-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3403 üzenetére
Képfeltöltésen ilyen kicsi a thumbnail. A moderátor nem tud+akar
helyetted nagyobbat produkálni. Töltsd fel a PH-ra, itt nagyobb.
(Persze utána újra kérheted a módosítást, de az a legkevesebb.)Szerk: már el is felejtettem azt az összefoglalót. Pedig mókás, uis
egy csomó arc motorja van benne, akiket 1000 éve nem is láttam.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #3405 üzenetére
Jó kis masina! Azért nem futottam bele, mert 400 fölött nézelődtem.
Egy-két Nexus hirdetésre már azt hittem, hogy AndrewTdi motorja...
(Próbakörre nem tudnék lerakni 600K-t, de guruláson cserélhetünk.)Szerk: mármint 400 ccm. A Madison is 383. Nohiszen: félig Burgi.
Nem tudom, érdemben mire lehetne váltani. A nagyburgi óriási hajó,
városozni overkill, a 400-as nem megy jobban, az SW böszme, a GP
láncos szekunderhajtású, és nem is szép, a T-Max... A T-Max zabál.
Mindenbe bele tudok kötni, amúgy meg nincs szabad 1 misim, mert
ezek a "komolyabb vasak" onnan kezdődnek... Határ a csillagos ég.Megcsináltatom a Madisont, aztán használom tovább boldogan: az
jól megy, kényelmes, csomagtartója is van. A 4-5 lityit meg kibírom.
(Aztán amikor összefossa magát a blokk, akkor jön a "tüzijáték".)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz campers #3445 üzenetére
Mi méri? Töltésnél 14,4V a névleges, és alapból, töltés nélkül
túl kevés a 12V az akkutól, max. akkor nem, ha valami szívja.De látom, közben AndrewTdi is írt(a), sőt, mivel Nexus, hát a
fedcomp mér. Gondolom nem kamuzik: akku is lehet cserés.
(Folyamatos alultöltöttség miatt gyorsabban elhasználódik.) -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3449 üzenetére
Ilyenkor azért elgondolkodok, hogy a Madison lehet, hogy zabál,
de legalább injektorparája soha nem lesz: valamit, valamiért...
Tudom, nekem jön majd más. Mármint más gond; de amúgy jön
egy 4Road is: ha jól látom a szétbombázott Nexuson is az van...
Kollégát el kell hívni cihopata görhokedlis éjszakai száguldásra!longwild: miért bogyótól kérded? Neki ugye karbija van. Kettő is.
-
DigitXT
félisten
Andrew-val igen*, de neki SBK-ja van. campers kollégával viszont még nem.
(A karikázott képen nekem határozottan egy 4Road tűnt fel. Elnéztem volna?)Andrew: én is. Madisonra is az leszek! Hangtompítóval biztos vagyok benne,
hogy nem lesz brutális. De ha a kisördög rossz tanácsára kikapjuk tesztre.*: sőt, az ő gépét próbáltam is. Rajta ülve szolidabb, mint mögötte haladva.
Szerk: bocs, a haladással semmi gond! (De amikor gyorsulunk nyélen, az üt.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3458 üzenetére
Nekem is volt ilyen teleszkópom. Pontosabban a helye megvolt,
de inkább kidobtam a csomagtérvilágítással együtt a tartóját.
Így legalább csumára fel lehet nyitni, igaz másfélkezes manőver.MÁS: szerintem elég lett volna a hasidomot leszedni a cseréhez:
brahiból biztos nem bontottam volna így le, nagy szívás lehetett.
Viszont kormánycsapágy cseréhez muszáj lesz. (Vagy kifizetni.)#3460: olaszok... Nálam az orra levételhez kell kikapni a kereket.
A hasidom viszont külön levehető. Viszont az "alagút" alá nézni?
Na, az még nem sikerült. Pedig a gyertyacseréhez az is kéne, lol!
Most mondjam azt, hogy Majánál minden, külön lekapható? Sőt,
a gyertyához közvetlenül hozzá lehet férni, Madisonon meg gáz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egy gondolatba összefoglalva: én nem vagyok a karbisok híve
Amennyit sz*ptál a Puggal, ez meglep, de elfogadom. Vélemény.
Én főként poénból szeretem hangoztatni... Nem tudom feltűnt-e,
de az én motoromból nincs injektoros, szóval nem választottam.
(Mármint motort igen. De nem volt szempont az injektor. T-Max
esetén kétszer is meggondolnám, mert 8-10 lityót nem etetnék.)Ahogy Hofi mondta: mégegyszer nem.
-
DigitXT
félisten
Én se mondom, hogy az egész konstrukció szar. Túl van lihegve,
meg részben elbeszélünk egymás mellett. Pl. többhengeresek.
Ez robogós topik, zömében egyhengeres gépekkel. Párról tudok,
ami kéthenger (pl. pont a T-Max, az SW meg a nagyburgi), de ha
jól sejtem, csak a legutóbbinak jár ide tulaja, s az épp injektoros.Nem akartam hitvitát nyitni. Ami elromolhat, az el is romlik. Pont.
(Ha már robogó, akkor a nagy rugózatlan tömeg a hátsó keréken,
brutális ütések/vibráció, ami mechanikai problémákat okozhat...) -
DigitXT
félisten
Ma reggel voltam Gergőnél, reggel alig bírtam beröffenteni a Maját: nem szívatott.
(Csak engem.) Szétesett a szívató. Összelegózta nekem, s máris minden fasza.
Első gumi tényleg elég ótvar (bár a szezon végéig elfutna, legalábbis alattam tuti:
husziban már nem vagyok biztos, mert neki egy hónap az én teljes szezonom...)Volt egy kiszakadt 3,5 éves cső is az EGR rendszernél, ott falsot szívott. Azt én
hallottam meg, hogy nem normális. Új cső, és már nem sziszeg: alapjárat stabil.
(Picit tekertettem feljebb, mert alacsonyra lőtte a legutóbbi karbipucolás után.)Hódok jövő héten fogadnak a Madisonnal 30-40K-ból megcsinálják a bajaimat.
(Igaz, két napig ott kell hagyni a motort... DE a Maja sem lesz most szétdöntve,
mert Gergő megy nyaralni, viszont jövő héten hétfőn bevállalná. HA úgy döntünk.
De ha kiderül, hogy ilyen-olyan tömítés rendelésre 2-3 hét, addig nista motorka!)Most kezd ám érdekessé válni a helyzet, úgy érzem... Szép az élet, ha zajlik.
-
DigitXT
félisten
Á, a mai móka csak 6K-ba fájt... Viszont gyanús, hogy komoly vibrációja
van a motornak, mert kezdi szétrázni a vadiúj* (NGK) gyertyapipát is. Lehet,
hogy a 4Road elveszett szilentblokkját inkább pótolni kéne valahogy, mert a
fix rögzítés alátéttel túl sok vibrációt enged/visz át/vagy erősít fel: franc tudja!*: bocs, csak pár ezer kilométert futott, hiszen nem én jártam a géppel...
Szerk: azért qrvaérdekes, mert rajta ülve semmi, teljesen normálisan jár, stb.
Középsztenderen viszont nem kicsit rezgette a szerelőakna deszkáit: furcsa.
De megnyugtató tudni, hogy az ember könnyen lehet az élet császára, csak
telibe kell verni egy autót oldalról, le van a gond.A Duna + gyufa egyszerűbb.Szerk2: megjegyzem, ez a vibrációs dolog már akkor feltűnt, amikor a 4Road
legelőször került fel, szóval ilyen szempontból a szilentes dolog nem játszik...Ebédelni mentem Barátnőmmel, és a díszburkolaton volt érezhető... kb. 4 éve.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3493 üzenetére
Hogyne tudna... 2011-ben fel is vette: 2:26-tól nézzétek.
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3498 üzenetére
400-as Madison "kicsit" kajás, de teljesen MÁS is amúgy, mint a Burgi.
Értsd: lehet, hogy kényelmetlenebb, de sportosabb, jobban gyorsul, stb.Burgiból, ami már nem eszi az olajat, az 2006 és fölötte (úgy tudom).
Szerk: megelőztek, akkor rosszul tudtam... Csak a fölötte, az igaz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mondjuk városba, futárkodni nem hiszem, hogy 400-as Burgit vennék.
Valami igénytelen, kis 125-ös, rá egy baszomnagy doboz, hadd szóljon:
napi 100-150 km, rövid szakaszos (városi) rohangálás után állandóan az
olaj lenne a téma, figyelembe véve a pár decis kajálást, 1000 km-enként. -
DigitXT
félisten
Kifizettem a 4Road-ot. Most már csak várni kell türelemmel.
Azért a nemzetközi átutalás díja egy picit fájt: min. 2600 Ft,
de ennél is több volt picit, nem értem az OTP ide vonatkozó
számítási metódusát... Mindegy: valamivel 80K alatt maradt.
(Már a cucc ára. Erre jön még majd' 3K kezelési költség.) -
DigitXT
félisten
Homályosíts fel, hogyan kellett volna? Hollandiából, honnan máshonnan...
SirKero: osztán raksz-é bele 100-150 km-eket a városban? Túrázgatva még szép,
hogy elketyeg 3,5L benyából plusz pár deci olajból, de városban? Szerk: sok az
indulás megállás a lámpák miatt, az meg nem túl hatékony dolog. (A fékek elfűtik.)
Szerk: tudom, az segít a fogyin, ha nem nyélgáz pirostól pirosig... 0-100 teszt, stb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #3508 üzenetére
Próbáltad is a Burgin? A tények persze, hogy nem vitatémák (ha próbáltad, akkor tök jó), de pl. én Madisonnal városon kívül, tempósan 4,5-ből eltúrázgatok, városban meg simán beveri az 5,5 lityit. Mondjuk karbis. Amikor nagyon tempósan mentem (130-150) akkor mondjuk felment 5 körülre, valóban. Szerk: ugyanez Maján: városban 3,8-4, városon kívül, 90-es utazóban (neki az a kényelmes!) meg akár 3,5 alatt. Azért nem mindegy.
Bár széthajtva biztos enne 4-et túrán is.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem mondom, hogy nem hiszem, csak azt, hogy szvsz SirKero nem próbálta a
400-as burgonyán azt a felhasználást, amire Hauptmann kolléga szánja a gépet.
A Satelis 250-es volt, szerintem annak a városon kívüli csapatás nagyobb kín.
De gyanítom, hogy a Kymco sem éri be kevesebbel városban futárkodva, na...Nem volt más választás. PayPal még csakcsak - mondjuk Hollanduséknál vmi
helyi szolgáltatással "hozták azt össze", s ebben sem vagyok biztos: iDeal -, de
igazából mindegy is, mert azon a bankszámlámon, aminél van PayPal-om, most
csak az összeg töredéke volt elérhető. Ha egyik bankból kiveszem és a másikba
beteszem, az is pénz. Ha átutalom, az is. (De igaz, szilveszterkor bankkártyával,
online kifizettem a felnit: itt nem volt ilyen lehetőség; vagy a hollandom gyenge...)AndrewTdi: én is hasonlókat tapasztalok, csak egy kicsit nagyobb számokkal.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #3514 üzenetére
Dehogy szoktam én rendelgetni. Ez a harmadik holland rendelésem, 4 év alatt.
Majára plexi az OEMmotorparts.com-tól jött (k*rvadrágán szállították: így sikerült),
Madisonhoz felni az EasyParts.nl-től (jutányos áron, szilveszteri akcióban, ingyen
kiszállítással), most meg a 4Road jön, értelmes áron, elvileg ingyen szállítással...
Gyakorlatilag majd meglátjuk. Ha hívnak, és elkezdenek hollandul vartyogni, hogy
miért nem fizettem szállítási díjat. Talán azért, mert odaírták, hogy 0 EUR?Azért sem értem amúgy, mert a Google fordító (!) az iDealt reflexből PayPalnak
fordítja, én meg nem nagyon kezdtem el keresgélni, hogy akkor most WTF. Így
a lent leírtak ismeretében inkább maradt a nemzetközi átutalás, ami hát: rablás. -
DigitXT
félisten
Mint írtam volt, a 250-esnek a 110 lehet akkora kínzás, mint a városi tötyögés.
Majánál a túrázás nem volt 110 (nekem) - huszinak sikerült 4,2-vel túráznia.
Tegyük hozzá, hogy valszeg már halálán lévő szívatóval. Ha kiesett a tű, ugye
nem szívat, na de ha ugrál benne, akkor úgy is fennakadhat, hogy picit mégis.Egyébként a "Bükkben, amit mertem menni", megint nem a "legkönnyedebb"
túratempó: szerpentin, emelkedő, nagyfék, nagygáz. Pláne egy 250-esnél.
Mondom, én a Mátrában is nyelezgettem a Madisont kigyorson, aztán mégis
legalább 1 lityivel kevesebbet kért az egész út alatt, mint a városban. Ez van.
(Teszem hozzá, hazafelé baromira untam az egészet, nem mentem 130-akat,
a fülem is zúgott a szélzajtól, és ha már hangos, akkor zenét is hallgattam...)Lehet, hogy a 250-es az ideális futármotor, ami mindenhol ugyanannyit eszik.
Egy 400-500-as masinánál azért már kétlem, hogy pont ugyanígy van. Ketten
is mást tapasztaltunk, de természetesen ha SirKero is tapasztalatból írta azt,
amit, akkor ő meg egy harmadik. Akinek a 400-as is egyformán 3,5-ből megy.
Ha ezt méri, hát ezt méri! Nem fogom megkérdőjelezni! Ha nem mérte, akkor
viszont optimistának érzem hasraütve feltételezni, hogy Bp-en így történne.És továbbra is szuboptimálisnak érzek egy 400-as Burgit futárkodásra: ennyi.
Természetesen kétszemély, meg kimerészkedünk a városból, akkor nyerő.Továbbmegyek: eleve a Burgi városozásra picit túl nagy: a Madison se kicsi...
Viszont a Maja fürgébb, HA nagy a dugó. Ha meg nincs, akkor lassabb, mert
a Madison erőből elhúz, ahol kijön, hogy 100-ra gyorsul, amíg a Maja ~75-re?Passz: ezt mindenki döntse el maga. A 180-as Maját 3 év után már kicsinek
érzem mind erőben, mind méretben... Inkább tankolok többet, de "harapjon".
Természetesen nem KELL, csak az ember preferenciái megváltoz(hat)nak.Nehéz motort találni, ami mindenhova ideális: mindig lesz kompromisszum...
Kinek mi vállalható be. Kis "futármotorral" kétszemélyes túrázni nem lesz jó.Grillo: kezem van. De ha nagyon messzire kell menni tesztelni az, necc...
Andrew talán közelebb van. Meg mégis: ő már tört bele gyertyát a blokkba.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Hauptmann #3525 üzenetére
Nekem 400-as Madisonom van: méretileg az sem egy matyóhímzés.
A 250-es csak és kizárólag a blokkban különbözik. A kasztni ugyanaz.
Ha gondolod, hogy üléspróbáznád, tőlem mehet. Kétszemélyezni még
szép, hogy lehet vele (kényelmes nagy batár), bár nem árt, ha nem fos
a teleszkópod, mint nekem volt - mert úgy majdnem ledobtam az utast.
Amióta új telóm van hátul, ég és föld a motor. Jövő héten elől újítják fel.250-es Maján még csak egyszer ültem: jó kis futármotor. Jó alacsony:
kényelmes. Lehet a foteljában üldögélni órákat. Azt mondják.
180-as Majám is van, az teljesen más. Kétszemélyre már neccesebb,
meg országúton is 90 körül tudsz csak menni és kakukk. (Úgy értem,
onnan már nem nagyon előzöl. Megy többet, de akkor már pörög, sok
neki. Igaz, gyorsulásra hangoltam, pont az állandó városozás miatt...)X9 szép motor. 5 évvel ezelőtt én is olyat szerettem volna. Pirosban...
Meg is volt hozzá az érvrendszerem: azon gondolkodtam, hogy elég-e
a 250-es, vagy legyen egyből 500-as? Végül 125/150-est vettem csak.
És nem X9-et. És nem is akkor. Ember tervez. (Azt mondják, hogy az
elektronikája nem a legmegbízhatóbb. Ki kell fogni, úgy jó lehet az is.)Aztán 4 évvel ezelőtt amikor a SYM "utódját" kerestem, már nekem is
feltűnt, hogy van ilyen, hogy Foresight: szerintem amúgy nem csúnya,
eléggé hajaz a 250-es Majára... (Más kérdés, hogy a csomagtartója
mennyire jó cuccoláshoz, vagy ez mennyire szempont a számodra.) -
DigitXT
félisten
Jó szöveg: reális futott kilométerrel.
Hogyaszondja: ugye jó helyre tekertük?
Amúgy el is hiszem, hogy LEHET benne ennyi, bár 400-as, és 10 éves. És
friss import. Szóval fasza, hogy műszakiztatták, de láttam már karón varjút.MÁS: "Kell nekem egy csók, mert már nem bírom tovább!" (@Vektor)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #3534 üzenetére
Az nem jó, mert kell egy 14e Ft-os is, hogy meglegyen a visszajáró.
-
DigitXT
félisten
Hát a kecskével mi lesz? Sikerült beröffenteni? Nekem kicsit szív(at)ós volt,
mert ~2 hétig állt a gép... Szerencsére a manuális szívató rendesen dolgozott.
(Az akkufesze sem volt toppon, 12,2V-ot írt a mérő, az meg már kevés elvileg,
de azzal nyugtatom magam, hogy nem közvetlen az akkun méri: talán több...)A miheztartás végett, nekem is szívja rendesen a dupla xenon. Mikor csak az
egyik ment (fél trafóm volt csak tesztre pár napig!), majdnem megvolt a 14,4V.
Viszont a második 35W-os teher mellett 14V-ra is lassan kúszik/töltikézik fel,
ellenben ha lekapcsolom a teljes világítást 14,5V+ is mérhető. Még jó, hogy
soha nem megyek világítás nélkül. Meg legalább ez is figyelmeztet, ha mégis.---
Jöttem be melóba, s úgy éreztem, "hazaértem". Na nem a céghez, dehogy!
Csak a motoron ülve volt más érzés: nekem egy ilyen Madison méretű + erejű
motor kell. Ezen elférek kényelmesen, kövér gázra meg elindul, mint a disznó!Alig várom, hogy az első telót + kormánycsapágyat rendbe rakják a hódok! És
akkor már csak egy zselés betét kell a seggem alá, és GO! (Qrvajó motor ez.)
Nem is tudom, hogy kell-e nekem rá a 4Road, de most már mindegy: jön az is.
Max. hangtompítóval használom, talán karakteresebb lesz, de nem hangosabb.Végülis csak ugyanazokat játszottam, mint a Majával: kisplexi, 4Road, xenon...
Sajnos árban is ugyanaz, szóval lassan már a Madisonnal is a misi környékébe
csapok, pláne, hogy a fordulatszámmérőt+hőmérőt átkönyveltem a Majáról neki. -
DigitXT
félisten
Délután merre? Ha kell egy segítő kéz (meg egy segítő láb), szívesen odagurulok. Szerk: közben rájöttem, hogy nem fél trafóm volt. Az egyik átalakító kábelem égett el... Tahiban. (A történeti hűség kedvéért javítom, ha később visszakeresném a dolgot, uis végül nem próbáltam a Maja megmaradt trafóját a Madisonban...)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz campers #3543 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy a nyitott dob kevésbé fáj a pilótának, mint a
mögötte jövőnek. 4Roaddal a Maján tapasztalom ezt: a motoron ülve
nem "nagy durr" a hangja letompítva. Kívülről tetszetős. Tompító nélkül
viszont rajta ülve is állat, kívülről is. Bizonyos esetekben már túl sok is.
Utasnak viszont nem tudom. Ő ugye már hátrébb van, mint a pilóta...Nexus mögött, ha Andrew húz egy kövéret, fizikai fájdalommal járhat.
Ő sem rakja bele a tompítót, mert csak "kehes" lesz a hangja: veszít a
mélyekből, de úgy sem halk. Na ezért nem vettem én SBK dobot.Volt még egy nyitott dobos Nexusos ember, de már eladta/ritkán ír ide.
Azt írta, hogy csak úgy ismerték, hogy Márk a qrvahangos Nexus-szal.Ui: közben látom, hogy Andrew már meg is írta a fentieket. (Kerestem
Runner ezen írását, de ehelyett más érdekességbe botlottam... Hehe.) -
DigitXT
félisten
Multiméterem van, legközelebb rámérhetünk.
De amúgy próbálni egyszerűbb: pipacsere, röff?
Neadjisten a kábelt is cserélném. 60K meg vicc.Szerk: meg is van. Itt 7K cakk-pakk, ha ez kell...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Filmek visszafelé: MacGyver jól működő gépekről leszedi a PowerTape-et, ezzel
totál elrontja őket. Neo egyre gyengébb lesz, és végül informatikussá silányul.
+1: Hitler teljesen megnyugszik, mert mindegyik motorkája magától megjavul.
Csak úgy dől a lé a pénztárcájába! Örömében kiárusítja a szerszámkészletét, és
leveszi a rendszámot a járműről, visszaadja a jogosítványát -> az élet császára. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3570 üzenetére
Az a jó a nagyobb motorokban, hogy analóg rajtuk a gázkar.
Tehát az elcsukás és a nyélgáz közt vannak még fokozatok,
amivel kényelmesen lehet haladni, kerekezés/perec nélkül...Ha "méretileg" nem mersz rá felülni, az más kérdés! Én sem
mernék felülni az 1000-es Varaderora... De ha az a blokk pl.
egy Madison magasságú/méretű motorban lenne, simán.Annyi, hogy akkor kevésbé eszetlenül rángatnám a gázkart:
a Madison 30 pacija is meg tud tréfálni szarabb aszfalton...
(Ellenben a Maján egy kezemen meg tudom számolni, hogy
hányszor csúsztam meg, 4 év alatt, hiába nyeleztem sokat.)Kapcsolódva az előző HSZ-hez! Mondhatom, hogy a Maját
ennyi idő és futott km után már kinőttem. Ez van! Most épp
Madison a favorit, de néha rajta is örülnék a több erőnek.
Máskor meg örülök, ha hímestojásként kezelve a gázt nem
lesz perec: vizes fehér aszfalt mint a jég. De első mondatra
visszatérve: azt mondják ésszel bármit meg lehet ülni.
Szerintem esetedben nincs ezzel gond, annyi "rutinod" meg
már van, hogy nem hajtanád a (nem véletlen fojtott!) Kawát.Szerk: bocs, a GS500-ra írod, hogy fojtott: az meg minek?
Kötve hiszem, hogy egy fojtatlan ezredesre ültetik a tanulót!
Azt még a Safety oktató sem engedte korlátlan jogsisoknak:
ott már elég komoly nyomatékhegyek vannak. (Tanulónak a
minimum kell, nem a maximum. Busa turbón sem oktatnak.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Igen ebben az egy kézen számolásban a zebra esőben is benne van:
pirostól kövér gázra indulva tud "meglepő" lenni... vagy a macskakő,
szintén vizen... Viszont a Maja száraz aszfalton nem nagyon csinált
alattam váratlan powerslide-ot. Madison már igen. Dupla erő. Ennyi.Maját kvázi következmények nélkül lehet nyelezni. Ha vki ezt szokja
meg, annak fura lehet egy nagyobb gép, amit már nem lehet. Nade a
tanulómotortól már csak nem kell besz*rni. Főleg 50 évesen, ésszel,
rutinnal. Nem hullajelölt képző a korlátlan jogsi, szvsz. Utána már
olyan motort vesz bogyó, amilyet akar - nem kéne a jogsin agyalnia.Ez a véleményem. Nem kötelező egyetérteni vele: úgy vélem ezeket
a kategóriákat inkább fiatalabbak korlátozására találták ki - nekem
nem volt kérdés, hogy 26 évesen korlátlan jogsit csinálok. Pedig ha
szigorúan vesszük a mai napig elég lenne az A2, de fog a franc újra
vizsgázni, ha találok a Madison után egy (mitt'om én) sor4 600-ast.Lehet, elsőre jó ötletnek tűnik "olcsóbb" vizsgát tenni, de ha később
bővítésre kerül a dolog? Akkor összességében az lesz a drágább. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #3586 üzenetére
Írtam priviben, hogy a 4,2 már sanszos, hogy a szívató szarakodása miatt is volt.
De azt is írtam, hogy ha túrázásra akarod főleg használni (nem akarod, de na...),
akkor nem biztos, hogy a legideálisabb a Multivar. Gyorsulásra van behangolva...
Nem spórolásra. A hézagolót, ha kiveszed akkor spórolhatsz, de akkor meg a
szíjat fogja szétcseszni... Lehet, hogy egy vékonyabb hézagoló lenne a nyerő.
(Én ugye tavaly hézagoló nélkül mentem 3,5L/100-as túrát* Balatonfűzfőre.)*: te meg, ha jól emlékszem, egy rekord 3,4-ről is beszámoltál még az elején...!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Óra topik
- Filmvilág
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- PlayStation 5
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- 2 nm-es chipeknél is modernebb lapkákat fejlesztenek az EU-ban
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen