-
GAMEPOD.hu
Az objektívekre két nagyon fontos adat jellemző, melyek alapján rendszerint azonnal be lehet őket sorolni. Ezek az objektív fényerejét és gyújtótávolságát jelző számok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vjpeti
csendes tag
válasz LamaCube #23937 üzenetére
Hello!
Az nagyon nem lesz jó arra amire használni akarod, én próbáltam. De sajnos nagyon javasolni sem tudok mást ha kell a fényerő, 100.000 alatt.
Nekem nagyon-nagyon sokszor mellément a fókusz! Maga az optika minden más esetben: portré, esküvő, pontos és gyönyörű rajzú volt, de ilyen nagyobb távolságokban pontatlan, és a rajza sem volt jó. -
vjpeti
csendes tag
válasz estikornel #24020 üzenetére
" A váz képes az af kalibrációra custom módban"
Ez mit jelent pontosan? Nekem is volt 40D-m, de abban nem volt ilyen emlékeim szerint. -
vjpeti
csendes tag
válasz amulet #24031 üzenetére
A 17-40-et még filmes vázakra (=fullframe szenzoros digitális) tervezték, nagylátószögű objektívnek. Kb olyan a látószög vele egy fullframe vázon, mint neked a 7D-n 10-25mm-en.
A 17-55 és 17-50-et pedig ASP-C szenzoros gépekre tervezték, teljesen más célra vannak.Előttem már jól leírták, ha nem váltasz 5D/6D szériára a közeljövőben, akkor felesleges 17-40-en gondolkoznod.
-
vjpeti
csendes tag
válasz Audison #24112 üzenetére
Háttérelmosásra jobb a 2.8 valóban. Nekem 4 IS van, de használtam 2.8-at is, 100% hogy nem cserélném le, képstabi nélküli teleobi nagyon sok helyzetben csak magas isoval használható. Hiába 2.8, az csak 1 fényértékkel jobb mint a 4 IS, viszont a 4 IS-t kitartod 1/30-al is 200mm-en.
Ez a stúdióból kivivős dolog hülyeség, a pára ugyanúgy lecsapódik bármelyik optika lencséjére, ha túl nagy a hőmérsékletkülönbség az üveg és a levegő között. Nekem nagyon sok ismerősöm használ(t) 4 IS-t, senkinek nem volt gondja vele soha. -
vjpeti
csendes tag
válasz Audison #24116 üzenetére
Ez az jellemző mindre: F4, F4 IS, 2.8, 2.8 IS
(2.8 IS II-re nem tudom)
Csak felfele és lefele tartáskor jön elő a hiba, "normál" használatban, tehát nem függőlegesen tartva ugyanolyan gyors és pontos az AF mint a hibát nem produkáló optikáknál.
Camera Kft USM motor cserével javítja, ~40.000 ft.A hiba nem függ az objektív használtságától, láttam már egészen újszerűnél is ilyet, viszont volt olyan is, hogy agyonhasznált és mégis jó volt. De szerintem egy idő után mindegyiken előjön.
-
vjpeti
csendes tag
válasz Audison #24118 üzenetére
Ez jelentéktelen probléma, ha nem függőlegesen fotózol, nem okoz semmilyen gondot, nem befolyásolja a használhatóságot minimálisan sem.
Sokkal rosszabb hibák fordultak elő a múltban, a 40D-k ára pl 200e felett volt újkorában, és mégis sokban 10.000 expo alatt behalt a zár. Vagy az 5D-kben a tükörragasztás elengedése, mondanom sem kell, egy 5D újkorában 500 körül volt (bár ott legalább ingyen javították). Vagy a megcsúszó gumírozású első tárcsák.
Na ezek pl problémák, mert használhatatlan lesz tőlük a gép.[ Szerkesztve ]
-
vjpeti
csendes tag
válasz *Ropi* #24120 üzenetére
"The Ultrasonic Motor (USM) is a new type of motor which
found its first application as a camera lens motor in Canon EF
lenses."
179. oldalA motor alatt szerintem a komplett egységet értik, de ha a Canonnál így hivják, én miért ne tegyem?
Egyébként a Camera kft kompletten cseréli az egész "motort", vagy hívjuk akárhogy is.Engem személy szerint nagyon érdekelne, hogy ilyenkor mi romlik el benne, és én kizártnak tartom, hogy mindent cserélni kellene, kicsit olyan mintha jobban szorulna a mozgó lencsetag(ok), és emiatt a "kuplung" megcsúszik. Függőlegesen tartva egyik irányba azért jó, mert a gravitáció segít, de a másik irányba pont, hogy ellene van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- FOTÓS LED Lámpák - Kamera Fények, COB Studió Világítás, RGB Videó Lámpák, Körfények (Ringlight)
- Samsung Galaxy Camera szim, 21 x zoom, 17 mpx, 4.8 col új állapotú
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Panasonic SDR-S26 SD 70-szeres optikai zoom! +opt. képstab. (DVD felbontás)
- Sony Cyber-shot DSC-HX90 30 x ultra zoom, 18 megapixel, Sony bőr tok, új állapot