Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • baloghgabor

    aktív tag

    válasz Packersbay #65031 üzenetére

    Fogyasztóvédelem, mint olyan sajnos már nincsen. Mármint a Hatóság megszűnt, átkerült a járási, megyei hivatalok alá, érdemi döntést általában nem tudnak hozni. Mehetsz békéltető testület elé, akik erősen ajánlást tehetnek, de nem hatóság. Vagy az NMHH-hoz fordulhatsz, 3ezer illeték és valószínű lesz is valami következménye. Ejnye-bejnye vagy valami más komoly.....
    Sajnos ez van. 😞

    bégé

  • asdf_

    veterán

    válasz Packersbay #65031 üzenetére

    Jól emlékszem,hogy hoztak vmi rendeletet régebben,hogy ha telefonos ügyfélszolg hívsz akkor 5-10 percen ügyfélszolgálatoshoz kell kapcsolniuk??

    Csak a panaszkezelés menüpontban, amit azt hiszem talán meg elsőként is kell mondania a gépnéninek a felsoroláskor. A többivel kapcsolatban meg olvass vissza, első kanyarban ha jól értelmeztem, akkor 5x5e Ft-kötbérigényed lehet az elhúzódó számhordozás miatt..

  • Boond

    addikt

    válasz Packersbay #65031 üzenetére

    "Jól emlékszem,hogy hoztak vmi rendeletet régebben,hogy ha telefonos ügyfélszolg hívsz akkor 5-10 percen ügyfélszolgálatoshoz kell kapcsolniuk?? "

    Vmi ilyesmi rémlik.. .a szolgáltatás javítása céljából. (azóta sokat javult akiket szoktam hívni). De vélhetőleg, nem az volt a cél, hogy mindig minden körülmények között. - Tehát a kapacitás előbb utóbb elfogy.

    Ha technikai okok miatt nem tudják, akkor nem biztos, hogy van értelme ilyesminek (ez akár más szolgáltatónál is történhet(ne) fordítva, gondolom vmilyen formában - ezt elméleti pl lehetőségként írtam.).
    Ha normálisan állnak hozzád, akkor szerintem nem éri meg ezzel bajlódni... Ha nem az más kérdés. (bár nekem a fentiekből előbbi jött le... - más kérdés, hogy hosszú idő volt a kapcsolás).

    Viszont ahogy olvasom van kötbér igény lehetőség :)

    "ettől függetlenül érdekes lesz látni, hogy mennyien viszik el a számukat.
    a bizalom elveszett sajnos."
    Sosem vittem el számot... amúgy ez ingyenes vagy?
    Mert vezetékes esetén vmi 10.000 ft körül lett volna a díja. És ha bármi van elveszhet a szám...

    ismerőseimnél inkább új szám szokott lenni, mint hordozás... legalábbis nem igen tudok fordítottról. (a túl sok váltásnak sem látom értelmét)

    amúgy van erről vmi stat ki hányan merre stb hordozott/zik?

    Biztos, van olyan réteg, aki amint lehet megy...
    Meg van olyan is, akit ez nem érintett vagy pozitívan.
    + mindig jönnek újak is.

    "Az esim váltás pedig ingyenes jelenlegi ügyfeleknek is. Ha valaki kötözködne, akkor vodafone.hu/esim Hasznos tudnivalók az oldal közepén."
    vagy jelezni ügyfélszolgálaton - és ha van rendszerbe dokumentáció, vagy saját akkor semmi gond.

Új hozzászólás Aktív témák