- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz #TOTTI #10971 üzenetére
Na én is kitakarítottam a motorteret, mindenből elhasználtam az utolsó cseppet...viszont a leömlő csonknál a lambda utáni csatlakozásnál kicsit elfáradt a tűzkarika (nem csodálom, amit az kapott már) és hangyányit kifúj...lesz mit szerelni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz csaresz002 #10995 üzenetére
Semmi Le se szarják...rendőr csekket nem kér, max egyszer felszólít az önkormányzat de nem szoktak vele foglalkozni olyan sűrűn.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nekem is kiküldték egyszerre a két csekket...ekkora hülyeséget, fél év sok idő, könnyen elveszik az
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Az a baj a központosítóval, hogy fél-3/4 év alatt eléggé rá tud gyógyulni a cucc, a műanyag pedig szerintem el fog törni...nekem az alumínium gyűrű is elég megviselt már 3 nyár után. Mindig úgy kell levésni az agyról.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz tomyoy #11227 üzenetére
Hát, nekem még sosem kattogott a tárcsa max a katalizátor meg a kipuff, talán a leömlő. Az hogy nyomja kifelé a hőt, hát arra való. Fékezésnél természetes, hogy hő termelődik
Amúgy a nem hűtött 236 tényleg fos, de nekem is az van, viszont még a Hungaroringen sem sikerült elmelegíteni annyira, hogy ne fogjon vagy füstöljön. Sőt, nyáron is mentem már több ezer km-es utakra, hegyen-völgyön és semmi baja.
Szerintem ezt az egész dolgot túlparázzátok itt. Normális betétet és tárcsát kell venni, akkor nincs gond.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #11230 üzenetére
Azt hittem csak én nem értem...de amúgy normális alatt nem feltétlenül drágát értettem. De azt mondom, hogy nem mindig az "ismert" márkás a jobb. Pl. a Textar és Mintex betétek teljesen jók, megbízhatók és olcsók, ezzel szemben több helyről hallottam, hogy a "nagy ferodo DS2000" mekkora szar. Én EBC GreenStuff betétetet használok ATE PowerDisc tárcsákkal. Elismerem rohadt drága volt, de szutyok 236-hoz képest mocskosul fog minden helyzetben (habár szerintem a sima tárcsa jobb, mint ezek a vágottak-lyuggatottak) és elég jól bírják, kevésbé kopnak mint a többi és nem fékporozza össze a felnit állandóan (ha mégis, könnyebb lemosni). Tehát lehet így is normális fékhatást kihozni, meg lehet olcsón is jót...különben is a rendszer leggyengébb eleme a szar dobfék, nem is érdemes foglalkozni vele, mert drága de szart sem ér. Fogjon valamennyire az a lényeg
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #11259 üzenetére
Kicsit járasd meg, hogy lekopjon a fölső réteg egy picit, oszt meglátod...bár érdekes jelenség, hogy ennyire zajos. Nekem is hangosabb a nyári, de hát érthető, az nem virsli méret a télihez képest...
Egyébként én a múlt hétvégén tettem fel a gumikat, szoptam rendesen. Rohadt utakat jól szétsózták a télen, úgy kellett leimádkozni a bal elsőt az agyról (most mindegyiket megcsiszoltam, rozsdátlanítottam és megzsíroztam). Ja és persze a jobb hátsóban meg találtam egy szöget, tehát gumishoz is be kell néznem...mindig csak a szívás van mindennel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Tomoty #11310 üzenetére
Ez azért túlzás ebben a formában. Figyelni kell, ez tény, de egy minimális ültetéstől nem fog annyival megnőni a terhelés, hogy görgőztetni kelljen. Így egy picit terepjárós a gép, de ettől még szép.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz _seth_ #11332 üzenetére
Ez nem igaz. Nekem az ajtóról nitróval szedtük le a feliratot és semmi baja nem lett, nem h a lakkot nem bántotta, de meg se mattult stb. Nitrót nagyon sok helyen használják a fényezés takarítására.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Ilyen szar kifogásokat. Winkler egy idióta, szerintem az F Astra gusztustalan mintás kárpitja belülről messze a legformásabb a többi csotrogányhoz képest.
Meg ez a kapcsolós beszólás. Kb. akkora baromság, mint a műszerfal anyaga. Ki a tököm taperolja menet közben a műszerfalat??? Egyébként tudok olyan újabb autókat mondani, amiben rosszabb a műszerfal anyaga, mint az F-astra vagy B Corsa stb. Egyébként meg a kapcsolóknak semmi baja."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz _seth_ #11568 üzenetére
Na ez engem is érdekel...dettó Sony
Olaj kérdés: Szerintem túlságosan meghülyítették az embereket ezzel a dologgal és mindenki mérnöki precizitással akar olajat választani. Szinte teljesen mindegy milyen olajat döntünk a motorba, csak ne legyen gagyi és teljesítse az elvárt minőségi szintet (ahol van külön ajánlás ott azt pláne) és megfelelő legyen a viszkozitás. Sokkal fontosabb, hogy időben legyen cserélve olajszűrővel és légszűrővel együtt. Arról nem is beszélve, hogy a régi motorok igényeit a mai olajok már messze túlteljesítik, hiszen 10-15 év alatt rengeteget fejlődött a kenéstechnika, csomó új adalék van stbstbstb.
.
Amiket én személy szerint próbáltam: Opel 10W40 (még nem GM volt akkor a flakonon), Castrol Magnatec 10W40, Valvoline 10W40, Mobil 1 Rally Formula 5W50
Utóbbi full szintetikus 5W50 és picit megcsipegette, de 12e km alatt kb. 6 decit evett belőle, ami úgy gondolom nem sok egy 13,5 éves autótól, illetve, az egyetlen dolog, ami érezhető volt, hogy hideg indításnál hamarabb elaludt az olajnyomás lámpa, tehát az 5W valóban és érezhetően gyorsabban szivattyúzható hidegen -- érdemes ezt vagy 0W-t tenni bele, ha sok a hideg indítás.Egyik szerelő ismerős Tesco olajat használ (mondjuk én nem tenném bele, hiába Made in England), szerinte kevésbé hígul fel a 10e km-es periódus végére, mint a Valvoline (ami megint akcióban van a madaras tecsóban).
Persze most nálam is ment a dilemma, hogy mit vegyek, de anyagi megfontolásból visszatérek 10W40-re...most Repsol lesz, mert sikerült jó árban szerezni. Már így is túlléptem az 1 éves csereperiódust
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz csaresz002 #11690 üzenetére
Nézd meg a bárdiban melyik kell hozzá és azt vedd meg. Csak arra figyelj, hogy dobozosat vegyél.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Nekem is volt szar GM gyertyám, durrogott és egy henger nem ment, aztán Bosch Super Plus vagy mi került bele helyette, na az jó volt. Volt még Beru is, de azon elég nagy volt a hézag gyárilag, picit rángatott. A régi Opel és az NGK vált be leginkább eddig.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
-
Daywalker
addikt
válasz whited #11782 üzenetére
Hát nem tom, ezeknél nem lehet tudni. Persze most hülye példa, de anyám autója 10 éves és 55 ezer van benne, az enyém 13 és 120 ezer. Ennél mondjuk a 200 ezer nem lenne akkor sem reális, de 250 talán. Egyébként ebben C20NE van, ami ha megkapta a kötelező dolgokat (olaj, szűrő, gyertya) akkor fél millát simán kibír.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz whited #11786 üzenetére
Ok, ezt nem tudtam. Ettől függetlenül ő sem biztos, hogy alá lát a festéknek. Sajna nézhet ki makulátlanul, ha alatt nincs jól eldolgozva, az nem látszik, hacsak nem kapargatja meg, nem igaz? ) De nem értek hozzá, lehet, hogy megvan ennek is a módszere Apropó, akkor majd beszélünk róla, mennyiért hozza rendbe a hátsó ívem)
Visszatérve a Calibrákra.
Egyébként most nézem a német kínálatot. Én ez alá nem adnám: [link] Eredeti számozott Keke Rosberg DTM Edition. Csak normális felni kéne alá.
Sőt, inkább ez, ezen a felni is ok: [link]"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Vírusirtó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...