Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ultram3jor #16815 üzenetére
Hát, ha saját zsebből megy, és újszerűre akarod, ez elsőre GTK-nak néz ki:
a műanyag idomok arany árban mennek, hegeszteni meg lehet, csak ahogy
csongi írta, ekkora hiányosságok esetén már azért nem lesz az igazi! Ja és
szép sem lesz, de ha fényezed, akkor talán igen, ami további horror összeg.Nem tudom mikori évjárat, mennyi a piaci értéke, de rendbehozni drága lesz.
Kisebb javításokat én itt csináltattam a Madisonon. Volt egy kisebb hiányzó,
kitört rész is az orridomon, de kipótolták, rendesen. (Azóta is van felesleges
pót orridomom, amit valaki már megjavíttatott, meg telibefújt egy hasonló, de
nem igazi "ezüst" színnel.) Szóval adott esetben bontó/hegesztés+fényezés.PCX-nél probléma, hogy fiatal típus, tehát korból adódóan bontott kevés lesz,
a többi szarrátörés miatt bontódóval meg nem leszel kisegítve: nehéz ügy!Persze ha nem önhibás volt, és biztosító fizet mindent, akkor új alkatrészek,
cserebere... Az csak rohadt drága, de ha nem a te pénztárcádra megy hajrá!Azért ránézetnék szerelővel, hogy biztos nem ment-e el semmi a futóműben,
neadjisten a vázban, mert ami ekkora rombolást okoz, odaüthetett... Te hogy
úsztad meg? Vagy mit tudhatunk még a körülményekről, ha publikus?https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ultram3jor #16823 üzenetére
Azt számold hozzá, hogy az árajánlatot arra mondták, amit kívülről láttak.
Ha bontás során kiderül még ez+az (márpedig ki fog, mert nem szokott a
burkolat magában* sérülni, nagyobb ütésnél hajlik, horpad, esetleg törik a
fém is alatta), akkor a 180K még teljesen jutányos és optimista ajánlat.Szerintem első körben magadnak kéne lekabátolnod otthon, hogy felmérd
a károkat... Ahogy kcsa írja, ez pár alapvető szerszámmal megoldható. Ha
úgy látod, hogy nincs letörve, elgörbülve, behorpadva a fémkonzol, jó vagy.
Villa hasonlóan, ha nagy baja lenne, éreznéd, de meg kell nézni azt is.Ha bátor vagy, burkolat nélkül is lábon megy a Hondához felmérésre: okés
az ülés kelleni fog. De azt mondod, a hátulja tutira egyben van, az fél siker!
Kormánycsapágy kaphatott pl. én az alábbi állapotban vittem cseréltetni...
*: az enyém speciális eset volt (nem is estem el, de pl. kettétört a foncsor).https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Szóval a robogóst keresik, mert ugyan belerúgott az autóba, de
erre válaszul meg akarták ölni, de az instant karma értelmében
az autóvezető csak magát törte össze. Ja, meg egy ártatlant is.Ui: természetesen nem kellett volna rugdalózni, de azért na...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ma érdekes jelenséget figyeltem meg az utolsó piros lámpánál állva...
96 fokot írt a KOSO műszer. Mondom WTF. Nem sok az? Annyira
nem is volt délelőtt meleg... Lepillantva a "hideg oldalra", csak 72 fok
körül jártunk, ami gyanús: 20+ fok különbség már nem lehetne, ha...Ha kinyitott a termosztát. Szóval van rá sansz, hogy nem nyitott ki...
Amint elindultam, hűlt is vissza a "meleg oldal" (menetszél!), majd a
zenét lekapcsolva hallottam, hogy jár is a venti, veszettül, bár abban
nem vagyok biztos, hogy mikor kapcsolt be. Mert ugyebár pontosan
86 foknál szokott, szóval elvileg mennie kellett volna már régesrég...Na majd este kimentem a logot, és a hőfokból + a feszültségesésből
diagnosztizálom a problémát. Lehet, hogy meg kell pucolni kicsit azt
a termosztátot, mint annak idején egy bizonyos Honda esetében...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16832 üzenetére
Persze, ezen nem spóroltam. Ezen sem. Sőt, van komplett "átmosó" cuccom
hozzá, mert olyan szinten rozsdás volt a régi termosztátfedél annak idején, hogy
attól féltem, tele van a vízkör rondábbnál rondább lerakódásokkal. De nem volt.
Mondjuk ez egyfelől jó másfelől viszont kidobtam a szivattyúra, szűrőre mindenre
egy csomó zsetont... de sebaj, két év után megint átmosom, ártani nem használ.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16858 üzenetére
Debizony lelazul... Nyomatékkulccsal, gyári nyomatékra húzva is.
Kék Holdban is mesélték, hogy jött vissza a robogós tag, pár nap
múlva az új gumijával, hogy elhagyta a kerékanyát. (Mindezt arra
mesélte el a szerelő srác, hogy velem is megtörtént a lelazulás...)Ui: azóta jobban odab*szok neki, biztos ami biztos alapon...
Sajnos ez részben öngerjesztő, mert utána már tuti kevés a gyári
érték. Azt arra találták ki, amíg új + mindig pont betartva szerelik.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ergo oda kell b*szni neki a légkulccsal. Na, ezután lazul le nyomatékkulccsal
gyári nyomatékon megállva. De amúgy az állítás igaz: ha két gumicsere közt
nem lazult le, akkor rendesen meg volt húzva, ha lelazult, akkor meg nem.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16834 üzenetére
A 20 fok difi csak zárt termosztátnál normális, nyitottnál természetesen sok...
Kiolvastam a logot a fedkompból: 28-án délután még jó volt, estére sz*rt be.
Honnan tudom? Motorhőmérséklet (hideg oldalon) VS. mért olajnyomás érték:
75 fokos, üzemmeleg motornál is 30 PSI volt a nyomás alapjáraton. Fordulaton
meg 50-55 között... Ehhez képest este már be sem melegedett rendesen, már
a hideg oldalt nézve. Ellenben az olajnyomás fordulaton is 45 PSI körül maradt,
tehát valójában bemelegedett a blokk, nagyon is, csak a hűtővíz nem kering jól!Alapjáraton meg amikor átmelegszik a hideg oldal is ilyen sz*r áramlás mellett
az olaj már nagyon bemelegszik, és a 30 PSI-ből csak 25 marad... Ma délelőtt
konkrétan paráztam a kútra menet, hogy ne forrjon fel a víz: 90-95 fokok simán.Azon is gondolkodtam, hogy besz*rt a KOSO mérő, de ennyi mérés után nem,
ja és természetesen dolgozik a venti is ahogy kell... Szét kell borítani, mert ez
így nem járja, hogy (lényegében) el van dugulva a vízkör: ez ugye a rosszabbik
termosztát hiba, ami előfordulhat... A nyitott állapotban ragadás kevésbé káros.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16882 üzenetére
Szerencsére a szivattyú lapátjai fémből vannak: cicereg is már egy ideje...
Nem hinném, hogy mostanra kopott teljesen le. De ha igen, az sz*pás, mert
akkor jobban meg kell bontani a blokkot, ahhoz meg kinek van kedve/ideje...https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nekem van egy GIVI S850-em elfekvőben. Még a One X-hez vettem,
de az meghótta magát, a gariban kapott One Max meg nem fér bele.Kormányra rá lehet rakni tépőzárral, könnyen, de a Fiddle műszereit
valszeg kitakarná, szóval valami karos megoldás kéne inkább neked.A GIVI inkább nagyobb gépeken jó, ahol a kormány külön egység.
Nagy Maján volt karos tokom, amit a műszerfal mögé rögzítettem be.
Abba belefért a One Max, nagyon tuti volt. Azt itt vettem: toksokk.huhttps://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Hát, mondjuk olyan kegyetlen sok infót akkor nem buknál.
Sebességet meg a GPS is kiírja, ha arról lenne szó...Nekem mondjuk ideális, mert a kormányon nincs semmi...
(Csak nekem már nincs mit belerakni, az a méreg, LOL...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #16896 üzenetére
Nem, az még nincs... De KÉT olajnyomásmérőm már van (a kék számokat megjelenítő kábele sajnos kontaktos, tehát néhanapján nem lehet hinni neki, bezzeg a másik tuti, és CSV fájlban logolásra is kerül az értéke) a benzinhőmérő meg még beépítésre vár... egy jó ideje. Esetleg kapni fog egy nyomásmérőt az üzemanyagrendszer is, meg egy vákuummérőt a szívócsonk, ha onnan lekötöm a vákuumos membránszivattyút - HA cserélem elektromosra (múlt héten érkezett).
És ebben az a durva, hogy ez NEM vicc... De már jó ideje "jegelem" a projektet (csongi tudna róla mesélni mennyi ideje), mert momentám SEMMI időm nincs rá, és ha már hozzá kéne nyúlni a motorhoz mégis nagyon sürgősen, nos vannak ezeknél fontosabb dolgok is, mint pl. a majdnem felforró hűtővíz esete...
Biztos megsértődött, hogy miazhogy rövid távon nem tud bemelegedni? Be tud!Ui: amúgy a keréknyomásmérő nem is rossz ötlet, vannak is rá okos szettek...
Szerk: viszont, ha már belinkeltem a HSZ-t, az a terv is megvalósításra került, miszerint TÉNYLEG vékonyabb olajat vettem bele, nevezetesen Xado 5W50-et.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #16898 üzenetére
Hm... Mondom a 100 fokos hűtővíz nem tréfadolog. De ha ennyire felmelegszik,
akkor miért nem nyomja ki a motor alá. Nézegetem, nézegetem... Van ebben
egyáltalán víz? Hát kislattyogtam a benzinkútra, és... Egy 2 literes flaskából kb.
a fele (!) belement. Na mondom, fasza: kíváncsi leszek hazafelé! Persze ki lesz
mosva a hűtőrendszer + lecserélve rendes fagyállóra, de a kevés víz tuti nem jó.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16905 üzenetére
Hát, pár napig jártam így... Mindenesetre hazafelé már normálisan viselkedett:
70 fokos meleg oldalig 20 fokos különbséggel együtt mentek a hőmérők, majd
a termosztát működésbe lépett, és a hideg oldal hozzámelegedett a meleghez.
Semmit nem kellett ventizni, végig 80 fokon belül maradt: 72-76-tal álltam meg.Reméljük ezt a pár utat kibírta... Amúgy van hozzá tömítésem, ha csak az kéne,
de merem remélni, hogy nem lesz rá szükség. Jövő héten kap friss vizet. Ennyi.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #16910 üzenetére
Csak az első decit ne kérdezd, a többit már meg tudom mondani.
Ahogy kcsa írja, valószínűleg elforrt: mivel múlt hét szerda este óta lett vmi
gebasz a keringéssel, a blokk felőli oldal attól kezdve mindig túlmelegedett.
És a helyzet egyre romlott! Tegnap pl. már 30-40 fokos különbség is volt, a
keringés teljes hiánya miatt. Valószínűleg, amikor kellően sikerült hőtágulni
a még bent lévő folyadéknak, akkor még körbevánszorgott: ez magyarázza,
hogy idővel azért a hideg oldal is bemelegedett valamelyest. Szóval 1L az
nagyon sok, de gyanítom, hogy nem pikk-pakk egyben tűnt el, hanem így...huszi.gyb: hát ez kimaradt, de ha úgyis mész villanyász boltba, csak kapsz
fogót is... Nekem amúgy is viszonylag gagyi van (occó), azzal simán el lehet
rontani pár krimpelést. Aztán szentségelni, hogy újra kell csinálni. A sarukat
amúgy értem (csúszósarú néven ismertem), de abból is van sokféle - gyakori
a 6,3 mm-es (na vajon miért), sajnos nekem abból alig van. Nem t'om, neked
pontosan milyen kellett volna. De simán lehet, hogy 88-féle másikból néhány.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16913 üzenetére
Persze, szállít az! Csak ha nincs mit ugye... Fellevegősödött az egész,
ez meg nem "pumpa" (az amúgy elterjedt neve ellenére), hanem szivattyú,
ami gázokkal (pl. levegő) nem nagyon tud mit kezdeni. (Ma is néztem a
hőfokokat délelőtt, tökéletesen teszi a dolgát a rendszer, nincs "dugulás".)Ui: igen, megérkezett, írtam is korábban, de semmi időm nincs foglalkozni
vele egyelőre. Meg hát nem is sürgős, nekem inkább csak hobbi-tuning.
(Valahogy bennem van az is, hogy ami nem romlott el, ne javítsd meg...)Jelenleg az fáj legkevésbé, hogy nem mér jól az utólagos fogyasztásmérő.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #16915 üzenetére
Ha nincs kellő szállítás, akkor nem egyenlítődnének ki a hőfokok, és ugye pont ezt tapasztaltam, amikor TÉNYLEG NEM volt elég szállítás. És valóban, ilyenkor biztosan megnő a párolgás, meg esetlegesen felmerül az elforrás lehetősége is: az a pár nap, amíg így jártam simán lehet felelős mondjuk fél literért is... vagy az ég tudja mennyiért. (Láttam én 102 fokot a KOSO mérőn egyik leállításkor, csak azért mondom: annyira nem volt nyerő, de a költözés miatt nem volt időm foglalkozni vele, "pár percet kibír" jeligére mentem vele melóba meg vissza.) De mondom: feltöltés után helyreállt a rend, azóta tökéletesen alakulnak a mért hőfokok. Ennek ellenére, a jövő héten kap egy átmosást + friss folyadékot. Tuti ami fix...
Ui: még mindig két hőmérőm van, és azóta, hogy alumíniumfóliával beburkoltam a xenon izzó kábelét, már nem is szokott lefagyni, szóval azért is voltak normális logjaim a hideg oldal hőmérsékletének alakulásáról. Sajnos a meleg oldalt csak a KOSO-n nézem, az nem logolt, de ha szét lesz kapva, lehet rakok be még egy hőmérőt, és logolom azt is. Mondjuk a log kapacitása is véges, max. kidobom a külső hőmérséklet értékeket, mert az úgyis le szokott fagyni a xenon hatására, sajnos a motor elejében van, szóval durvábban szembesül az RF zavarással. Szerk: közben eszembejutott, hogy mi lenne, ha nem is még egy digitális hőmérővel szórakoznék, hanem egyszerűen rácsatlakoznék a KOSO jelvezetékére, és azon mérném a feszültséget... Sokkal egyszerűbb kivitelezni, ráadásul az analóg mérő nem is tud lefagyni, és még további beruházásra sincs szükség (még egy adapter a vízkörbe). Lehet, hogy ezt játszom majd be.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ma legyorsultam egy T-Maxot: korrekt verseny volt, sárgára nyélgáz!
Nem sokkal, de a Madison volt az erősebb a technikás egyenesben:
aztán jött a balos integettem neki, hogy menjen csak, "lapon" fordult.
(Én meg a nagy integetésben majdnem elsokalltam a kanyart. Ehh.)Következő pirosnál dicsérte a gépet, hogy jól megy! Én meg néztem
ki a fejemből, mert alig hallottam a zenétől, de mondtam hogy jó volt.
(Amúgy ilyen mosolygós arc volt, szakállas, és tényleg vette a lapot,
mondjuk a védőfelszereléseibe bele tudnék kötni. Jet sisak+papucs.)A slusszpoén az volt, hogy addig "örültünk" a rögtönzött versenynek,
hogy közben váltott a lámpa, az autók ledudáltak, hogy mit állunk!Ui: most csak 9.4-et tudok 0-100-on. A T-Max 500 így is lemaradt.
Nem volt nagy* különbség. De jó móka volt az a pár másodperc.
Nyilván azt is fel lehet okosítani, de nekem is volt 8.6-os setupom.*: de a Nexus 500 pl. versenyképesebbnek tűnt anno AndrewTdi alatt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
A magyaros műszaki állapot sanszosabb: öregecske gép, öregecske tulajjal!
Abszolút tudott a versenyről, és ennyit tudott a masinája: most mondjam azt,
hogy a Nexus 500-zal Andrew-val fej-fej mellett mentünk egy 0-140-et? Akkor
volt sz*r a kuplungja. Máskor meg nekem volt sz*r a varióm: ilyenkor az a pár
méter, amivel hűde elhúz az "ellenfél" konkrétan pár tizedmásodpercnyi.
Fogalmazzuk akkor át úgy, hogy mindenki megértse: ennél a konkrét 500-as
T-Maxnál volt PICIVEL jobb a 14 gr Pulival hajtott, Malossi rugós Madisonom.Burt: Az 500-as motorok 6,5 alatt gyorsulnak ilyen paraméterekkel 100-ra
Ha egy 6,5-et tudó motor ellen indulnék a 9-et tudóval az durván lealázna...
Nem kell ám mindent elhinni, amit a marketingesek leírnak, hogy hűű 500-as!
Fórumoknak meg bemondásra elhinni dolgokat mégannyira sem muszáj. (Ha
lemérte valami műszerrel, és nem mobillal videózta a km órát, akkor talán.)
Szerk: meg még tegyük hozzá, hogy aki méregeti, és írja mindenféle fórumba
az eredményt, általában már "okosítja" is a gépet, tehát nem "gyári" adatok...Amúgy sincs olyan, hogy "500-as motorok": mégis hány kg a tipikus motor?!
Gyorsulni meg még mindig LE/tömeg arányból lehet, és nem árt, ha az a LE*
tényleg a rendelkezésre áll, és nem valami papper-varióval van lefojtva a feléig.*: ahogy azt egyszer már átbeszéltük, nyomaték szorozva fordulatszámmal...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #16926 üzenetére
Szerintem ne "szakérts" olyan témában, amiben hiányosak az ismereteid.
CVT a T-Max. De van benne egy szekunderjhajtás is. Papi nyelezte: ennyike.Nem tudom mit kell rágörcsölni, hogy egy 400-as nem mehet úgy, mint egy
500-as. Egyes modellek szerint a dongó nem lehet képes repülni. A dongó
meg másképp tudja... Nem a tényeket kell tagadni, ha a modell a hibás...
És nem kell többet belelátni egy hozzászólásba, mint amennyiről szólt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #16926 üzenetére
Egyébként abban más a T-Max, mert a rugózatlan tömege sokkal kisebb, ezért
van szükség szekunder hajtásra (a motorblokkját a vázban hordja, nem a hátsó
keréken). Egészen motorkerékpárokra hajaz a meghajtás: az újabb modelleken
az is szíjas. De ettől még nem félautomata duplakuplungos vmi! Hanem CVT.2004-ig volt karbis és (jól írod, hogy) "csak" 40 lovas (szóval bőven nem 50-60!),
valamint, ha gyári hajtása van, akkor azt nyomatékmaximumra állították, s nem
teljesítménymaximumra. Hogy ez mit jelent a gyakorlatban, itt megnézheted...
(Hint: messze nem áll rendelkezésre mind a 40 paci a gyorsításhoz. Csak 33.)Na és, ha nekem kipörög a 30 LE-re a gép az "okosított" hajtásom miatt, akkor
akkor mi abban a hihetetlen és meglepő, hogy tud tartani egy 10%-kal erősebb,
de 15%-kal nehezebb motort? És nem, nem típusokat hasonlítottam. Hanem
egy adott szituban 2 db konkrét motort (amik műszaki állapotát nem tudhatjuk).De tuti, hogy a papi benne volt a versenyben/le akart nyomni, nem sikerült neki:
ha leszarta volna az egészet, nem vár meg megdicsérni a gépet, hogy jól megy.
Ennyit akartam írni. Minden más szócséplés és túl van tárgyalva. Mindenesetre
meglepne, ha gyárilag 7,5 mp-et "kéne" tudnia egy (öreg) T-Max 500-nak. Mivel
akkor hova lenne értelme feltuningolni, J.Costa varióval, másodperceket nyerve?Sajnos ez a videó is mobillal műszerfalat kamerázós, de a leírásban pl. őszinte:
Today we test the J Costa Evo 2 Racing Variator.
Stock 0-60 for T-max: 9 Sec
With Jcosta Evo II Racing Variator: 6:20
Shaving almost 3 secs off! Man, this thing is AMASING!!!Ha az összes mérése mérési hibával terhelt, még egymáshoz képest mond vmit.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
Emberek! Fűnyíró, teccikérteni? Subaru motoros fűnyíró.
Arra mondták, hogy (akár) már lehet olyan jó is, mint a Honda...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #16988 üzenetére
Kötve hiszem, mert a "robogó" kivitelt hívják így. Az NC750X-ből meg
van DCT, meg nem DCT verzió is, aztán egyik sem lett "D"-s...A komolytalan kérdéseket nem kell ám komolyan megválaszolni.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #16993 üzenetére
Miért, mi nem drága, ami Hondából van? A fűnyíróik is azok.
(Nyilván nem véletlenül, bár otthonra kicsit overkill az örökélet.)ON: TB24-en vicces lett, hogy befutottak egy adott sorrendben,
majd a dobogósokat utólagosan átvizsgálták: repült a második,
harmadik, aki meg negyedik lett, megörökölte a dobogót... Hát:
az is. Nem a verseny ELŐTT kellett volna átnézni a gépeket?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #17019 üzenetére
Ha már sikertörténetek: tőlem meg elvitték a Multivart. Korrekt ember hívott,
elbeszélgettünk, hogy mire kell (Burgman 400-ba, 19-es Dr. Pulley görgőhöz),
másnap postáztam is... Nem alkudozott, és a korrekt üzletet is megköszönte.MÁS: úgy néz ki, hogy a legendás fogyasztás az csak a kímélő üzemmódnak
volt köszönhető (vö. KRESZ-krúz). A városban már 5,9L-t mértem és holnap
megint kell tankolnom, szerintem hasonló lesz az eredmény: bevallom, húzom
neki, mert jól megy. Nincsenek idegesítő vibrációk, mint a Polini rugóval: azzal
ugyan még jobban ment! De ezzel egyszerűen kellemesebb motorozni...Lehet, hogy idővel még rápróbálok egyszer a J.Costára, de kisebb súlyokkal...
Burgisok nem tudták megmondani, hogy kompatibilisek-e a súlyok egymással.
Magyarán, a műanyag héj ugyanaz-e, csak a fémbetétet készítik könnyebbre?Esetleg, ha vkinek van innen infója (akár ha nem is első kézből) megoszthatná.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #17020 üzenetére
Hát ez érdekes. Aggódtam, hogy kifogyok, mert elfelejtettem reggel tankolni.
Erre este ugyanúgy 8.3-nál csattant el először a pisztoly (motorka hátradöntve),
mint a legutóbbi tankolásnál, és előredöntve ugyanúgy 10.8-at tudtam belerakni.
Tehát, ugyanazon a kúton, ugyanazon oszlopnál, ugyanúgy teletankoltam.A különbség annyi, hogy most 20 km-rel többet mentem, szám szerint 204-et...
Ez így baráti 5.3-as fogyi, ami ahhoz képest, hogy állatkodok, nem nagyon sok.184-re picit sokalltam (5.9), s nem is igazán értem. Logikus kérdés lenne, hogy
Balatonról érkezés után vajon nem hagytam-e benne több levegőt, megszépítve
a KRESZ-krúz fogyasztását akaratlanul is. De nem: akkor 6.1-nél (!) elcsattant!
Onnan meg fizikai képtelenség még 9L-ig tankolni. Szóval nem értem. Ha csak
az nincs, hogy ANNYIRA durván számít, ha csak egy icipicike "túrázós jellegű"
szakasz esik a tankolások közé... pl. kizúzni a szigetszentmiklósi Bauhausba,
hogy ettől már az átlagfogyasztás drasztikusan csökken: passz. De tényleg.
Azt nem tudom, hogy a túlmelegedés növelhette-e a fogyasztást. De csak nem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #17023 üzenetére
Kb. 1 óra (mert ismeretlen gép). Sajátomon fél óra*, mert tudom a nyomatékot is.
Szívesen segítek, ha tudok. Részemről XI. ker., amennyire tudom te inkább észak.
(Ja és már nincs garázs, szóval kicsivel körülményesebb: jó, hogy villanyom van.)*: ha megvan hozzá minden alkatrész.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #17025 üzenetére
Oemparts-on van, ami jó árban van... Más meg horror. Persze jellemzően
ezek gyári alkatrészek. Igazából a gyári árazáson múlik. Érdemes azért
ránézni, mert pl. nekem a Multivar jóval többe került, mint a komplett gyári
varió (amihez járt ugye új nyomólap, meg a csuszkák is). Amúgy meg, ha
utángyártottat keresel, mondjuk más gyártótól szíjat stb. van pár webshop.
Van, ahol huszinak rendes kedvezménye van: érdemes nála is érdeklődni!Egyet konkrétan tudok, nekem több apró cuccot hozott innen: citybike.hu
Egyszer AndrewTdi jóvoltából az spd-től is vásároltam igen jó árban.
Azóta kiderült, hogy kollégámnak is, aki megvette a Maját van kapcsolata.
Az sracing.hu-t meg azért szerettem, mert itt vannak Gazdagréten*, de ők
inkább smkp-val foglalkoznak. Malossi cuccot Budaörsön vettem jó árban.Ui: BAH-tól eddig kb. 3 percre laktam: most inkább 10... Megdumálható.
*: régen csak webshop volt, szintén budaörsi, de azóta átalakult párszor...
Kár, mert önmagában a 4Road 2010-es vásárlásával törzsvásárló lennék.
Amúgy, ha raktáron van vmi, az fél siker! (Ha sokára ígérik, inkább eBay.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #17032 üzenetére
Szerintem annak nem megfelelő a hossza. De ne legyen igazam. (Dayco volt
nekem a Majában 2010-ben, teljesen jó volt. De idén azt hallottam az új tulajtól,
hogy az utóbbi időben egy kicsit romlott a minősége.) Az Athena amúgy is picit
ratyi: ki tudja, hogy mit sikerült éppen becsomagolniuk? Szóval inkább a Dayco.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #17041 üzenetére
Az az...12000-re hitelesítve, de 6000 után már elkopva.
Részben persze user error miatt, de ezt ne említsd a Führernek.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #17049 üzenetére
Ha esetleg arra jársz, lőhetnél nekem egy ilyet. Egyszer már vettem,
de vissza kellett vinnem, mert a Malaguti gyári kuplung nem komálta.
(Akkor lett Tucano téli kesztyűm "levásárlásban".) Azóta viszont Maxi
Fly kuplungom van, és ezekkel lehetne javítani a lámpától kilövést.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #17051 üzenetére
Rendben, köszi! Jövő héten (csütörtökig bezárólag) úgyis találkozunk.
Ma kicsit érdekes hangja lett a hajtásnak. Mintha elmelegedett volna.
Pedig erre semmi esély, mert rövid távon megyek melóba. Oké, hogy
gyorsultam egy Varaderoval a Szerémin, és... szóval nem azért, mert
10/10.2-t sikerült csak menni (szerintem valami megcsúszhatott!), de
otthagyott, mint eb a Szaharát... Mondjuk nem számítottam másra.Ha meg lett volna a 8.6-os setup, akkor is tökugyanez lett volna. Sőt,
az elején direkt hagyott "egérutat", és kb. félgázt húzott. Meg még
egy kávét is megivott menet közben... Igaz, hogy utána "bealudt" egy
zöldet és csak a Lágymányosin ért megint utol, de hát ilyen a box.Szerk: meglátta, hogy nyomkodom a műszerfalat, aztán kíváncsi lett,
miért. Másra nem tudok gondolni: előtte nem gyorsulgatott egyáltalán.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #17053 üzenetére
Piros rugóval meglesz.
TROLOLO
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #17055 üzenetére
Nono, ne keverjük, kéremszépen! Tralala VS. Trololo. Na ugye, hogy ugye!
ON@Grillo: igazuk van, adott esetben új varió olcsóbb és több mindent megold.
Jövő hétre remélem sikerül előtúrni az összes szerszámot: jó részük megvan!
Szerk: lehet, hogy a Malossi görgők is ilyen "önkenők", mint a Pulley? De azért
a Multivarhoz adnak zsírt. Ki érti ezt. A Pulley meg alig kopik. A Malossi inkább.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Mosquito- #17053 üzenetére
Egyébként nagyon nem biztos, hogy egy bőrszerkós faszival szeretnék
összemosolyogni: elbuzulok én a műszereimmel. Meleg gyorsulások...
Ha 8.6 ms lenne a 0-100, az nagyon fájna: 3230 m/s², azaz "329g"ON: milyen megoldás van? Erősebb kontrasztrugó megint? (Esetleg az
egész hajtáslánc kukázása, és átépítés DCT-re? Injektorral, turbóval.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #17071 üzenetére
NLGI-2-es lítiumbázisú kenőzsírom van (ha előtalálom keddig),
de nem biztos, hogy raknék a varióba. Mondjuk az enyém is picit
zörgős, de mentségemre legyen szólva, hogy a gyári varió is zsír
nélkül volt összerakva... Multivarhoz adott a Malossi, de azt sem
használtam. Van, ahol kifejezetten grafitos zsír alkalmazását írja
elő a szerelési kézikönyv (görgős csapágy): olyanom is van, pont
ugyanott, ahol az általános. Majd meglesz. Írok privit.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #17068 üzenetére
De undormány meló lesz azt kipucolni. Mondjuk van egy jó ötletem!
Hátrahozom a slagot, rákötöm a magasnyomásúra, aztán zutty...
2014-ben egy olyan garázsban szereltem, ahol nem volt víz. Felvittem
az egész hóbelevancot elmosogatni. De az is (nagyon) rossz ötlet volt.
Kukázhattam pl. a fürdőszoba szőnyeget a művelet után... Azt hiszem,
ezek után érthető, miért zsír nélkül raktam össze: nem zörgött, viszont
sokkal jobban ment. (Azelőtt már 80 km/h-nál szinte tiltásba forgott.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #17074 üzenetére
Persze, persze, azt is tolni kell bele. És jó esetben
a Scarabeoban gyári zsír van, nincs összekeverve ki
tudja mivel, és nyakonöntve motorolajjal, "mer'azjó".Nekem az az iszap borzasztó volt, sűrű dzsuva.
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #17079 üzenetére
A végsebesség is nőni fog. Ez a Dr. Pulley csodája, hogy kisimítja a ráncokat...
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz yodamastah #17090 üzenetére
Ez egy teljesen racionális hozzáállás. Nekem is eddig érte volna meg csinálni.
Bár ha nem próbálom ki a többi lehetőséget, sose tudom meg, mit veszthetek.Leginkább pénzt.Szerk: 1 másodperc amúgy bizony nagyon más élmény + beugrásoknál számít.
Nyilván nem lesz emiatt 1000-es motor belőle, de ha önmagához képest sokkal
jobb lesz, jobb érzés vele motorozni, simán megéri azt a 10-15-20K-t... ami egy
szett görgő: ha elsőre eltalálod a súlyt, akkor kész is vagy, nincs pénz locsolás.Persze, ebben a topikban szokás kiröhögni azt, aki elsőre "majdnem" találta el.
De a leghangosabbak is végigjárták a tuningpoklot - és akár robogójuk sincs.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #17095 üzenetére
Hú basszus, nagyon kíváncsi vagyok, hogy holnap hogy lő majd ki a motorka.
Beraktam a piros rugókat, hadd szóljon jeligére Polini kontrasztrugóval: ha ez
nem hoz áttörést, akkor semmi... És akkor mehetek vissza a balettba ugrálni.
Megjegyzem, most nézem a képet, és már látom, miért szenvedtem meg az
egyik seeger visszarakásával. Nincs a helyén a gumigyűrű. Reggel szétszed,
összerak. Örömésbódogság: de annyira nem lepődök meg ezen most már.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen