Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    válasz cappa72 #75 üzenetére

    ja, hát vidéken azért más ez a helyzet, de az autós közlekedés ott nem is okoz akkora problémát helyi szinten. Azért Budapesten is lehet szívni, sugárirányban jól lehet közelekedni bkv-val, de külvárosban keresztirányban szinte sehogy, 2-3 km-re lévő helyekre fél órás körbe buszozással, meg minimum 1 átszállással lehet eljutni.

    #76 kpbendeguz
    Mondjuk ez nem fejlesztés, hanem visszafejlesztés.
    Az önvezetés szerintem nem is fog megvalósulni, maximum ott, ahol amúgy sincs rá igazán szükség (belváros, autópálya). De ha mégis, akkor nem lesz sem olcsó, sem a dugókat nem szünteti meg. Ha olcsó lesz, még növelni is fogja, mert a villamos helyett is inkább utóba ülnek majd. Ha jól tudom a közösségi autózás is elég kontraproduktív, ezért van olyan francia város, ahol nem is adnak több támogatást ilyesmire.

Új hozzászólás Aktív témák