Új hozzászólás Aktív témák
-
ittakary
nagyúr
válasz energy4ever #1102 üzenetére
Édesamányék az itteni fiók vezetőjével veszekedtek a múltkor. Konkrétan az történt, hogy a zárás előtt 20 perccel értek oda, erre a csávó ilyet engedett meg magának:
"Hát ilyenkor kell jönni, amikor már megyünk lassan haza?"
Azonnal mondta apám, hogy jó, akkor ezt így innen folytatjuk a panaszkönyvben. Illetve írtak volna, de szerintem nem volt, hanem emailt küldtek az OTP-nek valahova, ahonnan visszajött egy válaszlevél (postai), tele kamu virnyákolással, hogy mennyire rohadtul sajnálják, stb, de amúgy rohadtul leszarták, semmiféle díjkedvezményt nem ajánlottak fel, vagy ilyesmi.
Holnapra kész tényekkel jövök, hogy mi a reklamáció menete! De annyit kérek tőled, hogy ne hagyd ezt ennyiben, hanem igenis jelentsd be ezt a bunkóságot. Amúgy leírod bővebben mi volt a sztori? A vita normális keretek között zajlott, vagy azért provokáltál te is rendesen, és azért akadt ki ennyire a nő?
[ Szerkesztve ]
-
ittakary
nagyúr
válasz energy4ever #1104 üzenetére
na ehhez inkább nem is szólok hozzá semmit, különben megyek "pihenőre" ...
-
ittakary
nagyúr
válasz energy4ever #1106 üzenetére
Na megkérdezve. Édesanyámék a központi ügyfélszolgálatot hívták fel, nyomkodták a gombokat, amíg emberrel nem beszéltek, utána pedig ott elmondták, hogy panaszt szeretnének tenni, hol tudják ezt megtenni -> nem kellett semmit csinálni, ott helyben felvették az adatokat, meg a történetet
Ennyit tudtam segíteni
Amúgy a válaszlevélben az volt, hogy az érintett alkalmazottat elküldték viselkedés-trainingre meg elnézést kérnek, de amúgy kb kitörölheted vele a fenekedet.
-
bigdady
nagyúr
válasz energy4ever #5936 üzenetére
Bankja válogatja magánszemély esetében. Amelyik bank már eddig is beszerezte az új törvény szerinti adatokat ügyfelektől ott nem kell, akik nem azok meg szóltak időben hogy kell. Csörögj oda, de gondolom ezért rendben lesz ha nem is tudsz róla, hiszen már második kör van
[ Szerkesztve ]
-
skyli
senior tag
válasz energy4ever #9557 üzenetére
Nálam se megy. Nem jön az értesítés telefonra. Én nemrég frissítettem Android 11-re, talán azért?
-
GabN73
addikt
válasz energy4ever #9557 üzenetére
Mastercardod van?
Az értesítés nem jön, vagy a kártyás tranzakciók jóváhagyásában sincs benn egyáltalán?
-
Bibby
addikt
válasz energy4ever #9561 üzenetére
Nekem sem jött meg a jóváhagyási lehetőség az appban az előbb. Kétszer is rápróbáltam pedig.
Ελευθερια η θανατος
-
Bibby
addikt
válasz energy4ever #9563 üzenetére
Állítólag a push üzenet nem érkezik meg, de a smartbank menüben a kártyás tranzakciók jóváhagyásánál bent kell lennie.
(Én most nem tudom megpróbálni.)Ελευθερια η θανατος
-
veterán
válasz energy4ever #9563 üzenetére
Nekem ma a Revolutos feltöltés nem jelent meg értesítéssel, de az új otp bank alkalmazásban benne volt a folyamatban lévők között, így jóvá tudtam hagyni.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...