-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #121053 üzenetére
A Többiek épp olajat cserélnek.
Elírtam a nickedet, bocs...
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #121056 üzenetére
S.Y.S. mostanában ritkábban ír ide, övé az Octi RS.
Lehet, hogy a kemény mag még nem ért haza.
-
veterán
válasz bitpork #121059 üzenetére
Ne legyél már ilyen.... a fiatalok rendeztek Bp-n egy gyors minitalit - kaja se volt Helyette hőmérőzték az autókat, meg digitálisan gumiprofilt mértek.
Túlkorosként szóltak nekem is, hátha felmegy a fogyasztásom - 12,7 lett a napi.És Luigi kormol, mint egy gőzmozdony. 👍😷👹
-
veterán
Megvolt a 15 ezres olajcsere:
- vittem az olajat, Castrol Edge Professional, 6 liter, 16 000 Ft a Kauffernél.
- VW márkaszerviz Érd számlázott 15 600 Ft-ot: munkadíj, olajszűrő, csavar, apróság.Cakk-pakk 31 600 Ft, nem kevés, de márkaszervizes viszonylatban igen jó ár; én elégedett vagyok, nagyon szimpatikus csapat, a szerelő meg fanatik (G2 GTI, G2 GTD, húzott 1-es Caddy).
Nekem a gari miatt nem volt sok választásom amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz outsiders #121149 üzenetére
Az 1.4 TSI-ről tudok nyilatkozni, volt belőle 2. Nekem bejött, Octiban simán megáll 7,5 alatt a fogyasztás haladós tempó mellett. Óvatosan (100-110) 6 alatti országúti fogyasztást tud.
1 probléma fordulhat elő: vezérműlánc megnyúlik. Úgy tudod legbiztosabban megállapítani, hogy amikor mész megnézni, kérd hogy indítsák be a motort, nagyon fülelj, ha az első indításnál kerreg, akkor sanszos, hogy cserélni kell. A második indításnál jó eséllyel nem fog kerregni, viszont ha akkor is, ez esetben szinte biztosan cserélni kell. (annyira nem olcsó...)
@bitpork: CAXA lesz a 2012-es Octi egynégycsi.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz freaghill #121223 üzenetére
Pl. egy klímás, csipszes dízel? Még friss a Luigis élményem.
Amúgy nem tudom milyen állapotban lehetnek mára a dízel G4-ek :-( 5 éve volt, hogy autót kerestem a feleségemnek, megnéztem 3 db G4 GTI-t, az egyikben nem volt klíma, a másik kettőnek meg hulladék volt a bele (már 5 évvel ezelőtt is). A szép és erős G4-ek jó drágák.
-
veterán
válasz Kalandor #121322 üzenetére
Olajat ők adták? Nem bosszantásból: pollenszűrő nélküli olajcserére, márkaszerviztől kaptam ajánlatot úgy is, hogy ők adják az olajat, így 43 500 Ft lett volna. 4 év feletti autókra kb. 20%-ot engednek.
Annyi a titka, hogy nem Budapesten kell szervizeltetni, én egészen a távoli Érdig utaztam.
Az index fórumban ez a Donimotors elég magabiztosan osztja az észt, nagy cimbik lehetnek a novothautóval.
-
veterán
válasz bitpork #121337 üzenetére
Köszönöm Uram!
Nem a szaktudással van a gond, PH-ról már rég kitiltották volna őket örökre és jogosan. Index fórumon mehet az önfényezés , reklám..
Csak teszt jelleggel próbálkozom droidról:iPadre letölteni sem tudom gif-kent.
Működik! 😉 Nagy a boldogság!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz outsiders #121366 üzenetére
Szia!
Kb. mindegyik érintett a láncnyúlásban valamennyire - minél későbbi, talán annál kevésbé. Ettől még tök jó motor.
Egy tippem van a próbakörre, ami jó eséllyel működik:
1. Próbáld úgy intézni, hogy az aznapi legelső motorindításra odaérsz. Ha kereskedés, akkor jobbak az esélyeid, menj nyitáskor vagy korán. Ha privát eladó, akkor kérj reggeli időpontot és érkezz mondjuk 20 perccel hamarabb.
2. Ha ez sikerült, akkor kérd meg, hogy indítsák el az autót - nagyon fülelj, csak egy esélyed van általában - ha kerreg a lánc pár másodpercig, az azt jelenti, hogy megindult már a romlás útján. Ez nem tragédia, de tudd, hogy már nem tökéletes. Én így használtam az enyémet 2 év / 4X ezer km-t.
3. Ha második indításra is kerreg vagy ha folyamatosan kerreg (=csörög) a lánc, akkor sürgősen cserélni kell. Ha csak a láncot cserélik, az nem olyan horror, tippre megáll 50 ezerből, ha a vezérlésmódosító kereket és egyéb cullangot is cserélik az 200+. Ebay-en lehet találni jó árban komplett szettet (70-100 ezer).
