gondom vele a sima bőr nekem rosszabb.
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
6030D #179691 üzenetére
Köszi meglett! Ma el is jutottam oda hogy megnézzem. Gondolom 30k km-ről indult, mert most 23,6k km-re jönne ki (az eddig megtett út + a cseréig saccolt hátralévő út).
AdBlu is ilyen, a saccolt 15k km a valóságban inkább csak 10k km lesz ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #179839 üzenetére
Amúgy megosztott a flotta, belépőszinten benzinesek/villanyosok vannak (Scala 1.0 TSI, eGolf, Leaf2) , középszinten 2.0 TDI 150 vagy 190 lóval, legfelül meg a 272 lovas 2.0 TSI-k mennek.
Az nem rossz fogyi amúgy! Rövidtávozva a Jazz is bekap annyit E10-ből.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Ezek a bosszantó hibák azért vannak, hogy a Passat felé tereljék a népet.
Tegnap végre ki tudtam menni vele a városból. 180 felett van szélzaj és országúton kanyarban úthibán mászik el a feneke erőltetve. Sokkal kevésbé mint a túlfújt téli gumival de megvan a jelenség továbbra is. Érzésre nem erősebb a 170 lovas B6-nál (igaz az könnyebb és kisebb autó vt) viszont sokkal kevésbé tolja az orrát (igaz ennek a nyomtávja nagyobb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #180086 üzenetére
Köszi! Ránézek reggel hidegen. Most csak emiatt nyitottam ki először a géptetőt. Mondjuk az ablakmosó tartályt is feltöltöttem ha már ott motoszkáltam...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Richard #180127 üzenetére
Nem hallom de rányitok majd amikor már nem lesz annyira forró benne a víz. Jeleztem a flottásoknak a dolgot. Az volt a válaszuk, hogy tudnak róla, "szinte mindegyikből fogy" ezt mondták. Töltsem maxra vagy max fölé egy ujjnyival (állítólag a márkaszerviz is ezt javasolja) és időnként nézzek rá. Majd tél előtt bemérik a fagyállóságát.
Doki16: Szvsz nem, én tuti hisztiznék érte...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Doki16 #180129 üzenetére
Nem lep meg, az előző Superbünk (1.8 TSI) is ette a vizet meg az olajat ott is ez volt a válasz/reakció. Végül 100k km-nél már beverte az 1 liter olajat 1000 km-en, így gariban felújították a motorját. Majd meglátjuk ez mit produkál. Annyi, hogy majd 2-3 tankolásonként ránézek a szintre.
Richard: Nyúl voltam, nem mertem lelazítani a kupakot nyomás alatt, majd reggel rátöltök van még egy kis ioncserélt vizem (desztvizet ez nem érdemel
).
Viszont átraktam sport módba a tempomatot, így már azt mondom oké. Végre nem csiga lassúsággal éri el a beállított tempót. Am nem is értem minek, van eco, normal, comfort és sport állása...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
VGYke #180135 üzenetére
PoHu elég sza,r azt sajnos én is tapasztaltam. Az Óbudai autójavító-val viszont jó tapasztalataim vannak.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #180258 üzenetére
Az EGR hiba nálunk is előjött (CBBB), az olajpumpa tengely kibírta amíg nálunk volt meg a DSG is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #180450 üzenetére
Igen ez kökemény Bp és legalább heti 10x csak 2 km-es út van benne, így a TDI is sokat eszik. Télen simán 11 fölött van a fogyi. Szerencsétlen már 2 napj próbál regenerálni de sosem tudja befejezni...
Viszont ha nem sitesz már autópályán is 7 alá bemegy.
Most a nagy átlag nekem 8,18 ami nem rossz, mert a Passat B6-é 8,11 volt. Tehát alig eszik töbet miközben nagyobb, nehezebb és erősebb is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Vicces képek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- BestBuy topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...