-
GAMEPOD.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #12688 üzenetére
Olajcsere soha sem pénzkidobás. Az az olaj meg eléggé csereérett volt akkor ha nem jó az 1-es szonda.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #12693 üzenetére
Az boven jo. Nekem a Skoda ha meghajtottam benezett 110 fole is.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #12717 üzenetére
Semmi hátránya benzinesbe a C-s olajnak igazából ha a gyártó engedi. Az ACEA A (benzin) / B (dízel) szabvány is párban jár. C3-as olaj egy közepes hamu tartalmú olaj (pont azért, hogy dízelbe és benzinesbe is jó legyen) ami DPF/OPF és katalizátor kímélő. Amúgy ez autógyártói érdek, hogy ne kelljen 2 féle olajat logisztikázni, készletezni.
A GM Dexos2 pl kifejezetten az ACEA C3 szabványra és az ILSAC GF-4-re épül (plusz pár egyéb GM specifikus előírásra). Tehát a Dexos2-es olaj C3 és minimum GF4-es lesz.
Bocs, az gippazoid-nak címeztem volna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gippazoid #12715 üzenetére
Ha ragaszkodsz az A / B-s olajhoz a tiédhez jó pl Motul Eco-Nergy 5W30 az A5/B5-ös olaj.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kstcsk #12723 üzenetére
Persze GM olajat se a GM gyártja. Ford-nak a gyári Motorcraft olaja ugyanez. De az A. Z. Meisterteile is csak átcsomagolt olaj. Azt sajnos nem tudtam kideríteni ki gyártja az Unix-osok csak annyit mondtak, hogy európai olajgyártó terméke (maga a gyártó is csomagolja szóval 1:1-ben termék más címkével). Szóval elég sok variáció van, Orlen, Total, MOL... Azért van egy pár európai olajvállalat.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #12757 üzenetére
Igen.
Hó végén eljutok végre olajcserére. Kíváncsi vagyok az új Gen2 Motul ami most megy bele az mit mutat majd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12777 üzenetére
Kamoka oké meg esetleg a Denckermann-ra nézzél rá.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12777 üzenetére
Amúgy meg örülj neki, hogy van Mann FP az enyémhez nincs csak a sima.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12788 üzenetére
Igen egybe van öntve. Kínomban már a Forira is kerestem mert azonos a padlólemez meg a motor is. De ott is ugyanilyen persze, ahhoz sincs választék.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12799 üzenetére
Amúgy pont ez jutott eszembe nekem is, hogy tákolni vmit csak akkor az illesztésnél nem tudom mennyi por jutna be az utastérbe. Na mindegy, most sima Mann-t vettem, igazából nincs gondom azzal sem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #12801 üzenetére
Ó ennyit nem ér nekem, amúgy sem vagyok kehes... jó nekem a mezei szűrő is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12802 üzenetére
Látom megkapta az SP minősítést is. Anno azért kukáztam ezt mert nem tudta csak az SL-t, nekem meg legalább SM kell.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12805 üzenetére
Én is erre tippelek mert ezek a minősítések nem olcsó dolgok de nem mertem benne hagyni. 5k km-t futott így, még ketyeg a moci.
Ezzel az olaj választással én is gondban vagyok. Nyírő és Hári Laci meg a Viktor is azt mondta egymástól függetlenül, hogy az X-Cess-t tegyem bele, attól lesz legkésőbb HF-es. Azóta azt használom. Még nem hengerfejes.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12807 üzenetére
Igen sima szívó de nem alacsony HTHS-re van tervezve tudtommal. A Motul olajkereső is dízeles olajat hoz hozzá elős körben (X-Clean EFE). Minden gyártói követelményt tud szóval nem parázok.
Amúgy az X-Cess-hez azt írja: Racing & Passion Tip.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12814 üzenetére
Hát igen, ezért vagyok én is totál meglőve. Mindegy most egy hígabb 5W40 ami amúgy lefedi a gyári ajánlást azzal nem lövök mellé. Aztán majd kiderül...
Esetleg próbáljam meg az Eco-Nergy-t én is vagy Eco-Lite?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12816 üzenetére
Benzinesbe meg az Eco-Lite ami ajánlott. Mindegy most belemegy az X-Cess ha már megvettem. Baja nem lesz tőle az tuti.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #12818 üzenetére
Szívóba nem nagyon szerintem. Hova helyezed el a radit, hol bontod meg a kenési kört? Plusz akkor az áramlása is más lesz meg a nyomása, ahhoz combosabb pumpa is kellene...
Az a tapasztalat, hogy tartósabb ha a gyári ajánlású 5W40-el megy mint ha az 5W30-al. Meg legyen patent a vízhűtési rendszer is (tiszta és mindig legyen maxon a folyadékszint) és ne gyötörd, főleg ne melegben.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #12820 üzenetére
Persze egyszerű mocik ezek, nincsenek kicentizve. Ami az enyémben van az is egy 1000 éves konstrukció, 1996-ban kezdték el ez a motorcsaládot gyártani, az enyém konkrétan 1999 óta volt gyártásban.
Persze aztán több lépcsőben lett korszerűsítve az idő előrehaladtával. Az enyémben már változó szelepvezérlés is van ami az ős motorban még nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz [CS]Blade2 #12852 üzenetére
Altalaban az ujabb fejlesztesu olajat rakjak elore.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen