Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jinxb1rd
addikt
Egyébként vegyetek fel engem is, szeretek játszani, sokat. Ha kell ember.
JinxB1rd#2697
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Jumbozorz #7460 üzenetére
Én mindent a legalacsonyabbra raktam, a textúrafelbontást kivéve, mert elhányni azért nem akarom magam. Szerintem sokat segít és multis játékokban mindig is így volt, hogy ha max teljesítményt akarsz kihozni magadból, akkor a játékra koncentrálsz és a folyamatos magas fps-re, nem a grafikára.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dexter-2000 #7469 üzenetére
Ez egy ősbullshit. Kihalhatna már igazán, mert Quake 3 Arena óta hallgatom ezt.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz xPraetoriaNx #7477 üzenetére
Nincs itt semmi vita, csak marhaság, amit fixálni kell.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz xPraetoriaNx #7479 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, nyilván nem mindenkinek lehetnek kifinomult az érzékszervei sem.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Én még csak három meccset nyomtam le, az első olyan volt, hogy a 2., támadó körben leavelt egy csapattárs tőlünk. De mégis megnyertük, 5v6 támadóba. Azért remélem az ilyet is értékeli a rendszer.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Hát nálam nincs ilyen, főleg ha Pocok256-kal játszok, ő nagyobb szint és így már az ki van szórva, hogy hőspróbálgatos kezdőkkel játszunk együtt. Persze, ha épp én is ismerekedek egy új hőssel, aki nem kedvenc, akkor benne van a pakliban a vesztés.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Na 6 win - 1 döntetlen - 3 loss után 2419-en kezdtem a pályafutásom
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Ettől függetlenül egy átlag sr kerülhetne bele. Nem hal bele senki egy plusz oszlopba.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Én is azt mondom, hogy Sombranak vagy egy kis damage boost kell, de én már azzal is megelégednék ha pontosabban lőne. Rengeteg golyót kell lőni az ellenségbe, hogy megpurdáljon és a normálisabb nem is fog egy helyben állni.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Nem tudom mi lehet alacsonyabb szinten, de itt a 2500-ön is a fejemet kell fognom sokszor:
A meccsek javarésze amiatt loose, mert nincsenek kipickelve a a szükséges hősök vagy éppenséggel az adott pályára nem alkalmas hősöket hoznak.
Másik oka meg általában az, hogy olyan hoz dps hőst, aki nem ért hozzá eléggé, tipical a gold emblémások instant kiválasszák általában a solider-t, meg a tankokat, az ezüstösök meg ugye türelmesen várnak, várják, hogy mi marad nekik, próbálják az ész nélküli l2p választásokat korrigálni, hát marad support. Aztán érdekes módon az enemy gyalul minket végig, egyszerűen nincs kit heal-elni, mert a csapat 'keménymagja' folyamatosan megöleti magát.Ha ezek nincsenek, akkor még egy vesztes game is rohadt jó és élvezetes lesz. Nem értem miért kell direktbe elrontani.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Engem kiidegel, amikor vesztünk, valaki pickel egy gánya hőst, ami nem oda való és azzal jön, hogy mennyi aranya van. Én Roadhoggal volt, hogy nem szereztem semmi aranyat, de kinyírtam az összes supportot és letankoltam mindent, win is lett belőle. Akkor most szar vagyok?
Tegnap meg soliderrel szereztem 4 aranyat, igen, jobb ezt nézni, mint a bronzérmeket, de loose lett, most kezdjem el teamtársakat bacogatni? Rein-nek köszönhetően volt annyi aranyam, shieldje nélkül nem értünk volna semmit. Támadóban az utolsó pont előtt pár méterre ketten maradtunk a payload mellett és kibírtuk addig, míg a 4 halott társ visszacammogott.
Szóval amikor ide a topikba linkelgetitek a 4 aranyas képeket, hát oké, de ebben nincs semmi extra.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Én két nap alatt 2300-ról felhúztam magam 2650-ig, most 2610-en vagyok, deva-t pickeltem végig elég szépen adogatta a win strike-ot vele. Egyfolytában 4 aranyam volt (ilyenkor nem tudom a dps-ek mi a rákot csinálnak egyébként.).
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Amúgy vicces, mindenki úgy képzeli el magát, hogy csak feljebb mehet, lefelé nem, holott ez ki van találva, és igen, azon a szinten rekedsz meg, ahova való vagy, ez van.
30 évesen én biztos nem fogok 3000 fölé menni, lehet addig se, mert a tinédzserkori reflexeim már elmúltak . 2300-on érezhetően én húztam egyedül a csapatokat, sok volt a gold player és elég könnyen lehetett ölni, 2600-on ez már érezhetően bonyolult és ott már nem tudsz csak úgy kinyírni egy egész csapatot. Hogy miért bonyolult, azért mert nekem körülbelül ez lehet most a top hozzáértésem 87-es level-nél.Szóval oké, rossz a csapat, de ha 1500-as levelen játszanék, hoznék egy soldiert és mindenkit megölnék és mennék felfele...
Napszak nem számít, délben, délután és este is ugyanaz volt.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
-
Jinxb1rd
addikt
válasz brumi1024 #7786 üzenetére
Közel idegbajt kapok, amikor a társak azt mondják hogy soliderrel nekem kellene leszednem Pharah-t. És ők addig mit csinálnak, kávéznak?
Ha elkezdem lőni, rögtön elugrik, fedezékbe megy. És az kurvára sokat ér, ha dps heroként az ő üldözésével foglalkozok, főleg mikor tartja a távolságot tőlem. Ilyenkor Roadhognak kellene tenni a dolgát, odamegy, hook + 1 lövés és meghalt, kész. A rakétákba is nehezebben hal bele, mi ez a baromság hogy solider simán megöl egy jól játszó pharah-t?We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz xPraetoriaNx #7798 üzenetére
Nem is mondtam hogy végtelen a hatótávja, de roadhog mint tank karakter biztos hogy közelebb tud menni pharahoz és ha elkapja, akkor 80%, hogy egyúttal kis is nyírja.
Soldierrel emg addig sok más hasznos dolgot lehet csinálni, a healje se véletlenül területre hat, nem csak magadat kell healelni vele.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
-
Jinxb1rd
addikt
Ma szét lettem oltva minden egyes Widow pickemnél, hogy useless vagyok, pedig:
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JinxB1rd-2697/heroes/9Ha veszít a csapat, mindig is a Widow a hibás, nem igaz? De ha nyerés van, akkor is tuti useless voltam.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz KisTücsök #8033 üzenetére
Minden hősnek megvan a sajátoságga, hogy mely mapok mely pontjain lehet őket jól használni.
Junkrat pl. szűkös pályákra a leghatékonyabb, Route 66 első két támadáspontjáig én személy szerint biztos nem hoznám ki, ott bazinagy a tér. Példának okáért ha hoznak egy Pocket mercy-s Pharah, mit csinálsz? Kb csak integetni tudsz vele.
Utolsó harmadban viszont jó, ott nagyon hatékony tud lenni.
Symetria végre használható lett, de azt mondom, hogy őt se minden pálya minden szakaszára érdemes kihozni. Ő is például a szűkösebb pályákon hasznosabb, mert kemény dps-t lehet vele akár tolni, 200 hp-s hősöket gyorsan ledarálja. Írásod alapján valaki a támadó csapatba hozta, hát szerintem támadásra használni hülye ötlet, főleg route 66-on.
Illetve nem tudom ti hogy vagytok vele, de a teleportot én már egyáltalán nem használom nála, a shield generátor messze jobban segíti a csapatot, nehezen ölhetővé.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz leviske #8044 üzenetére
Pont ez a baj a teleporttal, hogy nem ér semmit ha az ellenség betámad ultikkal és a csapatból hárman maradnak életben. Mire a három halott hős visszatér, addigra nagy valószínűséggel leölik a maradék hármat, tehát elodázódik a dolog egészen addig, amíg meg nem találják a teleportot (megfogják, látják honnan jönnek kifele a hősök) vagy elfogy a charge.
Sym-mel eddig kétszer véletlen a teleportot raktam le, nem is bírtuk tartani a pontot sokáig. Shield-del meg elég sokszor nem tudják bevenni, roadhog hook+shot is túlélhetővé válik.
D.va-nak kell megkeresnie egyébként ezeket, elég gyorsan le tudja rombolni, még ha bele is hal, sym-mel azért elég könnyen le lehet szegényt rendezni soloba.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Mercy-t meg én személy szerint useless healernek tartom. Healelés közben nem tud semmit lőni, nem tudja magát megvédeni, zen ehhez képest le tud rendezni akár egy roadhog-ot is, visszagyógyítja saját magát és ami a legjobb, hogy debuffot tud spammolni az ellenségre. Mercy revive-ja akkor lenne igazán hasznos, ha nem lenne várakozási idő a mozgásra. Szóval, amikor kapok egy revive-t utolsó pontnál, miközben d.va-val vagyok, és instant kapok fejlövést minden irányból, az rohadtul az ellenfél kezére játszás. Persze ha egyszerre 4-5 hőst tud feléleszteni, akkor az más, de általában csak kiugranak meghalni két revive kedvéért aztán gg.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz headhunter86 #8092 üzenetére
Nem, nem fut el egy kávéfőzőn. Otthoni gépen szaggat, mint az atom, miközben mniden mást lehet azon még futtatni.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz headhunter86 #8103 üzenetére
Persze. Hülye olimpiai bajnokok is nemhogy pacalpörköltet ennének nokedlival, inkább ennének jó nagyokat, nem?
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Amikor az exemről kiderült hogy lezbikus, az valahogy jobban megrázott, mint hogy tracerrel mi van. Igazából nekem szimpatikusabb lett.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Szerintem Roadhog-gal semmi bja nincsen. Egyedül azt kellene megoldani, hogy a lánc meg tudjon hajolni, hogy ha a behookolt alany besodródik valami mögé. Akkor sírás se lenne, hogy falon keresztül ment a hook, ami igazából nem igaz.
Van egy map, aminek a közepén van egy lyuk, nme tudom mi a neve, egyszer poénból beleugrottam és ugrás közben sikerült a sarok mögé bujó mei-t kikapni és behookolni magammal a mélybe. Persze egyből ment a sírás, hogy a gödörből hookoltam ki, pedig nem...
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Nem tudom ki találta ki ezt a bugos a Roadhog hookja dolgot, de iszonyatosan nagy baromság. Tipikusan arról van szó, hogy fúj betudott hookolni, nem én vagyok béna, hanem a hook bugos. Nem, te vagy a béna, ne kamuzzunk már bugos hook-ról.
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Sirandrish #8154 üzenetére
Hát ha van kint egy tábla, miszerint egyirányú és én megyek jó irányba, akkor elég valószínű. Igen.
De majd jön Blizzard és megfordítja a táblát, aminek az eredménye folyamatos forgalmi dugó lesz. De az emberek happy-k, mehetnek abba az irányba. Bele a forgalmi dugóba.
Egyébként van egy olyan mondat hogy "Mióta tévesztik össze az emberek a többség véleményét a helyessel?"
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
Én bőven megelégednék azzal, ha lenne egy szűrő, amivel nem rakna be mellém gold playereket.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen