Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz DaveNo1 #771 üzenetére

    Erről beszélt az a game director faszi a múltkori videóban, hogy tudnak róla, sokan panaszkodnak etc. Mondjuk felvetett egy jogos problémát ezzel kapcsolatban az pedig a várakozási idő egy meccsre, vagyis azt sem akarják, hogy túl sokat kelljen várakozni egy-egy mérkőzésre, mert nincs neked való csapat éppen. Ez reális probléma még egy jó matchmaker esetén is akkor, ha kevesen játszanak a játékkal, mint ebben a zárt bétában. Ráadásul a játékosbázis nagy része már októberben játszhatott szóval még a closed beta létszámon belül is csak egy töredék volt a kezdők aránya, amikor pár hete megint szórtak ki meghívókat.

    Egyébként az is igaz, hogy nem olyan triviális ide egy jó matchmakert csinálni, mint mondjuk egy CS:GO-ba, mert nem csak az alapján kell megítélni a játékosokat, hogy milyen jól céloznak, mennyit ölnek, milyen gyakran halnak stb. Eleve karaktere váltogatja a fegyvert, nehéz összehasonlítani mondjuk egy reaper vs widowmaker playert hogy ki céloz jobban (gondolok itt arra, hogy hiába one-shotol mindnekit a widowmakerrel, reaperként nem biztos, hogy ettől lesz kiemelkedően jó játékos, ha éppen a kaszással játszik). Aztán ugyebár vannak olyan karakterek, akik nem is ölnek szinte. Az olyan karakterekkel való játékot, mint Mei vagy Reinhardt mi alapján ítélje meg az algoritmus? Lehet valaki nem a legjobb sniper, de olyan jól játszik tankot, hogy abban a szerepkörben bizony nagyon high skill player. A másik probléma, hogy hőst lehet váltani meccs közben is. Szóval ha éppen mindenki olyan karival kezd, amivel amúgy béna, időközben átalakulhat teljesen a meccs, mert behoznak olyan karikat, amikkel jók, bár az adott játékhoz és szerepkörhöz nem a legideálisabbak. Nyilván részben ezek áthidalására lenne a profilszintezés, de az is elsősorban a tapasztalatot mutatja, nem a skillt. A fentiek nyilván nem lehetnek kifogások, hiszen ha ne tudnak egy jó mm-t csinálni egy multi only játékhoz, akkor mindegy, ha meg sem csinálják a játékot. Ezeket csak azért írom, hogy szerintem nem meglepő, hogy nehezen halad a játék fejlesztésének ez a része.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák