Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz warcat #794 üzenetére

    A Battleborn nekem olybá tűnik a kutyát sem érdekli, miért is lenne bármilyen olyan párharc felvetésének több értelme, amiben a Battleborn szerepel? :)

    Steam kapcsán meg pont ez az, hogy a legnagyobb platform, toronymagasan, és a Doom 4 ott fog virítani rajta, az Overwatch meg nem.

    "Overwatch meg bőven kapott médiafigyelmet/publicitást, maximum kivontad alóla magad.Akit rá lehetett venni a preorderre,azt szerintem már behúzták Blizzcon alatt/után a béta streamekkel."

    Nem én vontam ki magam alóla, valami félrenéztél. Én első perctől kezdve követem a játék sorsát, csak az utóbbi másfél hónapban kezdtem komolyabban érdekelni. Szerintem egyébként úgymond rossz emberekből indulsz ki az érveléseddel. A játékosok/játékvásárlók nagyobbik részét általánosságban nem az a réteg teszi ki, amelyik minden nap olvassa a pcgurut, nézi a Blizzcont (eleve sokan azt sem tudják az miaz), stream-eket néz, szóval úgymond napi szinten követi az eseményeket, benne van a témában satöbbi. Az átlag játékos játszogat ezzel azzal, néha utánanéz ennek annak, a nagy reklámkampányok eljutnak hozz, és kész. Nem olvas napi szinten játékhíreket, dedikált online magazinokat, nem követi a Blizzcont és nem stream-eken lóg. Az ilyenekhez szerintem nem nagyon jut el az Overwatch, ezzel szemben saját tapasztaltaim alapján az új Doom igen. Sokan azok alapján értesülnek dolgokról csak, amit a Steam-ben látnak. "Jé, megjelent ez a játék, nem is tudtam, hogy készül. Ránézek már. Hahh ez nagyon jónak tűnik, amúgy is játszani kellene már valami újjal, meg is veszem. Basszus, tényleg, itt lesz az új DOOM is! Hogy ezzel mennyit toltam gyerekként. KURVAJÓLNÉZKI. Instabuy" Ezzel szemben ahogy írtad, steam-en nincs is Overwatch. :)

    "Ezt a homályos "de jobb lenne,ha vigyáznának" dolgot meg nem értem, a Legacy of the Void launch komoly és elég fényes bizonyítéka annak,mennyire sikeresen függetlenítették magukat a mainstream játékipartól"

    Ja, csak azért nem teljesen fair egymás mellé állítani a LotV-ot meg az Overwatch-ot. Előbbi mögött mi volt? Starcraft. Gigahúzónév. Plusz maga a Starcraft 2 is a piacon volt már egy ideje a LotV megjelenésekor. Volt idejük bőven visszacsábítani a régi játékosokat, újakat megnyerni (akik végig maradtak azok meg természetesen úgyis megvették a LotV-ot kérdés nélkül) stb.

    Ezzel szemben mi van az Overwatch mögött? Csak egy név, hogy Blizzard. Természetesen ez egy nagy név nem arról van szó. De azért közel sem ugyanaz a helyzet, mintha mondjuk a Warcraft vagy a Diablo új része jelenne meg. Egyébként ha jól tudom, a Heroes of the STorm kapcsán eléggé szenved a Blizzard, nem olyan mértékben vonzzák be a játékosokat (újakat, vagy régieket a konkurenciától), mint sokan gondolták volna. Nos, a HotS helyzetét nem ismerem annyira, de azok alapján amit olvasgattam róla, szerintem eléggé hasonló a szituáció az Overwatch-csal. Nyomatták Blizzcon-on, ráeresztették a youtube-ot, ment a stream stb. És ráadásul ingyenes is a játék lényegében, plusz állítólag nem is rossz. Akkor hol van az a gigasiker? Szóval ahogy mondtam, az Overwatch kapcsán szerintem a HotS helyzete sokkal informatívabb lehet, mint az aktuális Starcraft iteráció természetesen világraszóló sikere.

    Na mindegy, túlbeszéljük a dolgot szerintem és nem akarom szétoffolni a topicot. Majd kiderül, ha beborul. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák