-
GAMEPOD.hu
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
salmiakki
tag
Kérdésem az lenne, hogy van-e lehetőség arra, hogy banki átutalással fix adatokkal tudjak PayPal egyenleget feltölteni? Itt arra gondolok, hogy minden esetben ugyan az legyen a bankszámlaszám és a közlemény is.
Erre azért lenne szükségem, mert van egy Webshopom, és szeretném megoldani, hogy aki Banki átutalással fizet, annak a pénze is a PayPal számlámra kerüljön, viszont ne kelljen minden beérkezett vásárláskor nekem generálni egy TrustPay tranzakciót, hanem fix adatokra utalhasson bárki, bármely belföldi bankból bármennyit, esetleg a közleményt is kapjam meg.
Szóval hogyan lehetne ezt a legkönnyebben megoldani, hogy akár egy E-mailben is el tudjam küldeni, hogy hova küldjön mennyit?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
salmiakki
tag
Miért van az, hogy a 'Withdraw' menüponton belül kitöltök mindent, majd rányomok, hogy 'Continue' és az 'Account Number'-t hibásnak jelöli? Azt a bankszámlaszámot adtam meg, amit a netbankom is ír (ERSTE-s számla). Próbáltam kötőjelekkel, azok nélkül, de sehogy sem fogadja el.
Gondoltam arra is, hogy lehet azért jelzi hibásnak, mert a PayPal accountomhoz nincs társítva bankszámla, mivel a kódot, amit SMS-ben küldött volna, csak részben küldte el, és szépen letiltotta a kártyámat. Lassan egy éve, hogy elküldtem a képeket, amiket kért, de semmi...
-
salmiakki
tag
TrustPay rendszerrel szoktam Bankszámláról PayPal-ra mozgatni a pénzt, szóval már megtörtént, de ha letiltották a kártyát valószínűleg ez sem segítene. Igaz, még a másik Top Up lehetőséget nem próbáltam, de a számlám perpill mínuszban van (ezért is akartam PayPal-ról átrakni némi pénzt).
-
salmiakki
tag
válasz salmiakki #14153 üzenetére
Esetleg valakinek valami ötlet azóta a problémámra? :/
[ Szerkesztve ]
-
salmiakki
tag
Hali!
Az lenne a problémám, hogy kb. fél éve hozzá akartam rendelni a bankkártyámat a PayPal fiókomhoz, de amikor kérte a vásárlási azonosítót (valami ilyesmit, hogy PP*1234), akkor az SMS-ben csak 2, vagy 3 karakter volt 4 helyett, és mivel 3x rosszul próbáltam beírni, letiltotta a kártyám őfensége. Írta, hogy küldjek be dokumentumokat, viszont azt már megtettem 2x és nem történt semmi.
Tegnap figyelmeztetett a PayPal, hogy hamarosan túllépem a limitemet és jó lenne, ha igazolnám magam ennek elkerülése érdekében, vagy ha nem teszem,törlik az accountomat. Amikor rányomta, hogy lift limit, az első lépés az volt, hogy adjak hozzá a fiókomhoz bankkártyát...
Na, most ha megint beküldtem azokat a képeket, de megint nem csinálnak vele semmi, mi a teendő? Tudom, hogy ha felhívom őket akkor reagálnak is valamit általában, de külföldre nem szívesen intéznék telefonhívást, angolul meg nem beszélek annyira, hogy bármit is el tudjak vele érni. -
salmiakki
tag
Hali!
Megint egy PayPal probléma, valamiért haragszik rám a rendszer... Szóval: Amikor szeretnék pénzt utalni bárkinek, bármennyit, bárhogyan, ezt az üzenetet kapom: We're sorry, but we can't send your payment right now.
Napok óta ezt írja, de semmi előjel nélkül, mivel azelőtt működött simán minden. Mennyibe kerülhet vajon egy híván feléjük? Esetleg Skype-on is meg lehet oldani, ha töltök fel Skype egyenleget? elvileg külföldre azzal olcsóbb.Köszi a segítséget előre is!
-
salmiakki
tag
Szidják emberek a Google-t, mert robotokat alkalmaznak, hogy segítsenek az embereknek. Gondolom nem használtak még PayPal-t...
Olyan 6 hónapja, amikor megkaptam a bankkártyámat, és regisztráltam egy PayPal fiókot, hozzá is akartam csatolni azt. Ment minden rendben, egészen amikor jött az a rész, hogy kapnom kellett volna a banktól egy SMS-t, egy kóddal, ami valahogy így néz ki: PP*1234, viszont az SMS-ben csak 2 szám volt. Beírtam a kódot 3x rosszul, letiltotta a Bankkártyámat a rendszer. Kérték, hogy küldjek képeket személyigazolványról, jogosítványról, banki kivonatról, vagy hasonlókról. Elküldtem. 2x is. Nem jött válasz egészen a mai napig, viszont 3 napja kiírta a PayPal, hogy meghaladom a limitet, és jó lenne ha csatolnék egy bankkártyát a fiókomhoz. Itt már kezdett idegesíteni a nemtörődömségük, így írtam is nekik egy levelet. kaptam egy automatikusan generált választ, melyben találtam választ még talán arra is, hogy miért haltak ki a dinoszauruszok, de a problémámra nem. küldtem még egy levelet, szintén nem jött válasz. Küldtem egy harmadikat is, aztán arra válaszként egy negyediket, amire végre kaptam egy szintén automatikusnak tűnő levelet, de talán azt már egy ember tallózta be.
Gondoltam kibaszok velük és regisztrálok még egy PayPal fiókot, és majd megint egy másikat, meg megint minden ilyen limit átlépéskor, csakhogy a 2. utalás után egy semmitmondó hibaüzenetet kezdett dobálni minden alkalommal, amikor pénzt akartam küldeni. Megint írtam a supportnak, meg megint és a 3. levelemre sikerült eljutni odáig, hogy talán már 2db olyan választ is kaptam, aminek hanem is sok, de köze volt egy hús-vér ember közbeavatkozásához. Aztán elküldtem őket a ***** **** ******* ****-ba.Ezzel párhuzamosan volt egy olyan problémám is, hogy a PayPal Instant Top Up-ra utalt összeg véletlen elkavarodott az én hibámból. Írtam a Trust Pay-nek, akikkel olyan 3 levélben sikerült is megoldani a problémát és visszakapni a pénzem. Az ottani ügyfélszolgálat minden levelet kézzel írt, sőt még azt is megmutatták, hogy hogyan fényképezzem le a monitort a netbankal és egy papíron az aláírásommal együtt.
Senkinek, SENKINEK nem ajánlom a PayPal-t, valószínűleg én is elkezdek hamarosan egy alternatív megoldást keresni, pl. Google Wallet.
-
salmiakki
tag
Ha a hegy nem megy Mohamedhez, várjunk csak, jön!
-
salmiakki
tag
válasz Pszihonaranc #14288 üzenetére
Hali!
Persze! Az volt, hogy amikor utalod át az összeget, kapsz egy 10 jegyű számot, amit közleménybe kell írnod és 43-al kezdődik. Ennek a számnak véletlenül nem másoltam ki az első karakterét (tipikus hiba) és úgy utaltam el az összeget.
Írtam először a PayPal-nak, akik egy auto. levélben leírták a Trust Pay E-mail címét. Hogy ezt neked ne kelljen megtenni, leírom én: support@trustpay.euItt kaptam egy választ, hogy írjam le az azonosítómat, amit természetesen először azt se tudtam mi, mivel 10 számjegyet kerestem, a közlemény pedig csak 9 volt, aztán jöttem rá, hogy valójában hol is a hiba. Megkértek, hogy fényképezzem le a monitort, hogy megvan nyitva a netbank, azon belül is pedig az említett utalás, és kegyen a képen egy papír, rajta az aláírásom és az a 10 jegyű szám. Ezt követően pár órán belül meg is kaptam a pénzt PayPal-ra.
-
salmiakki
tag
Nem hinném, hogy problémát okozhat, hogy fordítva adtad meg a neved, szinte biztos vagyok benne, hogy nem számít semmiben.
Ha első alkalommal használod az instant Top Up opciót, akkor csak a következő munkanap délelőttjén kapod meg az összeget, utána max. 1 óra. Nekem eddig sosem tűnt el vele pénz, pedig rengeteget használom.
-
salmiakki
tag
Sziasztok!
Arról szeretnék érdeklődni, tudja-e valaki pontosan, hogy mivel jár egy PayPal Businnes Upgrade? van egy weboldalam, ami fizetésre a PayPal API-t használja, viszont a saját nevem jelenik meg a tranzakciókkor, ami egy kicsit zavar, így szeretném, ha az oldal neve jelenne meg. Erre azt a megoldást találtam, hogy céges fiókra kell fejleszteni a sajátomat, viszont nekem nincs cégem, így nem tudom lehetséges-e ez?!
Segítségeteket előre is köszönöm!
-
salmiakki
tag
Sziasztok!
Azzal a problémával állok szemben, hogy relatív nagy fogalom megy a PayPal számlámon egy webes felületen keresztül (PayPal API). Ennek a felületnek köszönhetően a rendszer automatikusan egy másik kategóriába helyezi az utalásokat, vagyis kerül még rájuk jó pár száz forintnyi kezelési költség. Egyszer rákérdeztem erre a Supportnál telefonon, mivel annyira nem tudok angolul, nem igazán értettem pontosan mit mond, de azt sikerült leszűrnöm, hogy van mód ennek a jutaléknak a csökkentésére, csak nem tudom, hogy pontosan mi. Ha esetleg valaki közületek tisztában van vele, hogy ezt a jutalékot hogy lehet minimalizálni, az legyen szíves mondja el, nagyon sokat segítene!
Előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AMD AM5 Alaplapok
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- HP ProBook 4740S, 17,3" HD+Kijelző, I5-3210M, 8GB DDR3, 500GB HDD, AMD VGA, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 4730S, 17,3" HD+Kijelző, I3-2330M, 8GB DDR3, 320GB HDD, AMD VGA, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 470 G1, 17,3" HD+Kijelző, I5-4200M, 8GB DDR3, 500GB HDD, AMD VGA, WIN 10, Számla, garanci
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen