Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr K

    senior tag

    válasz dabadab #157 üzenetére

    Így igaz: az elektromos autózás elvitathatatlan előnye, hogy a káros hatások nem a saját hátsó udvarunkban jelentkeznek. (Hanem Chilében, Kínában és Debrecenben, de az kit izgat? ;] ) BTW, tegnap a debreceni gigagyár és a gödi bővítés is zöld utat kapott, így már biztos, hogy akku nagyhatalomként járulhatunk hozzá az elektromos autózás terjedéséhez. (És persze ebből következően akkumulátor temetőként is.)

    #185 Hi!King Itt egy elemzés, ami kihozza azt, hogy talán megspórolható a 15%:
    Cost-based analysis of autonomous mobility services
    (Legalábbis az öt évvel ezelőtti elképzelések szerint. Mint minden elemzéssel, ezzel is az a gond, hogy több tucatnyi feltételezéssel él, köztük olyanokkal, amik ha nem teljesülnek, akkor borul az egész modell (teljesen más végeredmény jön ki).) Az pedig már egyéni hozzáállás kérdése, hogy 15% spórolásért feladja-e valaki a saját autó kényelmét. Már ha tényleg annyi lesz.

    ''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''

Új hozzászólás Aktív témák