Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz janos666 #118 üzenetére

    Kipróbáltam még azt a két driver-t, amit a Windows Update tölt le (1607 LTSB):
    391.38 (2018/03/23)
    388.13 (2107/10/27)
    Valamiért mindkettőt telepíti a WU és alapértelmezésben az újabb lesz aktív, de az eszközkezelőben már offline választható a régebbi is (mint mikor kézzel telepíti fel az ember sorban a verziókat köztes uninstall nélkül, aztán nyomhat egy "roll back"-et, nem is erőlködik, hogy visszacserélje magától az újabbra).

    Mindhárommal kb. ugyan olyan mindkét játék, amit most gyors-tesztelgettem ezen a kb. két éves Win10 build-en, mint a 398.36-al volt a legújabb Win10 build-en. Simán akadozik néha Vsync mellett bizonyos helyeken akkor is, ha viszonylag alacsony a CPU és GPU használat, akár kevés CPU szálas DX9.0, akár jól többszálasított DX11.1-es játékmotort nézek.

    A 2017/10-estől régebbi driver-nek nem látom értelmét, mert csak durván egy-két hónapja lettem erre figyelmes (persze lehet, hogy előtte szimplán nem tűnt fel), illetve tavaly ősszel tesztelgettem játékokat alaplap+CPU csere után és akkor sem rémlik, hogy ilyen lett volna (bár ha akkor csak ugyan olyan, vagy picit jobb volt, mint a régi CPU-val, akkor az nem szúrt különösen szemet egymáshoz képest, hogy nincs változás).

    Még esetleg az marad próbaképp, hogy átmenetileg letiltom netről a gépet és kipróbálok egy Cummulative Update mentes 1607-es Win10-et, vagy akár Win8.1-et. :U
    De már kezdek kételkedni benne, hogy nem-e ugyan ilyen volt ez mindig is (csak még "nem paráztam rá" és nem tűnt fel a dolog, míg nem figyeltem erre). :F

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák