-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DemonDani
addikt
Egyenlőre a PhysX az egyetlen amiben ezt meg lehetne valósítani, de amint elkészül egy általános gpukon is működő fizikai motor onnantól már csak sok energiát kell belefektetni, és működhet a dolog.
De látva a PhysX mögött eltelt utat és ez alatt gyüjtött tapasztalatokat, és fejlesztéseket ez nagyon nem a közeljövő lesz. Ha csak az Nvidia nem változtat az eddigi politikáján vmilyn oknál fogva és nem engedélyezi a PhysX használatát mindenkinek, valamilyen úton módon...NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
voltak próbálkozások. a Crysisben és a Stalkerben is van eléggé jelentős félrehordás (pl ezért nem volt érdemes mesterlövész távcsővel használni Crysisben az AKt... egész egyszerűen olyan távról, ahonnan már volt értelme, nem lehetett semmit eltalálni). szél egyikben sem volt implementálva, de a Stalkerben megfelelően nagy kaliberű fegyverrel át lehetett lőni a a kisebb falakon. AKval simán ki lehetett szedni a falapok mögött áló ellenfelet, és a a golyónak közben még szórása is volt. a géppuska már a fák egyrészét is átlőtte. sajnos két ellenfelet egy lövéssel nem lehetett átvinni (pedig pár fegyvernek képesnek kellett volna rá lennie). ugyanígy, mindkét játékban hatott a gravitáció a fegyverekre, bizonyos távolság fölött még mesterlövésszel is fej fölé kellett lőni (Stalkerben pl a Vintaron nagyon szépen megfigyelhető sima lőszerrel a golyó röppályája, elég ponttos volt hogy kb ugyanoda menjen a lövedék, de korántsem volt akkora lövedék sebessége, mint a Dragunovnak).
a Crysisben voltak rombolható falak, tankkal elég sok mindent le lehetett bontani. viselkedtek, ahogy kell (mondjuk csak magasabb fizika mellett, lowon sajnos semmi nem rombolódott).
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest