- Demon's Souls topic
- Elden Ring
- World of Tanks - MMO
- Diablo IV
- Folytatódik a híres sorozat, érkezik a Farming Simulator 25
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Fortnite You were removed from the match due to internet lag, VPN usage...
- Xbox Series X|S
- Witcher topik
- GTA V
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #135731 üzenetére
Ha ott a gomb, akkor van. Zárj be valakit, és kezdjen hadonászni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Lacess #135734 üzenetére
Normális, hogy fel van töltve olajjal és nem baj, hogy kicsi kifolyt. A beépítési utasítás azt mondja, hogy legalább két órát beszerelés után várni kell a beindítással. Ha erre nincs idő, satuban szoktak kinyomni az olajat a tőkékből, hogy ne támasszanak be. Csak konzervál az olaj, beépítés után kifolyik, majd az olajnyomás határozza meg a tőke magasságát.
Jövőhét csütörtökön vizsga és lassan pénzt kell szednem a bölcsességekért.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #135748 üzenetére
Még a légtömegmérőt kicseréled, és jó lesz, vagy nézd meg a csövet a légtömegmérő és a turbó között. Keress lyukat. Ha nincs, cseréld a szenzort. A turbó már majdnem jó, van egy pici tömítetlenség valahol a turbó és a szívósor között, de nem vészes.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #135795 üzenetére
One is interior monitoring sensor disabled for animals/kids when cars locked, not that kids should be left in a car, other is tow alarm disable for breakdown trucks etc.
Ha nincs benne riasztó, akkor halott mind a kettő, de szerintem gyárilag volt benne. Ha lefényképezed a csomagtartóból a matricát, vagy a szervizkönyvből, akkor kiderül.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #135830 üzenetére
Láttam. Biztos pályás, azokon van ilyen korrozíó a generátoron, blokkon, mindenhol. Lövök neked képet az enyémről, ha gondolod.A csavarok nálam tiszták, de csak mert nem állt az autó sokat. Az olajszűrő sima lemez, lebaszta róla a festéket a mester és megrohadt álltába. Azt úgy is cseréled.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #135842 üzenetére
Az enyém szlovák pályás, a csavarok néhol rozsdásak. Az a szerinted brutál rozsda csak felületi korrózió, a só megette. Itt nem sóznak annyira, de a generátor, meg a blokk oldala súlyosan néz ki nálam is. Ez csak esztétikai dolog, nem befolyásolja a működést.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #135861 üzenetére
Sokaknak a bal egy van lent, könyök kint, ha lehúzza a jobbost, kiviszi a szél az arcát. Klímát nem használják, mert kopik.
Saint_ Összekoszolja a szőneget meg még a levegőt is elszvja? Na ennyire azért ne legyünk autóbuzik, mindennek van határa. No majd én is benne felejtem a csavarhúzót a zsebben...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
a google translator segít... A verda naponta 550km-t ment átlagban minden munkanapon. 795000km volt benne 5500 euróért, mikor leselejtezte a cseh cég. Mire átkerült szlovákiába(biztos tolatva jött) 187 000km lett az óraában és 7300euróért lett meghirdetve. Érdemes megnézni a belét. Nem úgy néz ki, mint ami már visszajött a Holdról. Pedig ez csak az 1.6 small block.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #135908 üzenetére
A színkód. Paint code.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a chip, amit emlegetek, nem a motorvezérlőre megy, hanem a DSG vezérlőjéébe. Nem lesz tőle erősebb és gyorsabb, csak az 1100-as fordulat helyett 1500 lesz neki megadva minimálisnak. Alatta vissza fog váltani.
Nem csak a kettőstömegűről van szó, egyébként van benne, hanem a főtengely is sokat kapa pofájára. Magas terhelés, alacsony fordulat, alacsony olajnyomás, minimális kenés, és egy 1,4 tonnás autót cipeltetnek vele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #135940 üzenetére
Mielőtt valaki kérdezné, melyik a megfelelő topik tali, egyszerű, amelyiken ott vagyok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csiga8 #136048 üzenetére
Szétkopik az 5w 30-tól, de a DPF miatt meg csak az mehet bele. A dpf-eseken kb 250 000km után illik eldobni a vezérmű tengelyt amúgy is, meg az összes tőkét. 300 000km fölött a nem dpfes is elkezdi kilyukasztani a tőkéket, olyankor azon is ugrik minden a levesbe. Megelőzés képpen tőkéket kellene cserélni, időben. Ha már meg vannak kapva, viszik a tengelyt is. Elfutna az többet is, csak törődni kell vele, nem kell sajnálni bele az alkatrészeket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #136112 üzenetére
A sajátomat sem tervezem addig megtartani, mert anyagilag nem kifizetődő. Aki a DPF-et meg akarja tartani, annak sokmindent kell cserélnie. Mikorra betapad a DPF, cserés lesz az EGR, befecskendezők, turbó, maga a DPF. Másképp mindig lesz vele valami baj. Nekem autózni kell, nem a csáposon pihentetni. Eddigre elkezd kopni a kuplung is. Szóval addig kell eladni, amíg még rendben van. Mikor elkezdenek elromlani sorra a drága alkatrészek, addigra már késő. Úgy kell eladni, hogy még a következő tulaj is élvezze, mielőtt legatyásodna.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hétvégén sok mászkálás volt. Volt üres autó, sietős sofőr, tele autó, sietős sofőr, meg volt tele autó fáradt sofőr, alvó kisgyerek.
Rá szoktam néha pillantani a fogyasztásra is, de az olajhőmérséklet volt érdekesebb. Amikor tele volt a verda, nem ment 100 fok alá az olaj, ha haladni is akartunk.
Amikor meg pedásilmogatás volt, nem akart felmenni 90-re. Nem tudom ki tervezte a kenési és hűtési kört, de szívesen elbeszélgetnék vele.
A legjobb fogyasztás 4,6, a legrosszabb 7 liter(határozottan meg lettek kergetve a lovak, nem publikus sebességekkel). A 7 literhez kellett 3 ember és +300kg cucc, és időre menteünk fasza késéssel indulva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #136158 üzenetére
120 fokig üzemi hőfok, nem olyan, mint a hűtővíz. Nem kell tőle parázni, csak érdekes, hogy elég hamar fel lehet küldeni 110 fokra. A turbós motoroknál egyre inkább visszatérőben van ez a kijelző, csak nem analóg műszer formájában. A menüben sok modern autóban láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #136160 üzenetére
Az milyen motor? 1.6TDI? eléri a 80 fokot elég hamar városban is, persze nem 1-2km, csak nem megy fölé. 60 fok nagyon kevés, akkor a hútőfolyadék is 90 alatt marad szerintem. Van ott egy hőcserélő az olaj és a víz között, szóval a hűtővíz melegíti az olajat, amíg hidegebb, aztán meg hűti. Ha DSG, akkor két hőcserélő van, mert a váltó olajtöltetét is melegíteni kell, de ott külön termostat nyitja zárja a kört. Azt érdemes cserélni, ha ilyen bajok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #136163 üzenetére
Az nem város, ahonnan 3,3km alaltt ki lehet menni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Jenő85 #136169 üzenetére
Van valami hibakód, csak hogy tudjad, hogy az elektronika vagy a hidraulika a hibás. Szerintem nem kell mindkettő. Bontóból úgy fogod tudni csak beszerezni, de PL a csehek javítják az elektronikát garival.
Ppontosan tartsd be a betűket, mert nem mindegyik kompatibilis és felcserélhető.
Más: Hétvégén mentem egy 3.0TDI bi-turbo A7-el.309 paci, 650Nm. Volt benne tartalék emelkedőkön is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #136228 üzenetére
195/55 R15 a polo-ra való méret... a golfra való 195/65 sokkal olcsóbb, mint a polo mérete. Kukkantsd csak meg az árakat.
Nexen 56 euró darabja. Hopp, az 67000 egy garnitúra posta és minden nélkül. Mire otthon a felnin lesz, simán 80.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #136294 üzenetére
hmm, még találtam hosszabbat. Már megnézem az enyémet is, melyik váltó van benne. a 180-ra biztosan emlékszem, hogy 3000 alatt van.
EGR menjen a levesbe, annak már mindegy. Úgy is ecoterrorista edition.
sirszevenap Van. A régi 95-ös 1.8t-ben nem volt.
[ Szerkesztve ]