Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Elcan #33144 üzenetére

    Igazad van , nem azzal volt a problémád a PayPal-al. Módosítom és elnézést.

    Ne haragudj azt megértem hogy mérges vagy, de azért örülnék ha kerülnéd a nem megfelelő szavak használatát. De egyébként is néhány megfogalmazásod nem ide való. Elnézést a reakcióért.
    Minden vásárló panasz elsődleges megoldása az, ha nem felel meg a termék akkor visszaadják a pénzt, ha az eladó visszakapja a terméket.
    Javaslat az hogy küldd vissza, ha még sorba is kell állni a postán, a PayPal 9300 Ft-ig visszaadja a postaköltséget és majd azután az eladótól megkapod a pénzt, ha nem adná vissza akkor a PayPal majd segít.
    A PayPal a szerződési feltételei szerint jár el és annak megfelelően biztosítja a védelmedet a megfelelő sorrendben.
    Az utolsó mondatoddal kapcsolatban annyit, hogy több problémás esetén után csak cáfolni tudom az állításodat.

    Mit tudok még tenni szerintetek ez ügyben? Szívesen fogadnám az ötleteiteket, tanácsaitokat.
    Erre válaszoltam én is hogy küldd vissza, mivel most azt írod hogy ezzel majd trükközni fognak én ebből arra gondolok hogy nem fogod ezt csinálni, így a problémádra én más ötletet nem tudok írni, mert én nem látok más lehetőséget arra, hogy visszakapd a pénzed. Meg a Paypal-ra koncentráltam, nem a webshopra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák