-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #136558 üzenetére
Elég rossz minőségű az audio file, de eléggé dohog a motor. Le kell venni a szelepfedelet és benézni alá. Szerintem valamelyik hidrotőke át lesz lyukadva. Az 8 tőkét és új vezérműtengelyt jelent. Az az olajpára lehet a nyomócső tömítése miatt vagy lehet gázolaj is, mert a GO szűrő sincs messze.
flpuovd De milyen autó?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #136587 üzenetére
A motortérben a sofőr oldalán van egy elektromos doboz, annak az oldalán vannak vastag piros kábelek felcsavarozva. Szemben állva balról a 2. a Te embered, azon a kábelen kap áramot a kormányszervó. Azt kell megnézni, megpucolni, akár a biztostékát is ki lehet cserélni, vagy legapább megcsiszolni.
F2 a biztosítéka. Ez egy felcsavarozott biztosíték a kábel fölött.
Ugyan ebben a dobozban felül az F9-es biztosítékot szintén kivenni, megcsiszolni, vagy cserélni, ez egy késes biztosíték lesz.
Ha ez nem segít, akkor szerviz és lehet az egész szervót cserélni fogják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #136591 üzenetére
400 euró a felújított, 650 az új.
A Kattanás lehet valami relé is. Meg kell hallgatni a motortérből is, hogy mi az, ami kattan.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #136598 üzenetére
Az audiban más rendszer van. Görgős, az sokkal többet bír. A régi PD-nél a tengely elfordul a tőkén, nincs himba, a CR-nél meg a himbát egy görgővel kapcsolják a tengelyhez, nem súrolja, mint a régi PD esetében.
Az áttét és a görgő sok mechanikai terheléstől mentesíti a CR motor tetejét. nem mindegy hogy két fém elcsúszik egymáson vagy egy görgő van közöttük ami elforog.
Balra a régi PD...F a hidrotőke amin elrodulnak a bütykök és minden fordulattal koptatják, jobbra a CR motorokban alkalmazott megoldás, ahol a görgő tehermentesti a himbát, amiben a tőke van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #136605 üzenetére
Nem csattog, hanem dohog a szűrőházba. A tiéd még patent, nem hallottam rajta semmit. Majd a vezérléssel cseréltesd a tőkéket is.
lsebestyen Szar a 2. lambda vagy a katalizátor, mit szakértsek rajta?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #136608 üzenetére
A nyári jobban ken. A téli a dermedést és a parafin kicsapódást gátolja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #136611 üzenetére
Nem szoktam keverni. Már a nyárit sem használom, pedig simábban járt vele a motor, csak gyakrabban regenerált. Pd-be, adagolósba erősen ajánlott.
Prémium nyállal véded a PD elemeket, azt is megéri hosszútávon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -secret- #136614 üzenetére
1.9PD BXE volt, amin beállt a hajtókar csapágy és kikönyökölt a hajtókar a blokk oldalán. Elég gyakori jelenség.
700e a javítás... max 500 euró a blokk, 700 euró ha minden rajta van. Nem tudom hogy jutottak el 700k forintig, de nem is akarom tudni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #136626 üzenetére
Látatlanban lehet találgatni, csak fölösleges. A kristálygömböm bemattult a múltkori homokviharban. Deceleráció esetén a legcsendesebb a motor, megszűnik a befecskendezés és csak a levegőt sűrítni, ütemes kerepelést mindig valami motoralkatrész okoz. Nem hallottam a hangot, amire panaszkodol, csak az alapjáratot, ami elég rossz minőségben volt viszont ott kerepel valami, ami nem a váltó..
[link] Ilyen a hangja amikor már késő, itt már a tengely is cserés.
[link] Az ütemes nagyon mély hangra figyelj, zárd ki a kerepelést, az normális, a mély dohogást hallgasd, az az árulkodó.
[link] Ezen jól hallani, de itt már teljesen szét van bacva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #136691 üzenetére
A térképpel új firmware is felment, csak nem vetted észre. Milyen verzió volt a frissjtés előtt? A térképhez tartozik az új firmware is általában. A firmware meg alapból social edition autóhoz van beálltva.
Ezért nem érdemes otthon kísérletezni a megfelelő szaktudás és szerszám nélkül.
Bögre Egy reggeli indítás jobb lenne... az én motorterem is koszos, nyugi, nem foglak leszólni érte. Utálok motorteret takarítani, mert bár szép lesz, de utána korrodálódnak a dolgok, szóva inkább legyen poros. A műanyagokat néha letörlöm... olajcserénél.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Gitáros topic
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- További aktív témák...