-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Járjuk körbe a kérdést?
Mi új azon a motoron? Semmi olyan, amitől megbízhatóbb lenne, mint az elődje volt. Kapott egy nagyobb DPF-et, + NOx szűrőt, még butább szoftot a dízelbotrány miatt. Mindezt a régi motor konstrukciójára megtámogatva 2 kiegyenlítő tengellyel a blokkban(már nem az olajpumpával van, hanem két oldalon a blokkban) Van benne okoskerék a vezérmű tengelyen, kapott egy über szofisztikált thermal management rendszert. Amiben van egy mágnes kuplungos vízpumpat, meg elektromosat is. Akkora EGR van benne, mint a régiben a motor volt.[link] [link]Ezt nézd meg és sírj velem.
Nem kell hogy legyen vele tapasztalat, láthatóan úgy van tervezve, hogy bármelyik részegységgel is legyen gond(és biztos lesz) akkor be lesz véve a giga broki. Az euro 6 norma a gond...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A nagyobb lökettérfogat könnyebben teljesíti az új normát, mint a kicsik, azokon is van ennyi sallang, csak tovább bírják, mert nincsenek ennyire kihegyezve. Ha megnézed, az a V6 nem sokkal erősebb, nem erősebb annyival, amennyivel nagyobb és erősebb lehetne.
A 2.0 190 lovat tud a 3.0 ból meg van 204, 245 és 313 lovas.
a 2.0 esetén 95 lovas literenkénti teljesítmény van. A legerősebb 3.0-nál meg 104 ló jut egy literre. De a gyengébb háromliteresek jóval visszafogottabbak a 68 és 81 lóval literenként. Azoktól többet várok tartósságban, aztán majd az idő lehet ellenem fog beszélni, de eddig mindig bejöttek a tippek. A kristálygömböm és a márkaszervizes kapcsolatom is ezt mondja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A 3.0-ban nincs okoskerék, mert nem kell bele. Az sem mindegy mennyi munka ütem jut a hengerekbe egy motorfordulatra, mivel a méter adott, a fordulat is adott, de a több hengerben hengerenként kevesebb a nehéz meló.
Azt most is megmondhatom, hogy a 2,0-val már most több a baj, pedig ezek még bejáratósak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #131028 üzenetére
Álltsd vissza a gépeden a dátumot 2012 februárra. Ha akkor sem megy a 12.12-vel, akkor valami gond van. A magyarral soha nem fog menni, nem ahhoz van a kábel. Nem megy bármelyik verzióval, csak kizárolag azzal, amit a kábelhoz adnak. Amilyen nyelvvel vetted, olyat kell használni, nem lehet össze-vissza installálgatni mindenféle verziót, mert ha a firmwaret felül írod a kábel CHIP-jében, akkor onnantól csak read-only lesz és csak a VCDS lite-al fogod tudni használni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #131043 üzenetére
Csak kuplungozni kell majd a 3. padlós elindulás után.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ricsx #131050 üzenetére
Akkor öli meg a net, ha onnan engedsz neki update-ot húzni és installálni, ha ez történt, még talán akkor is menthető a kábel, de felül kell írni a FW-t a kábelben lévő chipen. Van hozzá progi is meg firmware is, de jó lenne ha nem ez lenne a helyzet, mert komplikált elmagyarázni, hogy mit kell csinálni. Hamarabb megoldom teamvieweren keresztül, minthogy valakinek elmagyarázzam.
Nem minden esetben lehet megmenteni a kábelt, de egy próbát lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Van itt olyan fórumtag, aki ért az lcd kijelzőkhöz?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #131090 üzenetére
Mert megcsúszik az ékszíj a szervón. Ne tekerd teljesen balra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #131137 üzenetére
Előbb a kábelköteget kell kimérni, sokszor az okozza.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bu-bu12 #131170 üzenetére
Ott ahol a régebbiben, az utas oldali kesztyűtartó alatt. Alulról le kell kapni az ajtót.
Csak az MK2-ben az ajtó a helyén maradt, mert alulról volt benne a szűrő, nem oldalról. Ott a lábtérből lehetett hozzáforni, mint a golf6 vagy passat B6, B7 esetében.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131173 üzenetére
És azt olvastad, hogy PIN kód kell hozzá, amit a VCDS nem tud kiolvasni, csak supervag vagy vag tacho?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131177 üzenetére
Különleges kábel kell hozzá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131181 üzenetére
Amint tanítod, az összes kulcsot fel kell, előtte törölni a régieket. Megeshet, hogy ha nem tudod feltanítani, már a pótkulcs sem fogja indítani. Mindent el lehet babrálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #131192 üzenetére
Normális. Olyenkor már fokozatban van, de a nyomatékváltóban még nem fog a kuplung. De a váltóban az olajnyomás már készen áll a menetre, ami visszafogja a motort.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #131196 üzenetére
Azért mez az van a legközelebb a nyomatékváltóhoz. Ha jobban remeg, mint szokott, akkor lehet a váltó generál több vibrációt azzal hogy jobban terheli, vagy kevés benne az olaj, or something like this.
A befecskendezők kiegyenlítési értéke csak alapjáraton, üzem meleg motornál terhelés nélkül releváns!!! Nem is nézem másképp, mert felesleges.
A váltóban ellenőriztesd az olajszintet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #131239 üzenetére
Ja, hülye kérdés.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Macska topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mini-ITX
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!