- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
Na ha a fura hangoknál tartunk, nekem is van valami a tarsolyomban.
Kizárólag csonthidegen, "sok" (mondjuk min 12 óra) állás után ha indítok, akkor az első pár fordulat alatt hangos nyöszörgés hallatszik - mármint amikor már megvan az alapjárat, nem amikor indítózok. Csak 1-2 másodpercre mindig, kb. olyan a hangja, mintha merülőfélben lenne az akksi és csak "köszörülne", de az indításhoz másrészről semmi köze, mert pöcc röff és stabil alapjárat van. Mi a nyavalya lehet? Melegen sose, hidegen szinte mindig.
Bár a pöccröffről is annyit, hogy mióta volt a tümítéscsere (szelepfedél, szívótorok, kipu leömlő), azóta már nem pöccröff... hanem vagy tekereg 5 másodpercig, vagy kulcselfordításra egyet nyekken, és már indulna be, aztán fullad és tekeri tovább. De ez se tart tovább pár másodpercnél, nem halálos, de ilyet a szervízelés előtt 1x se csinált, mínuszban se.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Egy garnitúra 7mm-es Brillantis2 szerintetek megér 33 rugót? Ilyet találtam egy közeli műhelyben.
-
Skizz
addikt
2012-es a brillantis. Plusz kipofátlankodtam 1 hét garit. Így asszem oké, persze azért még ránézek. Mondjuk lehetne már melegebb mert ezek a hajnali fagyok egyelőre megtorpedózzák a cserét.
-
Skizz
addikt
válasz F_Zolee #38100 üzenetére
Mindennek eljön az ideje.
Félre akarom tetetni, ha kell foglaló, akkor átugrom és rápeslogok, ha nem, akkor a felszerelésnél majd megnézem és ha szar akkor otthagyom. Mondjuk sokat nem érek vele, max. 1-2 nagyobb repedést veszek észre. Egyébként nézelődni nem volt mit, ez az egyetlen használt szettjük, meg 2db semperit. Ez a 3. műhely ahol brinnyogok, hogy adjanak valamit jó áron, a többi műhelyben ment a sunyítás, hogy nem foglalkoznak használtakkal.
-
Skizz
addikt
195/65 r15. Újonnan ez a szett 56-58k (+szerelés). 33-ért szereléssel szerintem elfogadható. Olx-en sokat nézegettem, de nagyon cigány hirdetések voltak jobbára, és 80-100-150 km-eket nem utaznék potyára. Kerestem felnistül is, de egy-egy jobb felni jó gumival szintén ritka, mint a fehér holló. Igazából csak új-újszerű gumik voltak tetszetősek, de most egyszerűen nincs kedvem 55-60 ezreket egy szettre kifizetni, van egyéb bajom. Ebbe szépen "belealkudtam" (belesírtam) a garit, szomszéd város, hazajövök 140-nel, oszt ha ráz, vagy pár nap múlva ereszt, akkor visszaviszem. Ha nem, akkor megérte, még ha az ország másik felében lett is volna jobb vétel. ELvileg.
-
Skizz
addikt
-
Skizz
addikt
Na, voltam a gumikért, első blikkre szépek, fiatalok hamvasak.. Kaptam egy kis cetlit, hogy szerelés ki van fizetve, mehetek vele akármikor, szóval 32800-ért 80%-os szett+centrírozás+felszerelés egy hét garival. Aztán adja az Isten, hogy ne legyen egyéb bajuk, de az egy hét alatt majdcsak kiderül.
Másrészről voltam szervizben a rozsdával, elvileg a küszöbcserét megúsznám, mert a sárvédőív elér addig, amit én már küszöbrozsdának láttam. Így ívenként 15 rugó+fényezés lenne, azaz kb. 50ből megúsznám. Erősen filózok rajta, hogy megcsinálom. Ha hihető az a 185e km a motorban, akkor élhet még jópár évet. Ha 5 év múlva is autó leszen, akkor tán megéri az a két sárvédő, mielőtt valaki kieszi a helyéről.
-
Skizz
addikt
válasz trassher #38126 üzenetére
Akkor Lnézést. Mentségemre szóljon, hogy nekem is egyik pillanatról a másikra produkálódott ez a jelenség, szóval oxidálódhat annyira az akkusaru már egyik napról a másikra, hogy elvész végleg a kontakt. Annakelőtte nekem is pöccröff volt minden körülmények között, aztán egyszer csak kopp.
Jók ezek a tízenezres villámtréfák, csak amikor 1 hónapban a harmadik ilyen jön elő, az akár siralmas is tud lenni.
#38135: ez pont az a kategória (mármint motorban) ahol nagyon jól jön ez a kis szaros. Az ilyen tipikus flottadízelekben kritikán aluli mostanság az opel. Másrészről viszont ez használtan nem tudom kinek lesz jó. Én pl. nem vennék majd egy visszatekert tizenéves biturbót, ami világéletében 2 tonnát vont hébe-hóba olajcserével.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz AMD Power #38146 üzenetére
Én simán - kivéve ezt a vectrát -, és már egy turbótól is befonom a hajam, hogy vajon meddig bírja még, ht még kettőtől... bár tökmindegy, mert benzinnel ugyanez van. 5-10 év múlva már nemigen lesz tele a használtpiac tizenéves viszonylag olcsón fenntartható szívóbenzinesekkel.. ez van. Most kell turbófelújító műhelyt nyitni. Meg futóművest, az itthon örök klasszikus, sose megy ki a divatból.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Ez a garnitúra felni megér vajon 30-at? Nem, mi?
-
Skizz
addikt
Nemnem, gumik nélkül annyi..
w333: B Vectrára. Kicsit unom a gyorskötözős törött dísztárcsákat.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Beszéltem vele, 30 a felni magában. Annyit nem ér no. Csak kutakodom már egy ideje, de ami olcsó az általában szarrá van ütve, ami persze csak "esztétikai hiba", de aztán ezt meg nehéz elhinni, mert ha kfiizetem és csak a ráolvasás segít akkor ott vagyok ahol a part szakad, csak -x pénzzel. Egyébként azt se tudom, hogy mi egy normál ár egy semmilyen márkátlan alufelninek, ami cska egyszerűen jó állapotú. De ez pl. gyönyörű ilyen szar minőségű fotók alapján.
Az acélfelnit nem szeretem. Nem azért mert szégyen, egy 17 éves, molyrágta autóban már leszarom, hogy a szembejövő mit lát szépnek, igazából nekem tetszen azt annyi.
mephi666: ilyen hajszín jön szembe napjában a zöldségesnél meg a postán manapság. Egy felnin fel se tűnne..
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz molnarpeter #38278 üzenetére
Másrészről küldtem püt.
-
Skizz
addikt
válasz AMD Power #38286 üzenetére
Na jóvan. Gondolom újonnan. Jó árfekvésű ez a 13".
Nekem anno a clion voltak még első generációs brillantisok 14"-on, nem volt egy nagy élmény, zajos volt, meg nem volt túl takarékos, de a tesztek szerint ez a második jobban sikerült. Kiváncsi leszek, én szerintem 2 hét múlva rakatom fel az enyimét.
mephi666: basszus, ez még gyerekként is gáz lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Hátsó ablaktörlőt lehet utólag felimádkozni lépcsőshátú Vectrára? Nem értem, miért nem járt hozzá gyárilag. Klíma, abs meg még hidraulikus géptető-kitámasztó is van, de hátra már ki nem látni, ha esik...
-
Skizz
addikt
Lépcsőshátó B1 vekibe nincs tudomása valakinek jó állapotú első ajtókárpit+ülésszettről? Az enyém elég ramaty. Hátul minden patika de elől ki van ülve meg recseg-ropog az ajtókárpit. Egy ideje kutakodom de valami midnig hibádzik.
-
Skizz
addikt
Szíjat érdemes külön cserélni 2 komplett vezérléscsere között? Kicsit mintha el lenne vékonyodva.
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #38359 üzenetére
Jólvan. Elvileg 25 ezer van benne, az még nem sok... majd úgyis megyek másik szervízbe is, rákérdezek ott is,hogy mi a vélemény.
-
Skizz
addikt
-
Skizz
addikt
válasz diablo1984 #38391 üzenetére
Első gen. insignia 0km-esen is több helyről zörgött és cicergett, mint a 17 éves vekim.
-
Skizz
addikt
-
Skizz
addikt
Ne mondjak hülyeséget, de az olaj inkább indul meg a szivattyútól. A csont hideg, esetleg kocsonyásabb olaj nagyobb eséllyel felejt el visszatérni a teknőbe (legalábbis belátható időn belül), mint a meleg.
AMD Power: valahogy ez a fabia volt nekem minden generáció mumusa. Bármilyen autó jött szóba bármikor, sose vettem listára. Olyan "papír". De az kemény, hogy 6 milláig lehet extrázni, azt komolyan nem értem, hogy minek vesz valaki 6 misiért ilyet egy golf helyett konszernen belül.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Bveki tulajok: a szélvédő alatti befúvó nem cicereg valakinél? Menet közben, szerintem amikor a hőtől már egy kicsit kitágul, de hiába tapogatom, semmi se változik, cicereg tovább. Mintha a rács alatt lenne valami ami így szól, de hát ugye a fejem nem fér oda, hogy bele is nézzek.
-
Skizz
addikt
válasz gzbotii #38516 üzenetére
Nem hallottam, de nem is figyeltem.
Declare: egyértelmű, nem is a golffal akartam csatába állítani. Azt nem értem, hogy 6-7 misiért ki vesz agyonexztrázott fabiát, mikor annyiért egy kategóriával feljebb a fapad is többet nyújt, mégha nem is dúdolja el a jenki doodlet ha kanyarban elengeded a kormányt.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz Declare #38521 üzenetére
Kb. 7 misi a csúcs fabia 1.4 tdi dsg-vel (totalcar szerint szarul működik - bár az a benyás volt), 16 színben pompázva, navival, kutyaizéjével. Ennyiből egy kéziváltós 1.6 tdi trendline golf talán már szintén navigál, követi a kanyart a xenonja és tökönrúg, ha elalszol. A különbség a golf javára, hogy nem egy darabban gyártják a belterét beolvasztott kempingbögrékből, cuppra zajszigetelik és esetenként igényesebb a váltója (ha kézi) és a futóműve, miközben a fabia az index nélküli sávváltás végrehajtásáért járó tökönrúgást követően meg is vigasztal a központi kijelzőn. Hááát....
4 misiből mondjuk már tényleg érdekes lenne elgondolkozni, hogy kell e a bemutatóautóként 20e km alatt elnyűtt szalongolf 1.2-vel és sok kompromisszummal, vagy kellemes fabia klímával, kis színessel, sok sok szeretettel (bár én akkor is a golfot (vagy astrát...de nem, az új opelek mostanában elég szarok ) választanám).
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz Declare #38523 üzenetére
Ezt mondom. Nekem mondjuk elég egyértelmű, hogy akkor is inkább a "fapad". Klímás kocsival is csak szökőévente klímázom, a xenon jó de drága fenntartani, az esőérzékelő nem mindenhol úgy működik, ahogy szeretném, egy usb-s "hifi"-ért meg akármelyik gyártó elkér annyi pénzt, hogy a svábságom gyötörne életem végéig.. ugyanez egy combtámaszra is igaz lehet akár. De egyébként pont a "vw" az, aki még tán' egy bitdi A7-esnél is több tízezres felárat kér egy usb portért. Nem mintha 20 millánál már nem lenne mindegy, de mondjuk 4-5nél még nem az.
-
Skizz
addikt
Bveki első plüssülések jó állapotban valakinél esetleg?
-
Skizz
addikt
válasz trassher #38584 üzenetére
deicide: vw... néhol érthető, de ahol nem produkálnak komolyabb minőséget mint a többi, ott csak a név húzza az árat. Olcsójános használtautója ezért nem lesz soha vw. Nem volt olyan lepukkant golf/toledo/octavia vagy akár FELICIA, ami egy átlag bveki árából kijött volna anno. Nem beszélve a gyári alkatrészárakról.
-
Skizz
addikt
válasz Markizmark #38633 üzenetére
Hát én most kicsit elvesztem. Úgy tűnik nem férek hozzá bontás nélkül.
-
Skizz
addikt
válasz mephi666 #38637 üzenetére
Nálam nagyon faszul van elhelyezve sajnos. Csavarhúzó oda már nem fér, csak bit+fogó ahogy előttem írták, vagy egy dugókulcsbetét+krova, de így is le kel lszedni körülötte 1-2 csövet.
valamelyest nekem is javul a helyzet, ha melegszik, de nem teljesen. 1-ben 2-ben 2500 alatt úgyis rángatózik stb... érdekes korábban azt hittem, hogy szar gyertya miatt rángat, vettem bele újat és abszolút mérséklődött a probléma pár napig. Gondolom véletlen.
Na mindegy, elugrom valami bótba aztán keresek idevaló célszerszámot. 1-2 kurvaanyjával meg lehet oldani, ha már odaférek, de még ott se tartok.
gban: ha tudsz vegyél egy legolcsóbb márkájú féktisztítót, azzal kevsebb szopás van és jobban hat.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz mephi666 #38642 üzenetére
Hát szerintem ennek is több fokozata van, végstádiumban gázelvételre a motor is leállhat... de mindenesetre egy próbát megér. Inkább én szívok vele, minthogy csengjen a rezsióradíj+az alapjárati ingadozás és lassú fordulatesés kuplungra nagyon arra utal hogy takarítani kéne. Ha utána is rángat, akkor legalább csak 1 tünet marad a 3-ból.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Hát olyan rettenetesen elkezdett nyikorogni fel-le meg jobbra-balra mozgásnál is a vezetőülés hogy teljesen ki vagyok akadva. És sehol egy normális szett, vagy csak 1 vezetőülés...
-
Skizz
addikt
Na, rettenetes kínszenvedések árán sikerült kikapni az alapjáratit, kiáztattam belőle a mocskot féktisztítóval, majd még rettenetesebb kínszenvedések és anyázások között visszaraktam, meghúztam. Aztán pöccröff, de a sipít a motor emelt alapjáraton. Gázadásra ez a sipítás abszolút elmúlik, majd ahogy elengedem a gázt, folytatja. Kb. olyan a hangja, mint amikor egy szíj már nagyon kopott, és nem ütemre nyiszog, hanem folyamatosan. Meg se vártam, míg leesik az alapjárat normálra, mert nem tudtam, hogy mivan. Mi lehet az oka? Adalékinfo: lehet hogy túl erős benzinszag terjeng az autó körül (gondolom kipuff felől) és erősebb füst, mint kéne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Minecraft
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden ami hőszivattyú
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Milyen légkondit a lakásba?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest