- World of Warships
- Dark Souls sorozat
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EAFC 24
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Diablo IV
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Konzolokról KULTURÁLT módon
-
GAMEPOD.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz sirszevenap #31442 üzenetére
Idézet a biztosítási ÁSZF-ből:
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított: (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni.
A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon
(+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni; (iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagyRongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet;
(v) a sérültKészüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) aKészülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) azAdminisztrátor által közölt kárszámot.Ezek alapján úgy gondolom nem intézheted a kárrendezést,főleg,hogy valószínűleg a barátod sem az előfizető.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
Ha nem új szerződést kötsz, hanem tarifát váltasz, SIM only konstukcióban,2690 Ft lesz a hvidíjad.
Ha mégis majd szeretnél készüléket venni, bejelented a szándékot, és 72 óra elteltével vásárolhatsz készüléket, ez esetben a Go csomag 3190 Ft és onnantól 2 év a "hűség".
Csak új előfizetésekre vonatkozik a 8 hónapon belüli /kizárólag Márkaboltban lehetséges/, előleg fizetése melletti készülékvásárlás.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz sifo996 #31484 üzenetére
Mit értesz leszólás alatt? Sokan?
Nézd meg a másik kettő topikját, ott is sokan leszólnak.
Ne a készülék ára miatt legyél Vodafone előfizető, szerintem a szolgáltatás minősége, a mindenképpen jobb és egyenletesebb lefedettség, az ügyfélkezelés miatt jobban járhatsz.
De 145 ezerért megkapod függetlenül is.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz raziel01 #31486 üzenetére
A Vodafone esetében pedig nem drágultak a csomagok.
Amikor régebben volt drágulás, pld. a Telekom adó miatt,akkor a Voda volt az első aki bejelentette,hogy ez miatt drágulás lesz,és mindenféle korlátozás nélkül lehetett bontani ill. alacsonyabbra váltani.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz gorsmaster #31510 üzenetére
Ha ezt valaki túllépi, akkor automatikusan tiltásra kerül a kártya, készül egy hóközi számla, aminek a befizetéséig tiltva is marad.
Na na, azért ez nem egészen így van.
80% elérésekor figyelmeztetnek, hogy nemsokára eléri a limitet, és hóközi számla befizetés lesz szükséges.
Majd ha rövid időn belül eléri a 100% ot akkor kérik a hóközi befizetést, bizonyos határidőre ha nem történik meg, akkor korlátozzák a kimenő hívásokat."Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz bull84ghia #31577 üzenetére
Forrás (ÁSZF Lakossági Díjszabás melléklet):
"A 2012. szeptember 1-je előtt kötött Előfizetői Szerződések esetében Előfizető a hálózati zár feloldását a hálózati zár
feloldásának díjának megfizetése után kérheti.A hálózati zár feloldására akkor van lehetőség, ha Előfizetőnek nincs díjtartozása.
A hálózati zár feloldásának díja
Az előfizetői szerződés megkötésétől számított 0-1 év között: bruttó 20.000 Ft
Az előfizetői szerződés megkötésétől számított 1-2 év között: bruttó 10.000 Ft
Az előfizetői szerződés megkötésétől számított 2 év után: bruttó 2.500 FtA készülék hálózati zárának feloldását a Szolgáltató márkaképviseletein lehet kérni. A márkaképviseletek listája a
Szolgáltató honlapján (wwww.vodafone.hu) elérhető. A készülék hálózati zárának feloldását az Előfizető hajtja végre,
miután a hálózati zár feloldásához szükséges kódot a Szolgáltató postai úton – levélben – eljutatta részére. A Szolgáltató
vállalja, hogy a hálózati zár feloldásához szükséges kódot tartalmazó levelet a jelen Díjszabás szerint befizetett díjaknak a
Szolgáltató könyvelési rendszerében történő rögzítésétől számított 15 munkanapon belül postára adja, az Előfizető a kód
ismeretében végezheti el a feloldást. Kivételt képeznek ez alól azon készülékek, amelyek esetében a
feloldást az Előfizető a
készülék jellemzői miatt nem tudja elvégezni (pl. nincs billentyűzet). Ezen esetekben a feloldást vagy a gyártó, vagy a
Szolgáltató végzi el, 30 munkanapos határidőn belül."A 2012. szeptember 1-je után kötött előfizetői szerződések esetében a határozott időtartam alatt a szerződés megkötésekor (ideértve az újabb határozott időtartam vállalását is) vásárolt készülék hálózati zárának feloldását kizárólag számhordozás esetén biztosítjuk.
A zár feloldásának feltételei:
- Az előfizetéshez tartozó hívószám elhordozása sikeresen megvalósult
- Készülékkedvezmény összegének megfizetése
- Hálózati zár feloldás díjának megfizetése (lásd: ÁSZF Díjszabás)
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
-
addikt
Másfél havidíjat biztosan nem számláznak előre, de mivel a havidíjak előre fizetendőek, attól függően,hogy mikor van a számlazárásod és mikor történt a hosszabbítás ill tarifaváltás,az új díjcsomag havidíjai is szerepelnek a számlán,és a tört hónap régi havidíjai is.
Gondolom tarifaváltás is volt.Ha nem volt, akkor számlapanasz és kivizsgálják.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
-
-
addikt
válasz felhasználóx #31961 üzenetére
Tényleg parasztvakítás.
Napi 990 Ft ért az itthoni percdíjon beszélhet,használhatja az adatmennyiségét.
Nem kell szarakodni,ha hívják,bocs most külföldön vagyok,nyugodtan beszélhet az otthoniakkal,ha van akivel díjtalanul beszélhet az is díjtalan.
Jó kis iPhone-val nem kapcsolja ki teljesen az adatroamingot és 3 nap alatt 100 egynéhány MB felhasználásért nem fizet 160 000 Ft ot mint a T-nélTényleg kib@szás.
Eu ban csatangoló sofőr 19990 Ft havidíjért ingyen beszélhet korlátlanul nemcsak itthon hanem az EU országaiban, Izlandon, Liechtensteinben, Norvégiában, Svájcban, Törökországban és az USA-ban,és még 10 GB adatot is használhat.
szemét Voda.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
Nem szándékoztam letolni senkit.
Csak csupán arra szerettem volna rávilágítani, hogy akinek fontos,hogy külföldön is telefonálhasson, és internetezhessen és nem szeretne vagyonokat fizetni ezért, vagy éppen muszáj, mert dolgozik, akkor verhetetlen a Vodafone roaming megoldása.Nyilván nem is annak szánták aki nem akar telefonálni külföldön.
Az automatikus bekapcsolás kifejezetten ügyfél igények miatt van.
Akik háborogtak miért nem működik automatikusan, miért kell a felhasználónak figyelni,hogy most aktív e vagy nem.
Nyilván megint csak azokról van szó akik ugyanúgy használni szeretnék a telefont külföldön is mint itthon.
Az életünk része lett, egyre több ember alkalmazkodott-állt rá erre.
Az,hogy ez helyes e vagy nem más kérdés.
Manapság már azt tapasztalom, hogy az emberek elvárják,hogy bármikor kapcsolatba léphessenek egymással.Akinek csak az a fontos,hogy legyen mobilja,"biztonság" esetére,vagy csak azért,hogy elérhető legyen és néhanapján elérhessen valakit, ....nem nekik szánták az Eu napijegyet.
Azoknak sem,akiknek csak menősködésből kell divatos, drága készülék, de a használatért már nem akar fizetni.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz felhasználóx #31972 üzenetére
Persze külföldön a voda nem engedi -hogy ha az adott országban van voda szolgáltatás-, a magyar voda kártyával más szolgáltató hálózatán a roamingot.
Rosszul tudod:
ÁSZF
3.1.2.37. Alternatív roaming szolgáltatás Előfizető az alternatív roaming szolgáltatásokat a Vodafone Magyarország Zrt. barangolási szolgáltatásától függetlenül veheti igénybe a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően az Európai Unió tagállamában és Liechtensteinben, Norvégiában, Svájcban, Izlandon (továbbiakban együttesen: EGT) Előfizető meglévő előfizetésével és SIM kártyájával, ezek módosítása vagy cseréje nélkül."Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz domerator #32024 üzenetére
Tényleg szar:http://www.speedtest.net/wp/23217470.png
Test Date: 2014.12.20. 19:40:44
Connection Type: Cellular
Server: Budapest
Download: 26,40 Mbps
Upload: 2,90 Mbps
Ping: 65 msExternal IP: 151.0.85.134
Internal IP: 151.0.85.134
Location: Halásztelek
http://www.bing.com/maps/?q=Hal%c3%a1sztelekSzerintem a készülékeddel van baj.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Pudliing #32105 üzenetére
Új előfizetésnél,ha a "hitelminősítés" valami miatt (pld. másik szolgáltatónál volt-van tartozásod,jövedelmi viszonyok alapján, vagy egyéb minősített okok) miatt,előleget kérhetnek, amit 3 hónap után visszaforgatnak.
Ez a másik két szolgáltatónál is így van.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz Bagira01 #32129 üzenetére
12. Kárbejelentés és kárrendezés
12.1 Kárigényt csak a Biztosított vagy az a Károsult jelenthet be, akit a Biztosított erre írásban vagy a telefonos kárbejelentés során szóban meghatalmazott.
12.2 Amennyiben a Biztosítottnak a jelen Szerződés alapján kárigénye keletkezik minden esetben legelőször is fel kell hívnia az Adminisztrátort a (06 1) 477-4127-es telefonszámon, munkanapokon 9.00-17.00 óráig.
a) Lopás és Rongálás esetén a Biztosított:
(i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles feljelentést tenni a rendőrségen (külföldi tartózkodás esetén a tartózkodási hely szerint illetékes rendőrségen), és a feljelentésről jegyzőkönyvet kérni. A rendőrségi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a Lopással, illetve Rongálással érintett Készülék IMEI-számát;
(ii) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(iii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iv) a fenti bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, az ellopott Készüléket köteles a visszaélések elkerülése végett véglegesen letiltatni;
(v) Rongálás esetén köteles a megrongált Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone- részére átadni.
b) Véletlenszerű Károsodás esetén a Biztosított (i) annak felfedezéstől számított 48 órán belül köteles a kárt az Adminisztrátornál telefonon (+36 1 477 41 27 telefonszámon) bejelenteni;
(ii) köteles követni az Adminisztrátor utasításait;
(iii) az Adminisztrátornak történő bejelentést követően 48 órán belül személyesen fel kell keresnie valamelyik kijelölt Vodafone márkaképviseletet, és át kell adnia a sérült Készüléket az eredetileg értékesített készülékcsomag tartalmából rendelkezésre álló tartozékaival együtt a Vodafone-nak.
c) A kárrendezés során a Biztosított az alábbi dokumentumokat és egyéb tárgyakat köteles bemutatni:
(i) személyazonosságot igazoló dokumentumát (személyi igazolványt, útlevelet vagy jogosítványt);
(ii) saját tulajdonú készülék esetén jótállási jegyet;
(iii) saját tulajdonú készülék esetén a vásárláskor kapott számlát vagy szolgáltatási szerződést;
(iv) Lopás vagy Rongálás esetén a rendőrségi jegyzőkönyvet; (v) a sérült Készüléket, amennyiben ez alkalmazandó;
(vi) a Készülék összes meglévő gyári tartozékát;
(vii) az Adminisztrátor által közölt kárszámot.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
-
addikt
válasz Sayuar #32163 üzenetére
Érdekes, azért meglepődnél hány Maxos van.
Azért mert van akinek nem megfelelő, szép számmal vannak olyanok akiknek pont ez kellett.Az országok közötti különbségekhez azért mérlegelni kellene az összes sarcot ami terheli a cégeket, nem a verseny hiányáról van itt szó,szerintem.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
"Az időjárási körülmények által okozott optikai kábelszakadás következtében, hálózati leállás tapasztalható Nógrád és Heves megye egyes részein.
A hiba helyreállításán a szakemberek folyamatosan dolgoznak.
A Vodafone elnézést kér az érintett ügyfeleitől a kellemetlenségért."[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz bandus #32268 üzenetére
Nem tudom mit nem lehet ezen érteni?
A Vodafone már régen azt az üzleti vonalat képviseli,hogy ne a telefonhoz válassz tarifát, hanem a beszélgetési szokásaidnak megfelelően válaszd ki a díjcsomagot, majd az mellé a készüléket.
A Red ugye korlátlan, a GO+ Vodafone hálózaton belül korlátlan, a Go meg fizetős minden irányba.
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz kengyel #32333 üzenetére
Úgy tudtam a Lumia 830 és a 930 esetében ugyanazok a beállítási lehetőségek, persze ha független a készüléked akkor lehet más.
Nálam Vodafone függő 830 esetében a Mobilhálózat-SIM kártya beállítás- legnagyobb kapcsolati sebesség-4G
Csepelen a HÉV végállomás környékén is van stabil 4G
"Aki ad,az nyer"
-
addikt
-
addikt
válasz Hege1234 #32370 üzenetére
1. Csak SIM kártya kezdőcsomag
2990ft-ért
2. 1 hét után ha lejárt megveszem a havijegyet
3990ft-ért
3. feltöltöd min. 3000 Ft al és az egyenleged felhasználhatósága él 365 napig,4.bármikor vehetsz belőle napi,heti,vagy havi jegyet.
A havijegy értelemszerűen 30 napra szóló 3 GB"Aki ad,az nyer"
-
addikt
válasz MAGUS7 #32407 üzenetére
itt a címkeresésben utca,házszám szerint meg tudod nézni.[link]
Valószínűleg sokkal jobb lesz a T-nél.A routerhez bármilyen eszközzel tudsz csatlakozni,ugyanúgy mint bármilyen más WiFi hálózathoz.
A Vodafone MiFi routert a legjobb vételi helyre tudod tenni.
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Spórolós topik
- MotoGP & WSBK
- További aktív témák...
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs