Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szasanyi

    félisten

    válasz arn #33076 üzenetére

    Elolvastam, de igazából nem jó csak jobb. Nem ugyanaz, és ez érthető okból bosszantja az embert (ha már annyi pénzt kifizetett egy új és drága termékért, nyilván minden tekintetben hibátlant vár az ember).
    Nem hiszem, hogy az MSI azt mondja, hogy persze semmi gond, gyugodtam szerelgesd aztán ha végképp sz@r lesz küldd vissza nekünk majd kicsréljük egy újra. :N
    De nagyobb probléma az, hogy - ha ez nem változott meg - a MSI-nek (mint ahogy az ASUS-nak sem) nincs RAM szolgáltatása kishazánkban, szóval csak a mo-i garleveles garanciát tudod / próbálhatod meg érvényesíteni. Annál meg nagyon nem fogják toláráni a szerelés nyomati, a WARRANTY matrica esetleges hiányát (vagy bármilyen kimutatható sérülést!) mint ahogy azt sem mit beszéltél az MSI-vel. De javíts ki ha tévedek, és frissítem az információs adatbázisomat! ;)

    Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?

Új hozzászólás Aktív témák