Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz DaveNo1 #773 üzenetére

    Azért ne legyünk ennyire pesszimisták szerintem. :) Én legalábbis optimista vagyok. Szerintem idővel, launch után 1-2-3 hónappal, miután már jóval több lesz a játékos, jóval több az adat és az adatelemzésre fordított idő, kifogják empirikusan sakkozni, hogy milyen dolgok a relevánsak, mit kell elsősorban monitorizni, beépíteni az algoritmusba (vagy éppen kivenni) stb.

    Legrosszabb esetben lehet jobban személyre szabhatóvá tenni a keresést. Pl. teszem azt meg lehet majd adni, hogy csak olyan meccsre dobjon be a rendszer, ahol max +/- 10 szintű játékosok vannak hozzád képest. Vagy mondjuk lesz "komolyabb kihívás" játékmód, amelyben a szinttől függően kapnak némi előnyt/hátrányt a játékosok. Pl. a magas szintű profik kevesebb sebzést csinálnak és jobban sebződnek (általánosságban kapnak egy-egy szorzót az irányított karaktereik), mint az alacsony szintű kezdők az adott meccs során. Így utóbbiak nem kedvtelenednek el, a sorozatos bukták miatt, belerázódhatnak, tanulhatnak, előbbiek viszont nagyobb kihívással szembesülnek, de még nem a kompetitív szinten, ahol az egész csapat profikból áll, aztán egy-egy bukott meccs utána jönnek a veszekedések, barátságok szakadnak meg ésatöbbi, ésatöbbi. :) Vagy ki tudja még mit lehetne kitalálni. Ezek persze csak ötletek, biztos vagyok, hogy sok embernek nem tetszenének. De pont ez lenne bennük a lényeg, hogy teljesen opcionálisak lennének.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák