Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz _seth_ #47852 üzenetére

    Elmondom amit tudok,képekkel sokkal szemléletesebb lenne,de már eddig is elég sokat tettem fel,és nem akarom, hogy rám szóljanak: okostojás kussolj már,veled van tele az oldal!
    Per pill mennem kell,de igérem visszajövök. (mint a bumeráng) :K

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz _seth_ #47852 üzenetére

    Elmondom mit kutakodtam ki.Azt,hogy dizelnél is így van e nem tudom.
    Kiindulásnak meg kell keresni az aktívszénszűrő tartályt.Jobb 1 kerék ki, műanyag dobbetétet kibontod,és máris láthatóvá válik.

    A tartályban aktív szén van.Megrázod,ha csak kicsit csörög,akkor a szén még jól egybe van.Abból van a gubanc,hogy idővel egy része,vagy mind porrá válhat,és dugulást okozhat. (por alakban a benzingőzt se tudja tárolni).
    A tartálynak 3 ki-be csatija van.

    2 db simán lehúzható Az egyik pipa alakún megy be a friss levegő,a másik megy ki a regeneráló szelepre,a harmadik bilincssel van megfogatva,az jön az üzemanyag tartályból.Ott mi a helyzet nem tudom,de megfújtam a csövet,nincs e esetleg dugulás,és lezárt tanksapkánál hallottam,hogy bugyborog a benzin.A regeneráló szelepre menő vékony műanyag cső fent a tűzfalon van végigvezetve,és egy hirtelen kanyarral egyenesen a regeneráló szelepre csatlakozik .

    Ő pedig a regeneráló szelep. Közvetlenül a gyujtótrafó alatt van. (ő is megmekkenhet)

    A szelepről megy tovább a pillangószelep házba,a szelep alá.Fölötte az a kis fehér könyök pedig az alapjárati kartergáz visszavezető csatija.

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák