-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
fero02
veterán
Micsoda pörgés volt itt...
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8849 üzenetére
96-os B1 van ami 2.0i 16v _seth_ -nek
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8873 üzenetére
Ha zavar, akkor vegyél dízelt és taposd neki. Garantáltan fekete füstöd lesz!
-
fero02
veterán
Lol!
Ez Neked sok?
Egy VW csoportos autónál kb a fékek cseréje lenne ennyi...
Hidd el, nem sok pénz ez egy ekkora méretű szervizre.
buherka: nincs semmi késleltető elektronika a lámpa előtt? Az oszlopokban található érintkezőket nem korrodáltak?
Esetleg nincs az autóban az a lámpa figyelő izé (ha leveszed a gyújtást, de égve marad a pilács és kinyitod az ajtót, akkor szirénázik)? A vezető oldali A oszlopban a kapcsolótól kapja az áramot, dupla érintkezős a kapcsoló.[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz DeadMeat #8889 üzenetére
Nincs itt semmilyen lázítás, csupán egy vélemény.
tomyoy: ha sok, hát sok!
Amúgy a stiftek nekem is cserések lesznek hamarosan. Az ajtóim ugyan nem lógnak, de az út egyenetlenségeinek köszönhetően nyöszörögnek, néha kattan is 1-2-őt. Egyik kasznis ismerősöm azt mondta, h úgy járnék a legjobban, ha nem ilyen vackot tennék bele, hanem esztergályossal csináltatnék vmi tömör anyagból.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz buherka #8898 üzenetére
10-ed pontossággal sztem bőven elég lenne.
KrenAtesz: még egy gyárit biztos ki fogok próbálni előtte. Ezen ne múljon.
aphra2: ha már csináltatnék, akkor biztos, h egy hangyafasznyival nagyobbat csináltatnék (mondjuk a fentebb említett egy 10-eddel és kúposan). Amúgy érdekes téma, mert az enyémek pl teljesen jól csukódnak, csak nyöszörögnek, ropognak. Ilyenkor még ugye az is kérdés, h vajon már hányadik garnitúra gyári csap van benne és pl ez is mennyire van beleverve...
Értelemszerűen ezt az esztergált csapos megoldást a végére tartogatnám. Mint ahogy az oválisra való préselést is. Az lenne az utolsó, amit megtennék vele.[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8946 üzenetére
Nekem gyári bekötés alapján ha leveszem a gyújtást, akkor már csak egyszer tudom az ablakot felhúzni és utána semmi. Sztem ez így van jól.
De akkor neked most se kép, se hang gyújtáson sem?
_seth_: pofám leszakad. Ha elvinnének ilyennel egy körre, akkor bokám lef@snám és fülig érne a szám a vigyorgástól.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8948 üzenetére
Az ajtóból hallod sztem. A vezérlés bele van építve az emelő motorjának burkolatába.
Aksid fasza? Ha ratyi az akku, akkor meg sem mozdul (tapasztalat)
Amúgy a kapcsolóhoz megy egy + és - 12V is (nagyáram a motornak), meg a gyújtástól is (30, 15) a vezérléshez. Az összes többi kanóc csak a többi ajtóba mennek (asszem 3 szál drót)
_seth_: hiába nehezebb (nesze neked komfort), de a motor is annyival korszerűbb, szóval ezek a dolgok azért kompenzálják egymást. A héten vmelyik nap vittek egy 1,6 8V Vectrával. Menni ment, de hurkának tűnt.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8951 üzenetére
Nem a kapcsolóhoz megy, csak ott vezetik be az A oszlopba (ritka gané hely).
Ez gyárilag beépített emelő? Biztosítékok rendben vannak? Az átvezető kábelköteg szétszedhető az ajtó tövében? Érdemes lenne megnézni, kicsit megcsiszolni őket, hátha oxidálódott.
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8954 üzenetére
Elképzelhető. De azt sajnos csak úgy tudod kicserélni egy másik próbadarabra, ha lebontod a kárpitot (legalábbis Astránál csak úgy).
Vagy esetleg szakadás.A kapcsoló kis izzói világítanak?
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8956 üzenetére
Akkor gondolom ki kell bontani a kardán boxot...vagy kijönnek a kapcsolók anélkül?
Innentől már csak egy próbalámpa kell, meg egy kis idő.
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8982 üzenetére
Ahhoz egy külön "komfort elektronika" kellene...
-
fero02
veterán
Elvileg relékkel is megoldható, de egy örökkévalóság összeállítani egy jól működőt, illetve 6szor akkora a hely (kábelekről nem is beszélve) és ha vmi nem stimmel, akkor tökönszúrod magad, míg rájössz (ha rájössz).
csaresz002: elvileg minden ilyen jellegű dolgot a kp zár vezérlője vezérel.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #8998 üzenetére
Hiába nézed, ha a Tiedben nincs benne.
Vmi olyasféle kivezetést kellene keressél, ami 12+ -t ad (akár csak 1 mp-re is).
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #9000 üzenetére
Próbalámpa rulez!
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #9008 üzenetére
Sztem sokunkat érdekelne...
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #9014 üzenetére
Az enyémbe utólag szereltem be, gyári Opel minden porcikája, de a záram maradt a régi...
Majd ha veszek bicskakulcsot, akkor annak a vezérlőjével megoldom vhogyan...
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #9017 üzenetére
Minden gyári, csak a záram maradt a régi. Abban nincs kapcsoló, ami kell a felhúzáshoz.
mod: a kp. zár vezérlő nem gyári, de sztem az jelen esetben nem gond.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz csaresz002 #9019 üzenetére
Nem, a kp zár csak a zárszerkezet motorjait vezérlik.
Az ablak vezérlése külön áll tőle.
-
fero02
veterán
Elfelejtettem mondani, de 2 hete hétvégén vezérlést cseréltem:
Contitech szíj, Ina feszítő és vezető, Dolz vízpumpa meg egy első főtengely szimering, ill. 3 L fagyálló+desztillált víz. Mindez kedvezménnyel 35k volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs