- Fejlesztői videón a Destiny 2: The Final Shape
- Free Play Days 2024 - 21. hét: Warhammer játékokat próbálgathatunk a hétvégén
- Ingyenes az Epic Store-ban a Farming Simulator 22
- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
Az normális, hogy a ventillátor akkor kapcsol be, amikor már majdnem (egy rublikára) a Hot jelzésbe van a hőfokmutatóm?
12 km-ig full középen áll, aztán az utolsó 2 km-nél azt vettem észre, hogyha állok a lámpánál/hév pirosnál, akkor elkezd melegedni és a Hot jelzésnél kapcsol be a venti. Nem kéne előbb bekapcsolnia? Meg a ventinek vissza kéne hűtenie a vizet egészen a középső állásig?
Ha megyek utána még 500 métert, akkor a szél visszahűti középre, viszont ha megint állok 1-2 percet, akkor megint hamar felmegy.Holnap viszem szervizre, hogy nézze meg, de gondoltam rákérdek. Ahhoz vagyok szokva, hogy autónak a mutatója beáll középre, aztán ott is marad. Ha elmozdul egy kicsit is, akkor baj van.
-
Something_
őstag
válasz longwild #742 üzenetére
Szerintem nem így kéne működnie. Tegyül fel, hogy 100 fokon van az üzemi hőfok. Ha egyenes arányban van a mutatóval, akkor 190 foknál kapcsol be kb? Vagy ez így hülyeség?
Ha araszolás van mondjuk 10-20 percig a 40 fokban, akkor ennyi ideig van majdnem a felforrás közeli állapotban?Amúgy pont így van nálam is, ahogy te leírtad.
-
Something_
őstag
Hmm, fain :-)
Tavaly télen, amikor eladtam az autómat, akkor aznap este hívtak, hogy hengerfejes, forralja a vizet! Előtte semmi baja nem volt az autónak, rendszeresen karban volt tartva, annak ellenére, hogy 94-es BMW volt.
Kiderült, hogy a termosztát behalt, mert nem használtam kb 2 hónapig, mert már meg volt a mostani autóm.Lehet köze a termosztát halálnak/dugulásnak/beállásnak az álláshoz? Ez a Majesty az elmúlt 12 hónapban kb 150 km-t ment. Az elmúlt 24 hónapban meg max 2000-et.
Ahogy én tudom, nem tesz jót az állás sem a motornak, sem az autónak. :-(
5 év alatt 7.000 km-t tett bele a kollégám :-) -
Something_
őstag
Hmm. Eljottem egy kis kihalt dombos helyre meghajtani a gepet, de meg igy is melegszik 10-12 km megtetele utan. Elcsavartam neki 2x3szor 100ig, hatha helyre rakja magat, de az eredmeny az lett, hogy haromnegyed fele ment a mutato. Felrealltam kb 3 perce, most meg visszament a normal allasba.
-
Something_
őstag
Megosztom veletek is az örömöm. Megjött az XR1100 :-) Nagyon gyönyörű és kényelmes.
-
Something_
őstag
Jó vétel volna, annyit elárulok :-) Beleszerettem egyből.
Nézegettem 5 csillagos MT-t és Caberg-et, meg a 1430-as Nitro-t, de egyik sem volt ilyen gyönyörű, plusz kevés infót találtam róluk.
Ebbe a sisakba pedig bíztam, jókat olvastam róluk és a dizájn is gyááá :-)Legszívesebben már most megvenném a CBR600F-et, de a józan ész azt mondja, hogy majd jövőre. Jogsi, tapasztalat, plusz ugye olcsóbb lesz off szezonba szerintem 100-200k-val.
-
Something_
őstag
Leadtam megint a maját
Múltkor leengedett belőle másfél litert és felöntötte, és átmosta vagy mi.Hétfőn kezd neki, először vízpumpát néz, aztán kiszedi a termosztátot ha nem vízpumpa. Aztán hűtőt nézi..
Jó móka ez a motorozás Én csesztem el szerintem. Nem kellett volna így átvennem a kollégámtól, csak úgy hogyha megcsináltatja, így most szívhatok vele én..
Szerelő azt mondta, hogyha a venti bekapcsol, addig kéne hűtenie, míg középre nem ér a mutató. Hát ez most nem történik meg.
-
Something_
őstag
Mekkora vicc, nem tudtam átíratni a motort
Előző tulaj hitelre vette, 2 éve lejárt a hitel. Szóval törzskönyv és a forgalmi is az ő nevén van.
Beballagok az ocsmányirodába minden papírral, erre asszondják, hogy nem tudják átírni, mert az eladó nem jelentette ki az okmányirodából, hogy lejárt/kifizette a hitelt.
Vicc kategória. Én vagyok a vevő, ellenőrzöm, hogy a tulaj nevén van a törzskönyv és a forgalmi, mi mást tehetek még? Szánalom kategória.
Csak akkor kapja meg az ember a törzskönyvet/forgalmit, hogyha kifizette a hitelt, nem? Mármint előtte a bank nevén van. Akkor meg miről beszélünk?
Jah, hogy 2300 ft az illeték, amellyel kijelentik az okmányirodából.Nem volt még hitelem, remélem sosem lesz. Hitelnél a forgalmi is a bank/hitelező nevén van? Ha jól emlékszem, akkor igen. Lejár a hitel, akkor az ocsmányiroda csináltat új forgalmit, nem? Hát akkor meg?
-
Something_
őstag
Újabb fejlemények motor felmelegedés ügyében.
Most hívott a szerelő, hogy átmosta a hűtőt, megnézte a vízpumpát, kiszedte a termosztátot és még így is melegedik.
Hengerfej-tömítést kell cserélni és garantáltan jó lesz. 40-50e-et mondott, de még a pontos árral visszaszól.Alakul ez a nap.
-
Something_
őstag
Nah, elkeszult a robesz..
Most az a helyzet, hogy 10-15 km utan ha jaratom alapjaraton 5 percet, akkor kezd felfele kuszni a mutato, bekapcsol a venti max elott kicsivel es alapjaraton visszahuti kb haromnegyedre. Ha megyek vele, akkor visszahuti a menetszel fel korulre. (Megmerte a szerelo valami homerovel, amikor a menetdzel visszahuti, akkor 85 fok koruli vagy valami ilyesmi, nem emlekszem pontosan)Unalmas mar ez hasznalom par napot, kitapasztalom, hogy hogyan is mukodik.
Szerintem meghirdetem borsos aron, ha nyar kozepeig elviszik, akkor elobb megveszem a cbr600f f4et, ha nem viszik el, akkor szezon vegen leakciozom 300ra.
Faj igy kolteni sok dellat valamire, ugy, hogy tudom, hogy mindenkeppen csak gyakorlomotor es csak par honapot fogom hasznalni. Remelem nem lincseltek meg :-)
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz canniball #1024 üzenetére
Az a papír már kész, holnap viszem be átírni :-) Mármint megtalálta és be is vitte az okmányirodába.
Most volt itt az egyik kereskedőpartnerünk, 125-ös SH Hondával. Neki meg a mutató szinte mindig negyednél áll. Most is jött 10 km-t, itt direkt járattuk alapjáraton 5-10 percet és negyednél jobban nem ment fel
Mosquito34: hol sírok-rívok? Lehet, hogy kicsit félre értesz..
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Jo kis utak vannak . Uton hazafele a keszenleti rendorsegnel elment a km-oram. Gyujtasra vegigfut, de ennyi. Minden mas mukodik.
-
Something_
őstag
0,5 szintes tréningnek felel meg ilyen időben motorozni egy kezdőnek :-)
Érdekes, hogy ilyen brutál mód fúj a szél és mennyire kell figyelni/koncentrálni. Plusz esik az eső, vizes az út.15 km-t jöttem, de szerintem sokat tanultam ennyi idő alatt is. Azért remélem este nem lesz sokkal rosszabb idő
-
Something_
őstag
Hátha érdekel valakit, több hét után megoldódott a vízmelegedési problémám.
A baj az volt, hogy 10-12 km után ha álltam a lámpánál 2-3 percet, akkor a vízhőfokmutató a középső állástól elkezdett felfele menni, egészen a H betű előtti rublikáig, ami nálam kb 2 mm-erre van. Ekkor kapcsolt a venti.
Ezután 1-1,5 km alatt alig akart hűlni valamit a víz, de ha megint megálltam, egyből felment ugyan oda.Szerelőhöz elvittem, átnézett mindent, de arra a következtetésre jutott, hogy hengerfejtömítést kell cserélni, mert csúnya állapotban van, elvileg valamikor régen ragaszthatták vagy mi, valami szilos dologról beszélt. Szóval kicserélte, így 50+10e ft-ot hagytam ott (közben kiderült, hogy feszítőt is cserélni kell)
Ezután nem javult a dolog, ugyan az volt a probléma.
Visszavittem és végül egy átmosással megjavult a helyzet..
..elvileg a hengerfejtömítés bomlásából való anyag miatt volt a gáz, nem tett jót neki a másfél éves állás sem.Soha nem fogok rájönni, hogy indokolt volt-e a hengerfejtömítés cseréje vagy sem, most már az a lényeg, hogy normálisan működik. Fél állásnál van a mutató, ha a melegszik akkor fél után 1 rublikával bekapcsol a venti, úgy tartja és ha megyek vele 100 métert visszahűl középre.
Mostanában majd a kerékagycsapágyat kell cserélnem, habár borsos 30e ft, plusz 20e ft az ékszíj csere.
Ezeken kívül pár hete a hungária-kerepesi kereszteződésben elment a km/órám, azóta érzésre megyek Megnéztük elől a csatlakozókat, sajna nem az ugrott szét.
-
-
Something_
őstag
válasz huszi.gyb #1674 üzenetére
Dainese és alpinestars tetszik pacekra, gondolom védelemben nem sok különbség van köztük.
De bazze, 300e körül lehet kapni 50 félét ebből a 2 márkából. Hát melyik a jó választás? Ilyenkor meg fél az ember bemenni és megkérdezni, mert hát gondolom ki van adva, hogy azt kell eladni, amin nagyobb a haszon.
-
Something_
őstag
75/70
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #1785 üzenetére
Amikor felpróbáltam, pont ez járt az én fejemben is: "Más kérdés,
hogy eséskor mennyire maradnának a helyükön a protektorok: lehet,
hogy az első ütés hárítása közben elfordulnának, és utána kakukk..."Nem éreztem magam benne biztonságban. Habár szerintem a forcefield könyökvédőm is csak az első ütést védi, utána elcsúszik. Viszont az asesso térdvédő szerintem strapabíró elmozdulás szemszögéből.
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #1787 üzenetére
Melóba járáshoz én lazán öltözködöm, igaz rövid táv, csak 15 km oda, 15 km vissza és kb egyenes az egész szakasz. Csizma, háromnegyedes naci, térdvédő, póló, gerincvédő, könyökvédő és persze bukó. Kényelmes, de esni nem kéne így se.
Jelenleg ugye jogsi hiányában Bp-t nem hagyom el, sőt, jelenleg másra nem is használom a robogót. Természetesen Bp-t a felsorolt ruhákban nem hagynám el.longwild: akkor meg ugyan ott vagyunk. Berohadva, felöltözve Napokban vettem egy ilyet: Dainese/Puma kabát
Ha ebbe beledobok egy ilyen FF gerincvédőt, akkor védelem szempontjából ugyan ott vagyok, mintha rajtam lenne külön a PRO L2K?
Szerk.: most így belegondolva, hogyha azt írják, hogy kabát alá tökéletes, akkor nem ugyan ott vagyunk, mintha külön rakosgatnánk a kabátba FF protektorokat? Szerintem még olcsóbb is, mivel az Action Shirt-be nincs is gerincvédő.
A kelomotoros emberke azt mondta, hogy az Action shirt-be a "gyengébb" fajta Limb Tubes protektor van, a különálló Extreme Arm az komolyabb, az van ugye az Extreme Harness Flite páncélban is.
Habár a marketing szöveget nem igazán értem, nem tesz különbséget az Extreme és a Limb között.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #1793 üzenetére
Dehogy sértődök, veled legalább lehet normálisan véleményt-cserélni :-)
Hát akkor lehet, hogy túl nyúlbéla vagyok, hogy így beöltözök. Egyedül a csizmát érzeztem eddig túlzásnak, a többit nem. Viszont kb aktívan 3-4 cipőt sportcipőt hordok, amik 30-45e ft/db. Ha azt nézzük, hogy városi forgalomba elég sokszor kell lerakni a lábat, szerintem ezek a remek sportcipők talpa elég hamar elkopna, ami anyagilag megviselő lenne. A másik pedig, hogyha véletlenül kis tempónál az orra leér, akkor meg 90%, hogy egyből kuka a cipő Szóval ezért bújok bele a jó vastag alpinestars csizmámba, de ki kéne valamit találni rá.
Láttam 14e ft-os robogó magas szárú cipőt, de valahogy nem nyerte el a bizalmam. Valaki linkelt alpinestars motoros/robogós cipőt, az bejött, viszont az ára nem
Van kesztyűm is, Dainese Pro Carbon, imádom, nagyon jól szellőzik, kényelmes, jól néz ki és gondolom jól is véd ha úgy van.
Szerintem jól átlátom a forgalmat, nem vagyok agresszív, ezért bizakodom a balesetmentes közlekedésben. Ha pedig ellök egy autó, legyek felöltözve, hogy talán kevesebb pihenővel ússzam meg a dolgot. (annyi pénzt keresek, amennyit aktívan dolgozok, szóval ha nem tudok dolgozni, kb 0 ft-ot keresek, szóval ezért is öltözöm be ennyire)
Autót is 90%-ban Bp-n belül használom, lehet, hogy ezért nem tartok a forgalomtól. Városon kívül pedig ugye 100 felett hasít az ember, szar út, aztán superman effektus. Plusz úgy vagyok vele, hogy lassabb tempónál több dolgot ki tudok kerülni, mintha nagy tempóval mennék egy egyenes úton De majd változik, ugye még motorral nem is mentem városon kívül.
Ha így haladok, lehet, hogy nem is fogok, mivel 3 hét mire adnak időpontot rutinra, aztán megint 3 hét, mire adnak forgalmi vizsgára. Ha minden jól megy Szóval benne van a pakliban, hogy legálisan már csak a 600assal fogok menni városon kívülProtektor téma:
27 a szélessége, 50 a magassága. Habár van egy sanda gyanúm, hogy az alsó 7 cm-es rész csak dísz vagy valami erősített anyag, ami nem azonos a fő résszel.Fogalmam sincs, hogy mekkora fér el a hátrész zsebébe, plusz ugye mindenkinek más, viszont elég nagy a választék, ahogy nézem még nagyobb is van, mint az L2K.
Pl ez szerintem egy az egyben az L2K:PRO Back Insert
résznél van az összes lemérve, lehet mazsolázni.canniball: mondtam, hogy én találkoztam mindkettővel és fel is próbáltam, plusz e kettő mellé még az action shirt-et is Kelomotoros emberkével beszéltem, ő mondta azt, hogy más a két protektor. De majd kitúrom a hivatalos forgalmazó mail címét és rájuk írok, aztán kapunk egy pontos infót róla! :-)
-
Something_
őstag
Bemásolom ide is, hátha:-)
"Használ valaki ilyen vagy hasonló magas szárú cipőt?
FC_Moto-n a "Racing" kategóriában van, nem a "Cityben". Érnek ezek valamit?
Jelenleg ugye csak egy 250es robogóm van, amit kizárólag melóba járásra használok Bp-n belül jogsi hiányában. Hamarosan ugye jön a 600as, amire majd beszerzek egy Sidi-t.Most egy régebbi alpinestars csizmám van, amivel elég raccsingosan nézek ki a robogón Ahogy néztem, a csizma kb annyiban tér el, hogy van egy minimális sípcsont és vádli védelme (erősítése).
Mennyire masszív ennek a cipőnek a sarka és a talpa? Habár legjobb lenne bemenni a pardiba és kézbe venni, de gondoltam egyszerűbb itt megkérdezni :-)"
-
Something_
őstag
válasz DigitXT #1887 üzenetére
Cinknek érzem felvenni a nagy piros csizmát háromnegyedes nacihoz, jobb lenne egy ilyen cipőke, hogyha jó.
kcsa: így képről nézve szerintem elég jó a talpa. az alpinestars csizmámnak is atombiztos a talpa, kényelmes vele megállni, lerakni, stb.
canniball: hihetetlen, lehet, hogy a táv miatt amit megyek vagy az időjárás miatt, de nem rohad bele a lábam a nagy csizmába sem, se a kesztyűbe. Szóval így érthetetlenül látom, hogy sok mindenkinek van baja ezzel a 2 dologgal. Sanszos, hogy a 15 km-es táv miatt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Something_
őstag
Csináltam pár fényképet a hétvégén a Majáról, a héten szerintem feldobom HAHU-ra. Nem néztem még utána, hogy mennyiért lehetne meghirdetni reálisan, de 380at szeretnék érte kapni :-) Remélem tartható lesz.
-
Something_
őstag
Teherautós mai story.
Örsön alig csorog a forgalom (kb 5-el gurulnak), előzöm a sort, bőven van hely, még egy kisebb autóval is el lehetett volna menni.
Erre teherautó csak úgy bemegy a felezővonalra, hogy nézelődjön., miközben mellette mentem.
Kb 10-el mentem, de megijedtem azért.
Sok az idióta. -
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #3340 üzenetére
Ilyen piroson való átkelés mindig van bringásoknál. Ha így elém jönne ki, az annál inkább. De míg egy autó elé megy, akkor eggyel kevesebb.
Viszont az bassza fel az agyamat, hogy szabályosan csorgok az álló kocsisor között a lámpáig és a kcsög elém vág, mert a külső sáv jobb oldalán nem fér el az autók mellett, de nem is néz, nem is jelez, bevág.
-
Something_
őstag
-
Something_
őstag
Hülye kérdés.
Autónál/motornál az olaj szintjét hideg vagy meleg motornál kell nézni?
Eddig autónál mindig hideg motornál néztem, azt mondták, hogy így kell.Most azt az infót kaptam, hogy meleg motornál kell, a robogót úgy néztem, hogy elindítottam, járt 5 percet, vártam kicsit, aztán megnéztem.
Ez van a szervizkönyvbe is, de nekem fura.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen