Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz F_Gergely #45155 üzenetére

    Ez tu lnagy altalanositasok. Ha a hasonloan kis kategoriat nezzük, mondjuk 2.0 turboig dizel benzin.
    - Egy Dizel sokkal nagyobb nyomatek miatt sokkal jobban igenybeveszi az alkatreszeket. Lasd az en astram valtojat. Egy benzinesbe egy kuplung/valto nem igazan megy tönkre 150k km alatt.
    -Egy benzinesbe sokkal kisebb vibraciok vannak, a kettöstömegüt, ha balfek a tulaj sem egyszerü kinyirni, ellenben egy dizelnel nem nagy kunszt.
    - Egy dizel a sokkal nagyobb hötermelese miatt joval erzekenyebb a hidegen melegitesre/eröltetesre, mint egy benzin, amit igazan melegiteni sem kell, csak ne legyen szarra forgatva.
    -A benzin sokkal kevesbe tud tragya lenni, mint a dizel. Az ilyen okosba tankolo huszarok a sz.r csencselt gazolajjal, sokkal elöbb eldugitjak a rendszert, mint egy benzinnel. Meg ugye az jobban is kormol, tömödik stb A tescos benzin is benzin, max kicsit vizesebb
    - Dizelben ott a magasnyomasu rendszer, ami megint csak egy gyenge pont, ilyen sincs a benzinben.
    -Ha varosban volt hasznalva, tuti kuka a dpf, egr, szivosor, hot mocsok. Egy benzin nem kormol, sokkal kevesbe fog eltömödni, mint a dizel. Ugyan ez igaz a turbora. Egy benzinnel szvsz nem igen kell turbot tisztittatni.

    Szoval ezek most csak igy hirtelen amik eszembe jutottak, biztos, hogy böven van meg

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák