-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #7260 üzenetére
Huszi előbb fizesse ki a másikat, majd utána megkaphatja a 250-est....
szerk: Degec OFF[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #7316 üzenetére
Te kis pedofil...
Más: haragszom rátok. A beteg gépeitek valami nyavalyáját ráragasztottátok a Csótányomra, ugyanis - eddigi másfél éves, hibátlan működése után - kezdi a szopórollerség egyértelmű tüneteit mutatni. Karburátorok beállíthatatlanok, pedig rendben vannak. Az eddigi gyanú ma beigazolódott: a sűrítési végnyomás a gyárilag előírtnak mintegy fele....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Azért az autószerelőknél sem mindig fenékig tejfel. Autószerelő értelmező szótár.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem szeretnék más tollával ékeskedni, az eredeti DigitXT topictárs találmánya, és ha jól emléxem, akkor talán
AndrewTDIrunner 125 kapta...Na szóval meglett a forrás...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A szelephézagom tökéletes (szombaton ellenőriztem, kettőt állítani is kellett, de alig), azzal nem lehet gond: ennél a konstrukciónál a kopással a szelephézag mindig nő, sosem csökken. A szelepek állapotáról egyelőre nincs információm, így nem tudom hogy az-e a gond, vagy henger / dugattyú / gyűrűkopás. Ha magamhoz térek romjaimból, akkor megpróbálom megkeresni a hiba forrását... (Kalocsán motorszerelő egyáltalán nincs, 5 autószerelőt jártam végig, míg az utolsó valami toldozott foldozott slagokkal, repedt műszerrel meg tudta mérni a sűrítési végnyomást. Az sem lehetetlen, hogy mérési hiba, a műszer állapotát látva).
Végső kétségbeesésemben lehet veszek egy műszert, és akkor ki is tudom deríteni, hogy merre keressem a hibát tovább: megmérem simán is kompressziót, meg a hengerbe bőségesen olajat fecskendezve is. Ha eltér a kettő (ha olajtól "megjavul"), akkor egyértelműen dugattyú / henger / gyűrűkopás, ha nem változik, akkor csak a szelepek lehetnek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha már "szopóroller" topik, feladnék itt egy hirdetést: "Mély depressziómat kompresszióra cserélném értékegyeztetéssel."
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Érdekes konstrukció ez a közel 100 éves Jawa:
Innen eredhet a mondás, hogy "Verjem a f*szom a hengerfejbe!" Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha valaki nagyon unatkozik, itt lehet csemegézni: [link]Nem ide. De végül is mindegy...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #7512 üzenetére
Érdekes, mifelénk vidéken gyakorlatilag minden motoros vissza köszön, pedig "csak" 125-ösön ülök. Akik szinte soha, azok a nagyrobogósok (10-ből 9 nem).
(#7513) kcsa: nekem mennem kell vagy 10km-t, hogy bemelegítsem a gépet, a délutáni program kompressziómérés lesz saját műszerrel.
Szopóroller! Szopóroller! Szopóroller! Szopóroller! [ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Drakulálok!
(#7544) DigitXT: nekem egy éve a helyi Autóklubnál 8.500,- ért vizsgázott, a gyári szögletes helyett már kerek lámpával, és hát ugye (a 35 éves Jawa lámpát leszámítva) egyetlen alkatrészén sincs E-jelzés (minden gyári volt, de ugye mitől volna egy japán belpiacos gép alkatrészein E-jelzés). Körbe fotózták, de úgysincs mihez hasonlítaniuk...
(#7546) lehella: maga a hatósági vizsgadíj még 5000,- forint sincs motorkerékpárra, a többi a vizsgabázis munkadíja, haszna.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szmissz #7620 üzenetére
Én is B125-özök lassan 2 éve, eleinte terveztem is a továbblépést, de aztán rájöttem, hogy egészségi és anyagi okok (tanfolyam, "új" motor, annak átíratása) nem fogom megcsinálni. Jó ez így nekem.
(illetve jó lenne, ha a gépem is jó lenne ) Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #7641 üzenetére
Red Baronhoz elvből nem, de a Honda elvileg pár hét/hónap alatt tud hozni, sajnos kizárólag alapméretest. Ha csak a dugattyú és a gyűrű kopott (a hengerfal rendben), akkor megoldás, egyébként meg nem.
Gyári Honda gyűrűszett: 16k HUF, dugattyú 14k HUF. Hétvégén meg akarom bontani a blokkot, aztán majd minden kiderül. Ha szét lesz kapva, akkor azért a szelepeket is be fogom csiszolni vagy csiszoltatni, a szelepszár-szimeringeket meg cserélni. Az szerencsére már van itthon.(#7643) Hauptmann:
az eddig ismerősöktől hallottak alapján pofátlanul drágák. Sokkal drágábbak, mint akár a márkaszervizek. [ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem kell csokizni: ez csak a szimpla hengerfej és darabjai!
Ja, ha le kell húzni a hengert (az volna az igazi) akkor az egész blokkot darabjaira kell szedni, mert az alsó vezérműlánc feszítője a kuplungszerkezet mögött van, belül: ehhez viszont spéci célszerszám kellene, ami a világon nincs. Ki van ez találva...
Hülye japán! [ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 8 db szelephimbáról, 2 db vezérműláncról, 2 db hidraulikus láncfeszítőről, 2 db karburátorról és 2 db kipufogórendszerről se feledkezzünk meg. Mindez egy 12 lóerős egyhengeresen.....Nooormááális?!
Egyébként hogy értsd, miért ilyen bonyolult: ez egy 1984-ben kiadott versenyblokk (!!!) 17 lóerővel 11.500,- fordulaton, csak 10 évvel később valamelyik barom mérnöküknek eszébe jutott, hogy porosodik pár raklappal a sarokban, és építsünk belőle csoppert. Legyengítették rendesen (a bazinagy eredeti karbik helyett 2 db Honda Dio robogóé került rá, teljes hossza mentés (!!!) beszűkítették a kipufogókat (viszont jó dohogós lett, tényleg), és "kivették" a 6. sebességet belőle. Így lett csopper. Állat, nem? Az eredeti kis speedgép még vagy 20 kilóval könnyebb, még keskenyebb gumikon fut, és úgy 130 körül volt a végsebessége. A csopinak új korában 100.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintem az eredeti összeállítás üzemórás lehetett, szóval nem hinném, hogy a huszonéves csapágyakkal, főtengellyel jó ötlet lenne...
Amúgy csak 2 új kipufogó, meg 2 új ( 20mm-es a mostani 14-esek helyett) karbi kellene rá, semmi más.szerk: hétvégére tervezett program a szétszedés, első körben csak a hengerfej és tartozékai. A szelepeket mindenképpen becsiszolom vagy csiszoltatom, a hengerbe meg bele tudok nézni felülről, bár a gyűrűk állapotáról így nem tudok meggyőződni. Aztán majd meglátjuk, hogyan tovább. Ha "felül" mindent rendben találok, akkor muszáj lesz tovább bontani, mert akkor a hengerben a bibi.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #7683 üzenetére
A villanymotor viszonylag kevéssé profitál a turbó áldásos hatásaiból, legalábbis a technika jelenlegi állásának szintjén. Aztán persze ki tudja, mit hoz a jövő.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tűntem el. Péntek délutántól szombat estig nyomattam. jelenleg nem rajtam áll, hogyan tovább: ma reggel leadtam a hengerfejet a szelepekkel a helyi gépműhelyben, bár nem túl biztatóan vonogatta a vállát a mester. Csak autós cuccokat szokott javítani, nem biztos hogy sikerülni fog, de azért hagyjam ott... Nehéz szívvel, de így tettem. Rettegve várom a telefonhívását, amit valamikor a hét végére ígért.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A hengerfej felső oldalán csak a kipufogószelepek felőli oldal sárgás színű (olajsárnak nyoma sincs, nem is volt soha, mivel 5 ezrenként ellenőrzöm a szelephézagot, így nem először látom): itt tuti, hogy a szelepszár-szimeringek engedték át a kipufogógázt befelé. cserések, szerencsére van belőlük új garnitúra.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #7845 üzenetére
Ez rendszámos? Akkor csak a saját életedet nehezíted vele, mert új forgalmi és talán törzskönyv (?) is kell, mert szerepel bennük a járgány színe...
(#7850) DigitXT: nem a pénz, hanem a macera és utánajárás...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én nem napfogyatkoztam, hanem pont akkor elmentem a Csótány hengerfejéért a gépműhelybe. Pont akkor fejezték be, a szelepeket már az orrom előtt tették a helyükre. A 2 szívót csak becsiszolni kellett, a 2 kipufogót viszont fészekmarni, szelepet köszörülni, majd becsiszolni. A mester szerint még sokáig jó lehet, igyekszem hinni neki! Ráadásul nyolcezret kért az egészért. Szóval eddig jó nap a mai.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem ugyanilyen ponyvám vana Csótányhoz, használtan kaptam ajándékba egy ismerőstől, aki a 400-as Burgijához vette még a balesete előtt. Csak ritkán használom, de két év alatt semmi baja nincs. Szintén oldalfalak nélküli tető alatt van a gép.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vicces képek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs