Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Galahed #2233 üzenetére
Szerviznek megmutatni, garanciális eljárást kérni. Nincs ebben semmi különleges - gyakran jön elő az új autókon valami gyártási baki, csak a vevő akaratosságán múlik, hogy mennyire tudja kiharcolni a gyári minőségű javítást (bár ez elég egyértelműnek hangzik a leírás alapján).
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Galahed #2249 üzenetére
Attól függ ki végzi és mennyire igényesen. Szerintem egy hozzáértő maszek 1 óra alatt is kész van vele, de azért munkavédelmi előírásokat betartva inkább több órás munkának mondanám. Ha ugyanarról az új autóról van szó, mint korábban akkor viszont felvetődhet a kérdés, hogy mi váltotta ki a csere szükségességét, nem-e a tankban volt valami szennyeződés vagy rossz üzemanyag - ami esetleg további vizsgálódásra ad okot.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Galahed #2253 üzenetére
Abban lehet igaza van, hogy benzinpumpa - csak kérdés, hogy az tünet vagy kiváltó tényező. Ugye elvileg a gyárilag beszerelt üzemanyagtartályok tiszták, nem juthat be szennyeződés - satöbbi. Gyakorlatilag meg amíg szárazon utaztatják őket gyártól a kereskedésig ha mégis van valami baki az könnyebben kijöhet. Hirtelen az jut eszembe példának, mikor pár éve a Mazdánál kellett visszahívni autókat, mert valami egzotikus pókfajta fészkelt az üzemanyagrendszerben. Persze ezzel nem bogarat akarok ültetni a füledbe - az ilyesmi elég ritka -, csak arra akarok rávilágítani, hogy ez önmagában még nem diagnózis.