-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
modflow
veterán
Hívtam előbb a Netflix ügyfélszolgálatot, bejelentettem ismét a hibát.
Azt mondja, nincsenek ilyen jelleggű panaszok mástól, így erre csak azt tudja mondani, net szolgáltató a hibás.Kérek ezért mindenkit, akinél este nyolc után rossz a Netflix minősége, JELENTSE MÁR BE A HIBÁT!!!!
Elvileg ha nincs minimum 10 panasz, nem foglakoznak érdemben vele.Pár perc azt egész, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8496 üzenetére
Jelentsd be légyszi újra. Pár perc és előrébb lennénk, ha nem csak ide írnánk.
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8507 üzenetére
Akkor már ketten vagyunk. :)
Én VPN-t szeretnék kipróbálni, csakal nem tudom hogy kell belőni.
-
modflow
veterán
Pontosítalak, nekik is!
[Telekom panasz]Igen, látom te elveszítetted a fonalat, én szerencsére még nem. :)
-
modflow
veterán
válasz norbertoth #8534 üzenetére
Ok, köszi.
Belőttem. :)
Itt mit kell megnyomni, hogy lássam, mennyivel tölt és milyen a felbontás?
Infó gombra nem csinál semmit.... -
modflow
veterán
Na ehhez mit szóltok:
(A netem 60/5.)Netflix:
Folyamatosan tölt, de a csúcs, 11 Mbit volt. Az a csúcspont a képen.Apple TV+:
Nem tölt, csak szakaszosan, de akkor mint az őrült:
42 Mbit a csúcspont.Netflix jobb, mint korábban, mert 480p nem volt, 720 volt most ezen rövid idő alatt a legalacsonyabb, 1440 a legmagasabb.
Apple TV+: itt nem lehet megnézni az adatokat sajnos..., de elég jónak tűnik, nem 480p az tuti. :)
Szóval akkor szerintetek ezek után hol a hiba?
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8546 üzenetére
Apple TV-ben tényleg nincs mód, hogy mutassa a, felbontást, bitrátát?
Szerintem meg valami Netflix Telekom szerver probléma van, vagyis közös hiba.
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8548 üzenetére
-
modflow
veterán
válasz kisbalazs83 #8552 üzenetére
Rajtam kívül van ilyen személy, aki bejelentette a hibát a Netflix-nek?
-
modflow
veterán
válasz norbertoth #8584 üzenetére
Támogatom!
-
modflow
veterán
válasz headhunter #8618 üzenetére
Csak ne szerda, akkor későn érek haza.
-
modflow
veterán
válasz WhiteAngel89 #8637 üzenetére
A távirányítón szokott lenni egy infó gomb, azzal.
-
modflow
veterán
válasz WhiteAngel89 #8639 üzenetére
Tuti kiírja valami.
Még Xbox Series X is ugyan úgy kiírja, mint maga a TV.
Ott éppen a jobb kart kell lenyomni.[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
Valahol valaki tuti alkotott valamit pár napja, mert most már nyolc után is tud 1080p-t, sőt néha 1440p-t is, de folyamatosan ugrál, 6 Mbps a maximum.
Ellenben már kora délután is ugyan ilyen fekália, holott eddig napközben jó volt.
Most ezek szerint egész nap közepesen fekália a minőség.
Ezt nevezhetjük javulásnak?
Végülis ha este vagyok otthon, akkor igen. :D[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz modflow #8545 üzenetére
Fura, de az HBO Go görbéje is olyan, mint az Apple TV+.
Azaz tölt nagyon, majd nem, újra előtölt, vár.
Azaz elő bír annyit tölteni, hogy elég pár mp-re.A Netflix meg folyamatosan tölt, nem bír olyan letöltést generálni, hogy elő tudjon bufferelni....
Ez direkt van így?
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
Valaki Telekom-ról kukkantson már rá Netflixre, mert most nálam éppen jó....volt.
Mert angol hanggal indult.Áttettem magyarra és rögtön nem volt jó.
Újrakezdve magyarul újra jó.
Sabrina utolsó évad.[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz kisbalazs83 #8685 üzenetére
OZARK 1évad/5.rész:
60 mp után 15.25/2160p és tartja.Ma jó a csillagok állása.
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
Tegnap és ma is jó a Netflix.
Végre talán valaki csinált valamit?Jó lenne, ha így három hónap után végre jó lenne...
-
modflow
veterán
Tegnap is jó volt a Netflix.
Azaz 2021. január 7-től eddig jó.
Érdekes. Bánom is én mi történt, ki mit csinált, csak maradjon így!!!
-
modflow
veterán
válasz Mezga Aladár #8757 üzenetére
Tényleg?
Itt csütörtök óta mindenki azt írta, hogy jó... -
modflow
veterán
Megjött a válasz a szolgáltatótól, besz@rtok mi volt a Netflix hiba oka.
És megtörtént a javítás, azért jó 7-e óta.Csak nem tudom, berakhatom-e ide.
[ Szerkesztve ]
-
modflow
veterán
válasz wallace 234 #8789 üzenetére
Most dolgozok, este kikozmetikázom.
A lényeg, hogy a Telekom kivizsgálta a helyi szolgáltatómnál jelzett hibát és kiderült, hogy a Netflix volt a hibás és ők javították a problémát.
Ezért jó most. -
modflow
veterán
válasz modflow #8791 üzenetére
Szóval ezt a tájékoztatást kaptam:
"Kedves (helyi szolgáltatóm ügyvezetője),
A tavaly év végi többszöri jelzésükre átfogó vizsgálat alá került a jelzett probléma. (Youtube, Netflix minőségromlások kérdése volt).
Ennek során kiderült, (és ezt akkor vissza is jeleztem), hogy nem a Magyar Telekom hálózatában van a szűk keresztmetszet, ill. semmilyen korlát nincs beépítve a hálózatunkba.
Mivel fontos, hogy a partnereink elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal, így a problémát tovább vizsgáltuk. Megnéztük az uplinkjeinket, az Internet provoderünket, de sehol nem találtunk semmilyen korlátozásra utaló jelet, viszont egyfajta csúcsra járatást tapasztaltunk pár nap esti óráiban. Emiatt a Netfixhez fordultunk, eredményeként pedig ők megtalálták a saját hálózati problémájukat. A megoldás az lett, hogy a Netflix az elmúlt hétvégén felbővítette a hálózatát, vagyis a saját kiszolgáló szervereinek/hálózatának kapacitását. Ez a bővítés most azt jelenti számunkra, - és így a (helyi szolgáltatóm), ill. előfizetői számára is - , hogy egy megnövekedett Netflix-es forgalmat is bőséges rátartással le tudnak kezelni.
Amennyiben a jövőben is ehhez hasonló problémát észlelnek, megköszönjük jelzésüket."Ne tudjátok meg, mennyi méregetést, dokumentálást csináltam a hibajelzések során.
De legalább megérte, mert végre jó. -
modflow
veterán
-
modflow
veterán
válasz ScomComputer #8821 üzenetére
Igen, weben.
-
modflow
veterán
Ugye a Netflix hibát 3 hónap után nagyon meguntam, és a Netflix-nél, a szolgáltatómnál, sőt a szolgáltatóm szolgáltatójánál (Telekom) is bejelentettem a hibát.
A helyi szolgáltatómtól már ugye beírtam a levelet, amiben ugye írták, hogy megoldódót a hiba.
De ma megjött a Telekom-tól is a hivatalos válasz.
Ez a kedvencem.
30 napos válasz:"Sajnálatunkra a levele nem tartalmaz egyetlen olyan információt sem, ami alapján be tudnánk azonosítani. Kérjük, megkeresését a telepítési cím és kapcsolási szám megadásával kiegészítve ismételje meg."
Ebből látszik, el se olvasták a levelemet, mert arra tettem panaszt, hogy a ... nevű, cégjegyzékszámú helyi szolgáltatóm áll velünk szerződésben, én nem. Hogyan adhatnék meg telepítési címet, amikor nem is jön hozzám kebelül. :)
Na mindegy. :)
-
modflow
veterán
Belepillantana valaki a Chilling adventures of Sabrina-ba? 4. évad 1. rész:
33 perc és 34 perc között. A képmód Sony XH90 alatt Netflix calibrated.
És olyan fátyolos az egész. De nem csak itt, hanem amúgy is sok helyen.
Valaki rászánna 1 percet, hogy megnézze? -
modflow
veterán
válasz Real_Necro #8909 üzenetére
Köszi, hogy megnéztétek.
Azt hittem már a TV-vel nem stimmel valami.
Több filmnél is látom ezt Netflix-esetén, csak az a furcsa, hogy adott filmen belül néha fátyolos, néha meg nem.
De akkor ha mindenkinél ilyen, akkor jó.
Köszi! -
modflow
veterán
A Sweet Home-ot végignézte valaki?
Az Alice határországban tetszett.
Előbbit érdemes végignézni?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban nem kerülhetnek említésre:
* A havidíj csökkentése érdekében történő lokalizációs csalások (Regisztrálok Törökországból mert olcsóbb lesz stb.)
* Családalapításhoz partnerek keresése.
Az ilyen hozzászólások azonnal törlésre kerülnek, többszöri törlés után a felhasználó a modkerben jelentésre kerül.
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Asus Prime X570 PRO
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs