Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #13756 üzenetére
Azért EZ meredek kijelentés. Értem, mire mondtad, hogy "érezhetően", hogy
szerinted ugyanannyira férnél el egy nagyobb lábtérrel rendelkező modellen...
Én ezt passzlom, mert nem vagyok ennyire nyakigláb. De amúgy abban pont
egyetértek, hogy az üléssel lehet játszani! A Madisonon se lehetne rendesen
elférni, ha nem vettem volna le a háttámlát, és ülnék gyakorlatilag a helyén.
Pedig a Madison sem kicsi, de ha úgy nézzük, nem is nagy: az SH nagyobb.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #13768 üzenetére
De amúgy ültél már "kanapérobogón"? Mármint olyan nagyobbacskán?
Csak mert nekem úgy tűnik, hogy mintha valamivel több hely lenne rajta...
(És akkor még fel sem tette a lábát a lábtartóra - amivel kigurul a világból.)Szerk: a T-MAX viszont lehet, hogy kicsi lenne ha nem ülsz az utasülésre.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Még jó, hogy nem Honda...
"arról kell írnom, amit kipróbáltam, az pedig a rá szánt pár napon szar volt."https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nekem annyira nem jön be, valószínűleg meg sem bírnám ülni, nemhogy hajtani:
csak véletlen futottam bele, átolvastam, és a cikk utolsó mondata kicsit fura volt.ON: múlt héten megfordultam Siófokról egy tankkal laza 90-110-es tempóban.
Ez egyrészt nem nagy szám (uis 12L a tank), másrészt nem is túl jó, mert ilyen
körülmények közt eddig 4,2 körül evett a gép... Most 4,7-et sikerült beleerőltetni.
(Ez pont olyan "szar" eredmény, mint amikor kormoló kipuval voltunk "túrázni"...)Oké, az elején volt egy kis baki: rosszul csuktam rá a tanksapkát, s pár km úgy
ment bele, hogy szépen feltűnés nélkül (csak benzinszagúan) folyt el a benya...
Az volt nagyon durva, mikor egy előzés után nagyobb tempó / menetszél mellett
gázelvételre elkezdett a lábamra spriccelni a benzin. Mondom ezt most hogy?
(Nyilván a lassulástól sok anyag indult meg a tanksapka alatt, a menetszél meg
kifújta a "csöpögtetőből". Mindenesetre rögtön félreálltam és "megigazítottam"
a tanksapkát, utána teljes nyugalomban, és eseménytelenül mentek a km-ek...)A kuplungom sz*rakodik, egyszerűen nem vált vissza "egyesbe", de tkp. ezért is
mentem le Siófokra, elhoztam egy erősebb (Polini) kontrasztrugót. Meglátjuk.
Ahogy a találós kérdéses HSZ-ben jeleztem, pont olyan. Ráadásul ahogy csongi
írta, kicsit félre is van kopva az amúgy eléggé új gyári kuplung, ezért a héten egy
új Malossi kuplungharang is befigyel, csak nem tudom, mi legyen a kuplunggal...
Elvileg a Malossi Fly nem kompatibilis, hiába Burgman a hajtás, a tárcsa más.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz miresz #13793 üzenetére
Jól kötötted be? Csak izzókkal próbálva villogtatja, csak LED-ekkel nem jó?
Szerk: egy tesztre vedd ki az irányjelző visszajelző izzóját a műszerfalból...
Azért gondolok erre, mert nagyon sügér módon van bekötve. Mindkét lábára a
táp van kötve. Azon megfontolásból, hogy majd valamelyik irányban lesz fesz,
a másik majd kvázi-testen marad, tehát a visszajelző izzó világít, halleluja...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz miresz #13795 üzenetére
Nekem eleve nem tetszett, hogy csak egy általános "indexelsz!" visszajelző van:
megszoktam a Maján, hogy azon az oldalon villog, amerre kint van az index...
Tehát eleve meg akartam moddolni ezt is, hogy legyen balra-jobbra visszajelzés!
Ellenben a csipogáshoz meg kellett volna egy közösített ág, szóval dióda... 2 dbDe visszatérve a te problémádra: ha kiveszed a visszajelzőt, akkor valóban nincs,
tesztelni viszont lehetne azt, hogy "amúgy" működne-e a rendszer. Ha nincs egy
viszonylag kis ellenállású izzón keresztül rövidre zárva a balra-jobbra index tápja:
amennyiben úgy minden szép, minden jó, akkor neked is kell 2 db dióda... Vagy!Amikor próbáltam a Benelli Velvet 400-ast annak is visszajelző gondja volt, mivel
a LED-nek nem mindegy, melyik lábán kapja a delejt, csak egyik irányba vezet...
Mivel az is egy dióda amúgy. Csak épp amikor vezet, akkor fényt is bocsát ki.Szerk: azóta nálam a balra index az index visszajelző, a jobbra index a tompított:
azt, hogy ne felejtsem el felkapcsolni a lámpát a feszmérőről tudom. Ha 14,5V,
akkor nem világítok, szóval ideje felkapcsolni. Ha nem direkt "akkutöltés céljából"
megyek fényes nappal csak LED-del. Tudom, hogy mindig kéne világítani: ez van.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz miresz #13799 üzenetére
Kéne egy fotó az aljáról, meg egy próba* felcserélt lábakkal.
Nem biztos, hogy a Malaguti megoldása szabványos, csak azért,
mert amúgy rá lehet rakni a derékszögű csatlakozót közvetlenül...*: csak mert a folyamatos világítás olyan, mintha a fix 12V menne
át rajta jelen bekötéssel, és nem szaggatná az áramot egyáltalán.Szerk: viszont fordítva bekötni a leírása szerint nem jelent túl jót,
mert attól (elvileg) meghal a cucc, és nem is garanciális.
"Prüfen Sie unbedingt vor der Montage mit einer Prüflampe etc. die richtige Polung. Eine Verpolung von Klemme 2 und 5 am Blinkgeber, führt zur Zerstörung und ist kein Reklamationsgrund."[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz miresz #13801 üzenetére
Na ez baj. Pont fordítva van a Malaguti lábkiosztása.
Szerk: nem szereltem ki a kínai relét (nem látszik jól),
de a fotón a barna-fekete vezeték a kimenő jel. Tehát
"alul/jobbra" kéne jönnie a tápnak: próbáld ki fordítva.
#13803: ha eddig nem halt meg, ettől se fog.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #13810 üzenetére
Én meg beraktam a Polini kontrasztrugót, végre normálisan nyit a kuplung!
A rajt kegyetlen jó lett, viszont a felsőbb tartományban vesztettem elég sokat.
Persze lehet, hogy megint a szél. Meg mondjuk egyszerre több mindent is
változtattam, ami sosem jó ómen, de "muszájnak" éreztem, mivel az erősebb
kontrasztrugó mellékhatása, hogy úgy viselkedik, mint könnyebb görgővel, és
nem akartam, hogy szétpörögjön. Szóval jelenleg a 16 gr Pulley van bent újra!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ha mázlid van, valami bontóban. De kell hozzá mázli, mert sajnos, vagy sem,
tök ugyanolyan index van rajta, mint a Madisonon... Amin viszont ez az index
az egyik legszélesebb elem, tehát egy sima eldőlésnél is garantáltan eltörik...
(Amikor vettem a gépet, akkor cserélték rajta a balos indexbúrát, pont emiatt.)Sose bánd, ha párban jutsz hozzá, nem tudhatod, mikor kell a másik oldali.
Ekkor még megúszta a búra, viszont a keretet hegeszteni kellett. A következő
perecnél viszont tört a búra is, s a hegesztés is randa lett. Most év elején meg
úgy szarrátörtem a komplett indexet, hogy felejtős volt a javítás: 30K volt az új!Ui: a dugynok által ajánlott bontóban ritka tirpákok dolgoznak: sztorizgathatnék
egyet, hogyan húztak le gyakorlatilag 20K-val a semmiért, alkalomadtán leírom.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #13823 üzenetére
Tényleg? Még számlát is? És véletlenül nem a Tutto Moto van a számlán?
Csak mert nagy lóbetűkkel hirdetik az ajtón, hogy ők bontottal sosenem, erre...
Abban a bizonyos műhelyben, annak a cégnek szerszámaival szerelték/verték
szét a kormányt amit vettem, használhatatlanra, s ők adtak el egy már javított,
de telibefényezett (csak épp nem gyári színű) orridomot, persze számla nélkül.
Ahogy meg közben viselkedtek az kritikán aluli. Soha nem vinném oda a gépet.
~20K-m bánta a dolgot, és van két kukázásra alkalmas bontott alkatrészem.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #13835 üzenetére
Nagyon érdekes... Pont ott hirdették a rám sózott alkatrészeket is:
kormányból pl. a szemem láttára kalapálták ki a kormányvégsúlyt.
Otthon nézem, hogy olyan ügyesen, hogy szétverték(!) a menetet.
Az anyacsavar meg gurulgat a kormánycsőben... használhatatlan.Semmi házaspár, meg korrekt emberek, számlával. Nem keverek
én semmit. Úgy mentem oda, hogy a "robogó bontót" keresem.
Látom, hogy nem ők azok, de mondják meg, hol van. De ők azok:
csávó rátelefonál, másik csávó meg jön, hogy mi kéne? És hozza
azt az alkatrészt, amiről a linkelt oldalon van fent fotó... Persze ez
a telibefényezés dolog nem kerül szóba (elsőre fel se tűnik): pech.De ha neked ennyire beváltak, visszavetethetnéd velük a cuccost
mondjuk féláron. Kárenyhítés címén. Kár, hogy nincs számlám,
mert így semmi nincs a kezemben. Csak a két "szar" alkatrész.
Amúgy látni se akartam őket többet, beQrtam a pincébe és kész...
Amit tudtam, felhasználtam. Ez pontosan 1 db műanyag fül volt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #13838 üzenetére
Nem mentem hátulra, mert címre mentem, a telephely címére, ott meg
ugye megkérdeztem a motoros arcokat, hogy bocs, hol van ez a bontó.
És így jártam: honnan a pék f.szából kellett volna tudnom, hogy a tutto
az "valójában nem az"? Mikor úgy csinálnak, hogy ők? De azért mégse!Mindenesetre az összefonódás elég egyértelmű. És gyanítom, hogy ez
az illegál része a dolognak (azzal a felirattal az ajtón a seggüket védik).
Én is sajnálom a negatív tapasztalatot: ettől veled lehettek korrektek.Viszont a legrosszabb reklám az elégedetlen ügyfél, akit átb.szkuráltak.
Mondjuk megkérdezném a NAV véleményét arról, hogy valóban nekem
kell-e (ahogy írod) számláért kiállnom, vagy nekik kéne mindig adniuk...Persze, ha tudom, hogy szar, nem veszem meg, sajna nem volt nálam a
másik orridom, hogy összehasonlítsam a színét, azt meg nem mondták,
hogy telibe van fényezve vmi hasonló, de azért egymás mellett üvöltően
eltérő színnel. Ennyit a korrektségről. A kormányon végzett pusztítást is
otthon figyeltem csak meg. Utólag kurvakönnyű okosnak lenni.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz dugynok #13840 üzenetére
Teljesen igazad van. Csak hogy tisztázzuk: én a szervizes banda
tevékenységét neveztem illegálnak, és inkorrektnek. Ahogy kcsa
írta, szerinte ugyanazok, nekem is így tűnt - de örülök, ha nem.Magyaránszólva ahelyett, hogy megmondták volna, hova menjek
simán eljátszották, hogy ők a janik, őket kerestem, intézik, blabla.
Ez még akkor is átbaszás, ha amúgy az alkatrész nem sz.r.Hagyjál már ezzel a miért nem vitted vissza dumával. Szerinted a
tirpák banda visszaadta volna a pénzt? Eleve letagadták volna azt
is, hogy náluk vettem (hiszen ők sosenem foglalkoztak bontottal).Amúgy jó, hogy átbeszéltük: ALI ha talál indexet, majd hátramegy!
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Nah, rájöttem, hogy van egy kis gond a Multivar + Pulley kombóval, legalábbis
ha a Mitsuboshi szíjat, és az "új" kuplungot használom, akkor biztosan...
Történt ugyanis, hogy ugyanúgy kezdett vacakolni az indulásnál, mint a Polini
kontrasztrugó előtt, és különbenis gyanús volt, mintha nem csak visszaváltási
gondja lenne, vagy nem igazán rugalmas, hanem mintha felakadt volna a varió!Ma próbáltam úgy kivenni a variót úgy, hogy közben nem esik szét mindenfelé,
s ha nem csal a szemem, akkor az egyik "görgő" felborulhatott: felpeckelhette
a variót egy adott (nem a legkisebb) áttételen, minek következtében a szíj nem
tudott hátul teljesen kifutni megállásnál. Ezért lett "kevésbé vezethető"/rosszul
induló, ugyanabból a setupból, ami 20 km-rel azelőtt még atomjó rajtot csinált.
Ma újabb kísérletet tettem (ami még nem volt): originál 17 grammos görgők, de
Multivar marad, és Polini kontrasztrugó marad. A rajt megint kiváló! Felül kicsit
kehes (100+), nagyjából 120-nál elfogy az áttétel, és elkezd szétpörögni a gép.
Alul meg nem pörög 7000-ig: az elején inkább 6500... ennek ellenére a "rajt" jó!
Már teljesen rutinszerűen szerelem szét/össze a hajtást... Lassan esedékes
egy légszűrőcsere, amitől várhatóan kicsit tisztulni fog a kép. (Aztán dyno?)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz tikshow #13863 üzenetére
Nekem a City Grip pl. jó volt. Contira mondják, hogy vízen "híresen szar" sajnos.
Még ma is a defekt miatt felrakott Heidenaut hajtom. Az sem rossz. Habár néha
már csinált nekem is meglepő dolgokat: szerintem kezd lekopni róla a mintázat.
Terveztem, hogy tavasszal visszarakatom előre a Power Pure SC-t, hátra meg új
City Gripet veszek, de nem volt hozzá kedvem. Kék Hold is be van táblázva, stb.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #13909 üzenetére
Az a vicc, hogy neki van futár cége, te meg ki akarod oktatni futárkodásból.
Egyébként nyilván a másik futárcégnél is jobban tudod, miből áll a jó flotta,
ha meg valaki leírja, hogy 20 gépből 18-cal van valami probléma, ezt simán
szembeállítod azzal, hogy neked 1 db (más típusú) hibátlan. Nevetséges.
Örülök, hogy ilyenekről nem szeretnél vitatkozni (a tények makacs dolgok)!https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #13943 üzenetére
Sikítsál. Hidegen az a 20W durván sűrű, ill. 50 az meg melegen is.
A gyári előírástól eltérni csak különösen indokolt esetben "érdemes",
de akkor is csak ésszel. Majára mondták pl. hogy az 50-es olaj majd
jó lesz, mert már kopott a henger. Hátööö: nem igazán szerette, ette.Nem tudom a 125-ös Scara mennyire pörgős. De 20W50 ásványi?
Szerintem cseréld le. Madisonba kell 15W50. De hidegen brutális az
olajnyomás vele, szóval gyanítom, hogy nem tökéletes a kenés sem.
Persze nem vagyok tribológus-mókus, szóval hagyom gyárilag.
(Olajszigetben néztek, hogy mibe lesz ez a 4L olaj, vmi Ducatiba?)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Ui: az SH-cikkhez csak annyit, hogy 25LE és "mérgezett egér" gyári varióval?
Amúgy ma sorban álltam a benzinkúton, erre egy SH-s köcsög megelőzött.
Biztos az volt a baj, hogy nem álltam egyik autó nyakában sem, ő odagurult...
(Mondjuk ez legyen a legnagyobb öröme, hogy tankolt "kétezeré!" a szarjába.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #13955 üzenetére
Szerencsére (!) kötelezővé tették az ABS-t, így nem kell aggódni,
hogy a nyomott áras motorkában lesz egy elcsúszásból 100K kár.
Egyszer lenne szükség rá, máris megérné a felárat. (Ha utólagos
jó minőségű típusspecifikus szettet lehetne venni, már rég lenne.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #13617 üzenetére
Olvasgatok itt az üzemanyagrendszerekről, és eszembe jutott ez:
Létezik, hogy bármelyik hőfüggő?
Természetesen. Minden. Különösen a hidegindítás. És a melegre
járatás: amennyiben a vezérlés nem tudja a motor hőmérsékletét,
összevissza keveréket kreálhat. (A külső hőmérséklet is játszhat.)A motor melegre járatása
A hidegindítás után az indítószelep által befecskendezett üzemanyag- mennyiség elmaradása miatt fordulatszám-csökkenés állna elő. Ennek elkerülésére közvetlenül az indítási folyamatot követően járulékos üzemanyag-mennyiséget kell a befecskendezőszelepeken keresztül az égéstérbe juttatni.
Ez a dúsítás a befecskendezéstartam növelésében jelentkezik, de a növekvő motorhőmérséklettel állandóan csökken az üzemi hőmérsékleten beállított értékre.Az automata szívató sem tök rossz kérdés, ha létezik indítószelep:
A villamos indítószelep feladata, hogy indításkor az üzemanyag dúsításáról gondoskodjék a gyűjtő szívócsőben. Az indítószelep csak akkor fecskendez, ha az indító működik, és egyúttal a hűtővízbe merülő hőkapcsoló, ill. hőmérséklet-időkapcsoló zárva van.
Az indítószelepet a hőmérsékletkapcsoló működteti azáltal, hogy a motorhőmérséklettől függően zárja vagy nyitja annak áramkörét. A hőmérséklet-időkapcsoló tulajdonképpen ugyanezt a feladatot látja el azzal a kis többlettel, hogy a bekapcsolási időt korlátozza, elkerülve ezzel azt, hogy többszöri indítás esetén a henger benzinnel telítődjön. A hőmérséklet-időkapcsoló tehát a villamos indítószelep bekapcsolási idejét és ezzel párhuzamosan a befecskendezés tartamát korlátozza.
Az időkapcsoló úgy van beállítva, hogy a indítószelep bekapcsolási időtartama -20 °C-os (253 K) hűtővíz-hőmérsékleten motortípus szerint 5 és 20 s közé esik, míg növekvő hűtővíz-hőmérséklettel ez az idő fokozatosan csökken, végül nulla lesz.csongi: hát igen, benya nélkül nem fasza. Tanksapka nyitása nem segít?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz csongi #13961 üzenetére
Ebben a leírásban az automata szívató idézőjeles.
Csak arra céloztam, hogy injektoros rendszer esetén
is lehet tök külön befecskendező szívató funkcióval...Karbis motorokon ez az automata szívató lényegesen
egyszerűbb szerkezet, persze azzal is lehet (sok) baj.
Főleg, ha mégsem annyira egyszerű, hőmérő van, stb.Szvsz addig ne is akard beállítani a karbit, amíg falsot
szív, mert elméletileg sem jó. Gyakorlatban meg látod.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #13967 üzenetére
A benzinpumpa a vákuumot általában közvetlenül a szívócsonkról kapja, ennek
az alrendszernek nem nagyon szabadna köze legyen hozzá. Ha a kiiktatásával
megszűnnek a gondok, keverékképzési probléma lehet inkább, ennek hatására.Lehet, hogy én is hülyeséget beszélek, csak próbálok úgy csinálni, mintha...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #13969 üzenetére
Na, pl. az Y másik két ágáról eddig nem volt szó. De ha megvan a ludas,
akkor Aszalósék miért alakították vissza a nagyjavítás során? Szívatásból?
(Vagy csak nem volt meg a motor kórtörténeti lapja, hogy azt inkább ne.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #13973 üzenetére
Ha egy szakadt membrán miatt nincs vákuum, nem csoda, ha nem pumpál
az AC... Egy dolog, hogy a ledugózás megoldja, de valójában a membránt,
ill. a hibás alkatrészt kéne cserélni. Persze gondolom vmi horror ára van.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na, JCosta megrendelve. Megint. Remélem idén sikerül elküldenie a csávónak...
Mivel a hülye angolok, angol hülyék miatt bezuhant a font kb. multivar árban volt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Debilon #13985 üzenetére
Ez amúgy mindenkire igaz. Hauptmannak is volt balesete a tempója miatt.
(Túl lassan ment... Vmi barom meg azt hitte, kismotor, elfér, és elsodorta.)Nocsak, SW? Az nekem is szimpi, csak mondják, hogy gyárilag lomha.
Valójában milyen? (Én ma is mértem egy 8,6-ot 0-100-on, 5,2-es fogyival.
Aztán hazafelé újfent elhallgatott az áramlásmérő: utálom a kontakthibát!)
Egyébként nem értem a Honda-fóbiát. A benzinkutas sztorimban én csak
érdekességként írtam, hogy a pofátlan csávó SH-n ült. Nincs jelentősége.
(Szvsz a strandpapucsos csávónak ugyanúgy fájt volna olaszról leesni...)Ui: a fordulatszámmérő jelét akarnám megcsinálni komolyabb tesztekhez.
Jelenleg majdnem-gyári* a hajtásom. Ahhoz képest jól motorozható!*: Multivar, de gyári görgőkkel, és gyári kuplung csak Polini kontrasztrugó.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Grillo #14002 üzenetére
Én voltam a sünös a megnyúlt vezérműláncommal.
Idén a hódok cserélték az olajat. Nem volt rendellenesség...Amúgy sikerült gyertyát cserélnem a héten, szebben jár vele
a motor. (Persze csak placebo, de már km alapján ideje volt,
meg kétszer már csinált furcsa torpanást. Pedig szemre tök
szép volt, őzbarna nem dzsuva, teljesen korrekt gyertyakép.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #14027 üzenetére
Lassan Maja gyűjtő leszel. Az amúgy jó alap, hogy "érzésre egyben" van.
Talán nem kell majd annyit rákölteni, mint nekem kellett a lepukkant olaszra.
Még donornak is megérheti, ha nem papírozod le, és van hol tárolni...
Szerk: egyet viszont biztos nem lehet. Egy seggel 2 motort megülni.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen