Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 01sohard

    újonc

    válasz V/ #35573 üzenetére

    A paypal ügyfélszolgálattal folytatott rövid telefonbeszélgetés után megoldott a probléma, gond nélkül hozzá tudtam adni az új bankszámlát. A telefonban is valami biztonsági beállítást emlitettek, miszerint az miatt nem tudtam hozzáadni az új bankszámlát. A telefonos egyezetetés után átállitotta és mint már írtam ezt követöen hozzá tudtam csatolni az új számlát.
    Mondjuk, azt hogy miért nem lehet a hibaüzenetben kiírni ezt, mármint hogy hívj fel minket, különben nem fog sikerülni, azt nem értem...

    Írtad, hogy neked simán engedte hozzáadni, telefonálgatás nélkül is, lehet hogy csak üzleti fióknál van ez a külön engedélyeztetés,normál fióknál nincs ( nekem üzleti paypal fiókom van).

Új hozzászólás Aktív témák