4. Ha nagyon megnyúlt a lánc, azt elvileg hibakódként is jelzi az autó.Szóval fülelj!
-
veterán
válasz outsiders #121370 üzenetére
Kérj korai időpontot és érkezz hamarabb.
Az enyém olyan volt, hogy a legelső indítást követően már nem csörgött - akkor sem ha csak 10 másodpercet járattam és újra indítottam. Csak reggel, ill. a délutáni hazainduláskor adott hangot, akkor is 50% eséllyel. Több órát kellett állni hagyni, hogy esetleg kerregjen (elég ronda hang 1-2 másodpercig).Alapjáraton mindegyik TSI ketyeg, de ezt nem lehet összekeverni az indításkori kerregéssel.
Szívesen!
-
veterán
válasz Magnum_ #121383 üzenetére
1.4 csíre ettől az eladótól vettem, kb. ezt. Egész jó.
Van neki olcsóbban is Kínából postazva. [link]
Neked talán csak 1 db kell.
KORMOLNI FOGJA!
Szerk: szerintem ugyanaz az átmérő, csak szimpla. Ezekben van egy rugó, úgy gondolom, hogy pont jó a 65 mm-hez.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #121392 üzenetére
Most még nem látja a gyári normál acél csövön, de majd ha felteszi a polírozottat!
A télen nem pucoltam a csövet egy jó hónapig vagy kettőig, azóta sem tudtam tökéletesen letakarítani a nyomokat.
@Saint_: rendelés előtt hallgasd meg a szakállas trollt, mit akart mondani. A hűtőrács krómozásában igaza volt, hogy nem jó ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #121422 üzenetére
Mági!
4-es ponthoz kapcs. kérdezlek. Én egy felvállaltan smucig* alak vagyok , Tomcsival ellentétben szinte mindig a puruttya 95-öst tankolom főleg Shellen, esetleg OMV, MOL (viszont átlagosan hetente elmegy egy teli tank.) Ugyan duplabefecsis az autóm, de véletlenül se szeretnék koxosodással találkozni.
Melyik a tuti benzin vagy injektortisztító adalék? Nem a NASA technológiát keresem, STP szintű dologra gondolok. Köszi szépen!
Szerk.
40 liter benya*20 Ft = 800 Ft hetente, az 40 000 évente (125€). Végülis a NASA cucc is belefér. A 20 Ft a 95-ös táltosbenzin felára.*smucig = ésszerűen költekező
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lenko #121449 üzenetére
Sima 95-öst, normális helyen. Gyorsan visszanéztem: eddig 35x tankoltam, 3x 95 táltost, 2x 98-ast, többi 30 alkalommal hagyományos 95-öst. Spritmonitor
Jó bele a 95 ólommentes. [kép] Nem csörög be, nem panaszkodik a motor. Valójában ez a legalapabb 3. generációs 2.0 TSI, nem versenymotor, nincs túlhúzva; lehet hogy a 300 lovas Golf R-be már 98-as kell.
Az előző Golf 1.4 TSI-be 1x tankoltam fosch benzint a fehérvári Agipon, vészüzemmódra állt; azóta kerülöm azt a kutat és Agipon is ritkán tankolok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lenko #121453 üzenetére
Auchan 98-as volt 2x - azzal mondjuk sokat evett, de ennek okát abban látom, hogy mindkét tankolás csak téli és egyben városi (Bp. rövid táv) forgalom volt.
Tomcsinak mondd: "Egyébként sokat kajál szerintem, vagy sokat nyomod." Mert szerinte nem nyomom eléggé!
Továbbra is úgy saccolom, hogy az 1.4 TSI-hez képest max. +1 liter lenne a fogyasztás, csak ez jobban kívánja a taposást.
Városban több a különbség. Autópályán ~140-160 azonos; alatta az 1.4; 160 felett a 2.0 eszik jobban. Országúton - ha odafigyelek - 6-6,5 környéke, de "olcsó" a benzin, így 7-7,5 az országút, 8-9 az autópálya. 9-es pályás átlaghoz - ha a forgalom engedi - 160+ tempó tartozik, minden prémium SUV-ost letakarítok/beégetek .Lehet, hogy nyaraláshoz megnyomom 1x a 100-assal, de nehezen tudom a felárát összeegyeztetni a világnézetemmel.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lenko #121462 üzenetére
Ma vagy holnap fogok tankolni, a 95-ös 330-335 Ft. Elég száraz a tank, 45 liter * 40 Ft = 1800. Évi 50 tankolásnál 90 000 Ft = 6 teli tank. Ha biztosan tudnám, hogy 10%-kal kevesebbet fogyasz, akkor nekem is OK.
Amúgy 100% elismerem, hogy jobban menne a 100-assal. De így is egész jól megy; mondjuk Luigi lenyomta... 🤔Az amerikai oktánszám körül közkeletű tévedés alakult ki, USA 91 kb. = EU 95. [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bitpork #121504 üzenetére
Azt se.
Több tippet - köszönöm - mára nem kérek! Tankoltam ma táltos benzint, mindjárt iszok szilvát, tolnék szalonnát is (nincs itthon).
Most gyártottam qrva jó háztáji citromos sört (radler), a bolti radlerrel ellentétben ez cukormentes és nem 2,2%-os, inkább 4,5-5%. Hozzávalók a képen. Fontos a sör típusa.Abbahagyom az offot
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
-
veterán
válasz kenny123 #121531 üzenetére
Szia!
Ahhoz rendes szakember kell, de megbontás nélkül nem biztos, hogy meg tudja állapítani ha csak félig/kicsit nyúlt meg a lánc. Én szimpla mezei user vagyok.@kk831228: elég volt a 2 sör + szilva, ma regenerálok.
@Tomcsi: 376-ért nem veszi be a gyomrom. Sztem az MM95 pozitív hatása lényegesen olcsóbban kihozható vmi jó injektortisztító adalékkal, még nem tudom melyik az.
-
veterán
válasz Morris #121543 üzenetére
Mert jó motor - nekem 3x-ra is bejön.
Más baja nincs, ha szar, akkor cserélni kell a vezérlést, mint szinte minden autóban. Ha valaki pár éves autót szeretne (Golf 6 és társai), akkor választhatja ezt vagy egy DPF-es dízelt. Esetleg vmi távol-keleti autót, ez a VAG topik.
Aki rá tud szánni ~ 4 millát, annak érdemes a szíjas 1.4 TSI-t venni (Octi3/Golf7, stb.).
Van ugye még a kox... ez minden közvetlen befecskendezőst érint: VAG, Toyota, BMW, PSA, stb. Lehet dízel, benzines. Nem ismerem az összes gyártó termékét, de talán már mindegyik mai benzines ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FoBCRaistlin #121573 üzenetére
Mielőbbi jobbulást kívánok Nektek!
-
veterán
válasz Mágus2 #121598 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Megnéztem őket:
VIF - csak SK és CZ-ben kapható, ez lehet a "cseszkó" Spuri.Castrol TBE - #csakakasztrol! Ez se egy tömegtermék 2 webshopot találtam Mo-n aki árulja, egyik egy motorosbolt tőlem 1 kilométerre, náluk elvileg van, holnap nyit.
Ha jól értem ez eredetileg ólompótló adalék, de mehet katalizátoros autóba is. Németeknél se sok helyen kapható.Kösz +1x!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsolt19900 #121645 üzenetére
A korábbi - ami a földön hever - nekem jobban tetszik, gyáriasabb. A lényeg, hogy Neked tetszen.
-
veterán
válasz focvis #121605 üzenetére
Cseszhetem, nem rendelhető a Castrol TBE, kifutott termék.
(#121657) mmdms: lehet, hogy olvassa a topikot a diósember? Mi már a hétvégén kidumáltuk itt. Mondjuk az infó az index 1.4 TSI topikjából származik, azt meg tutira olvassa, mert időnként szórja ott az igét. Nem Skoda alkatrészestől származik az infó, egy ottani tulaj írta meg a cikkszámot, gondolom ciki lenne beismerni.
-
veterán
válasz Kiskokó #121703 üzenetére
Köszönöm az összehasonlítást!
A tapadás mellett a kopásállóság is fontos kritérium; még egy közepes sportgumi is jobban tapad egy prémium túraguminál.
kb. 11 500 km van az enyémen a Potenza S001-ben, eddig a tartóssággal elégedett vagyok, persze nem füstölő gumikkal indulok. És valóban nem csendes.PZero Rosso nekem is volt valamikor 10 éve, már nem emlékszem... azt tudom, hogy ezek a 18" körüli sportgumik általában 30-40 ezer km-t bírnak nálam (sok autópálya).
-
veterán
válasz zsolt19900 #121809 üzenetére
Sztem 225/35r19.
Biztos vagy a 19"-ban, kell ez neked?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kenny123 #121821 üzenetére
Javaslatom, de felelősséget nem vállalok érte: ha megvetted az autót, akkor tapasztald ki, hogy kerreg-e a reggeli első indításkor (ez a legenyhébb tünet), esetleg csörög menet közben (ez már durva), ill. ha nagyon durva a helyzet, akkor elvileg hibakódot is kapsz. Az is lehet, hogy semmi baja nincs a láncnak - erre mondjuk kevesebb az esély - akkor meg minek cseréltetni.
Itt senkinek nincs még tapasztalata a linkelt lánccal. BTW ha az valóban Skodába való lánc - ezt se tudja itt senki biztosra - akkor az a CAX / CAXA motorkódhoz passzol, amiről szintén nem tudjuk itt, hogy csereszabatos-e a Te CAV motorkódoddal. (Skodában nem volt kompresszoros 1.4 TSI)
Ajánlom figyelmedbe ezt az Index fórumot. Nem kell elhinni mindent, ott is sok az "agysebész".
Ha még nem gáz a helyzet a láncoddal, akkor érdemes időt adni, hogy mások kísérletezzenek az új láncszettel, passzol-e a CAV-hoz.
Ui.: Ha megvetted a járgányt, jössz az itteni közösségnek néhány fotóval! (40 db, HD minőség)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs