Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csiga8

    senior tag

    válasz Qru #1934 üzenetére

    Erre akartam kilukadni. Egyszercsak, hipp-hopp, hirtelen jöttek az alacsonyabb viszk. olajok és épp akkor, amikor nem tudták tartani a környezetvédelmi normákat. A könnyű futású olajokkal X gramm CO-t nyertek, aztán egyre inkább ebbe az irányba megyünk.

    A fillérb..szó autógyártók nem igazán költenek milliárdokat új gépsorra, új technológiára, hogy az emissziós normákat teljesítsék. Minden az élettartam rovására megy. Az új olajok a DPF miatt (is) kellettek.

    A magasabb HTHS olaj a kopottabb, vagy nagyobb olajfogyasztású autóknál ( is) jobb. Nem csodaszer, de némileg segít. A viszkozitási osztály nem minden, mert az egy tartomány, sáv. Van amelyik a sáv alján, van amelyik a tetején van, tehát azonos viszk. osztályon belül is vannak különbségek.

Új hozzászólás Aktív témák