Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz motoflug #72947 üzenetére

    Mi is 1.6-1.8 vonalon keresgéltünk, akkoriban árban nem is nagyon Volt különbség idekint közöttük, ilyen szempontból mindkettö játszott.

    Az 1.6-nál gyakrabban elöjött az olajfogyasztással kapcsolatos bibi ( ami, mint tudjuk teljesen szerencsekerék, van akinek nem csipegeti, másnak pedig tiszteséggel nyeli, kiszámíthatatlan, Ecotec), ettöl persze még nem rossz motor, csak ezt bele kell kalkulálni, hogy lehet ilyen nyügje is, míg az 1.8-asokat elég robosztus, gondmentes motorként jellemzik.

    A másik tényezö nálunk pedig az volt, hogy mivel munkába is nagy eséllyel autóúton, autópályán jön-megy, ezért oda nem árt a power, az 1.8 pedig kellemes dinamikával mozgatja már az autót, könnyebben tud kamiont, és kamiont elözö kamiont kerülgetni, ami itt nem ritka. :)

    Maga az autó szerintem nagyon feelinges, inkább 2+2-es autónak mondanám, két személynek kellemes, ha én vezetek ( ~190cm ), akkor mögöttem nem sok lábtér marad, rövidebb utakon, vagy alacsonyabb emberek elvannak ott is, de 1000km alatt szerintem megutálnának. :) A fejtér csukott tetövel élhetö, nekem a magasságom ( vagy az amorf testalkatom ) miatt ugyanaz az egy gondom van vele, mint a Caravanommal is Volt, hogy a vezetöülést nem tudom eléggé mélyre dobni, így mondjuk lámpánál elöre kell hajoljak, hogy lássam, nyilván a szélvédökeret is vaskosabb. A kilátás hátra nyilván korlátozott, esöben a hátsó szélvédön nem feltétlen könnyü kilátni, de alapvetöen jól érezhetö az autó, ez eddig nem okozott gondot.
    A tetö nekünk motoros, kulcsról is nyitható-zárható, mondjuk a jampi-faktort némiképp megbaßa, hogy a gombot nyomni kell a kulcson is folyamatosan, úgy meg elég hülyén nézel ki az autó mellett pingvinezve, hogy szorongatod a kulcsot, és várod a csodát. :D Nem mozog gyorsan, de élhetö, és mivel rongytetö, ezért cserébe csomagtartó is marad, egy "nöi börönd" mellé még pár kisebb táska, szatyor is befér. Kisebb bevásárlásokra is tök jól használható.

    Lenyitott tetövel minden cool, tényleg megvan a maga feelingje, szélterelö nélkül is sokáig huzatmentes, szélterelövel nyugodtabb tempóban pályázni is lehet, de azért 130 felett már növekszik a cúg. Nekem itt is kiütközik a magas szék, a fejem búbját picit masszírozza a menetszél, mondjuk ezen egy sapival lehet segíteni.

Új hozzászólás Aktív témák