-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
talamasca
senior tag
Nincs valakinek infója, hogy mikor lesz iPhone 5S készleten?
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz szabogabor10 #37004 üzenetére
Ma reggel már Dunaújvárosban jár a vándor iPhone.
Kaposvárra is jöhetne...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz szabogabor10 #37007 üzenetére
Ez nekünk vásárlóknak idegesítő csak...
Szerintem a kismillió Samsungon nagyobb a hasznuk.
Meg aztán annyit tudnak eladni, amennyit az Apple-től kapnak.
Az más kérdés, hogy nem valószínű, hogy egy raktárkapu folyamatosan nyitva áll, ha érkezne a kamion..
Mégse tudják (akarják) megmondani, hogy mikor jön szállítmány...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz szabogabor10 #37098 üzenetére
Na, nálam siker!
Ezüst, 16GB megrendelve.
Most hátrány a vidék és a hétvége, mert csak kedden érkezik...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
E szerint (5.2 pontban) a kedvezmények kifizetésén felül 15.000 Ft.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Azért a Fekete Péntek Akció nagy leszereplés volt...
Apple iPhone 5C 16GB kb. 13:30-ra elfogyott...
Ma már van nekik....
JA, az ultravicc kategória: Ugyanannyiba kerül a 8GB-os is....“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz dptrsk #52463 üzenetére
Az lehet, de akkor működtessék tisztességesen a webshop-t is.
12:30 körül nagy nehezen kosárba raktam a készüléket. Végig mentem a procedúrán, majd a szállítási panelen leállt.
Ezek után még kb. 17:00-ig a kosaramban figyelt a rendelés. Fel is hívtam őket, erre széttárt kezekkel mondják, hogy az egy "másik bolt".
És akkor többen írják, hogy az említett időszakban még vásároltak.Este fogták és kivették a kosaramból a rendelést.
Nem egy korrekt üzletpolitika....
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz zaskar #58193 üzenetére
Postai levél vagy email?
Én is Ikon 200-ban vagyok, decemberig hűséggel.Felhívtam őket, azt mondták az ügyfélszolgálaton, hogy még csak most kezdték el a kiértesítést és májustól lesz váltás. De azt mondta, hogy ez még nincs kiforrva.
Nem tudom miért (de, persze tudom, mert nekünk előnyös a díjcsomag anyagilag) nem várnak, míg kifut az utolsó "hűséges" előfizető is...
Mivel nem leszek köteles váltani és a hűségre kötött konstrukciót kivezetik, számomra ez azt jelenti, hogy elköszönünk egymástól...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz radi8tor #58207 üzenetére
Köszi az infót, de én nem kaptam még semmilyen tájékoztatást.
Direkt rákérdeztem az ügyfélszolgálaton (1430).Ha meg valami kisbetűs témával akarják ezt letudni, az jogilag nem lesz okés...
Mindenesetre ránézek a számlára. Köszi!
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Teljesen igazad van!!!
Emberek!
Én is felhívtam őket tegnap este 22.00 körül, hogy korábban már beszéltem kollégájukkal és levelet, mailt se kaptam. Viszont én a számlámat még nem kaptam meg 15 napnál régebben és tényleg ott volt a "kis betűs rész". Közöltem a nővel, hogy ez engem hátrányosan érint (igazából mindenkit...) és élek a 15 napon belüli bejelentéssel. Erre azt mondja az üsz-os nő, hogy tartsam. 10 percig várattak...
Közölte, hogy a hűségem dec 2-ig tart. Addig mindenhogyan maradnom kell. Erre én: Akkor azt kötök helyette, amit akarok, plusz hűség nélkül? Igen, kivétel a next-ek, mert azok csak rablánccal vannak. Ez még így se állja meg a helyét szerintem, de egye fene - gondoltam - majd kiválasztom a legolcsóbb díjcsomagot. Erre: Ja, 6000 Ft-nál olcsóbbat nem választhatok!!! WTF???
A végén le akart rázni és annyit mondott, hogy írjak mail-t is a problémámmal, majd válaszolnak. Írtam még tegnap este, kértem, hogy tisztázzuk ezt a jogi helyzetet. Még egy autamata válasz se jött.
Most minden nap rájuk fogok egyet küldeni, plusz a hívásom is rögzítették, szóval ha majd a békéltető testületnél találkozunk lesz mit felmutatnom.Egyszerűen röhej!!!
Én is kérdeztem, hogy mi a retekért nem hagyják kifutni a "hűséges" ügyfeleket? Semmi válasz...Értem én, hogy profit, meg minden, de minden áron?
Remélem kapnak érte majd egy jó kis bírságot, mint anno, mikor a napi netet "aktiválták ügyfeleknek" szó nélkül...[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz talamasca #58289 üzenetére
Na, ment a mai levél feléjük, gondoltam megosztom:
"Tisztelt Címzett!Tegnapi napon felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal (1430), ahol a kolléganőjük azt javasolta, hogy a problémámat írásban is közöljem.
IKON 200 díjcsomagra kötöttem hűséget Társaságuknál, amit szerződésileg 2015. december 02-ig vállaltam fizetni. Nem ecsetelném, hogy a díjcsomag milyen előnyöket tartalmaz a többi mai nappal választható díjcsomagjaikhoz képest, hiszen ezt Önök tudják a legjobban.
Február havi számlámon értesítettek, hogy díjcsomagomat megszüntetik. Mivel még benne vagyok a 15 napos felmondási időben ezért ezt kívántam a tegnapi napon belül jelezni munkatársuk felé. (Külön levelet, mailt a mai napig nem küldtek) Az nem kérdés, hogy engem (és az ebben a díjcsomagban lévő ügyfeleket) a más díjcsomagra váltás hátrányosan érint, mivel vagy nem kapok annyi szolgáltatást az előfizetés díjáért, vagy drágább havidíj vállalásával kaphatok csak annyit. (Percdíj, Lebeszélhetőség, Internet)
Szintén közölték velem, hogy “szinte” bármelyik előfizetésre válthatok, kivéve a 6000 Ft alattiakat.
Akkor nézzük a tényeket:
Önök szüntetik meg azt a csomagot, amire előfizettem.
A hűségidők lejárta előtt.
Nem választhatok olcsóbb díjcsomagot, csak drágábbat.Úgy érzi Társaságuk, hogy ez a hatályos jogszabályokba belefér?
Kérem levelemet (akárcsak a telefonos megkeresésemet) tekintsék hivatalosan is az Önök által feltüntettet 15 napos elállási időszakban történő nyilatkozatomnak.
Őszintén remélem, hogy az üggyel kapcsolatban nem kell a békéltető testülethez fordulnom, bízom megnyugtató válaszukban.
Tisztelettel:
xxxxxxxxx""Sorstársak" is jelezzék a problémát feléjük, hátha észbe kapnak...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
-
talamasca
senior tag
válasz szabogabor10 #58334 üzenetére
Az ikon sztori miatt is lesz pofon, ha nem lépnek el pozitív irányba...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Ikon 200 témához:
Akit érdekel simán lehet kérni a Move XS díjcsomagot, ami mellé még a plusz 3GB nettel is olcsóbban jön ki, akinek a net a fontos.
Múlt héten még nem egészen ez volt az infó...Nekem spec ez jobb, mert keveset telefonálok. Aki sokat, annak ez nem vigasz.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
-
talamasca
senior tag
Úgy néz ki emberek, hogy a T kivette a használt készülékeket...
Tegnap még bent voltak, ki is választottam egyet, de üres oldalakat hozott be a vásárlás (részletek) lapon.Ma meg már, ha rákeresek nincsenek sehol...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Csabi1984 #63141 üzenetére
Én jeleztem online felületen, hogy nem értek egyet az emeléssel.
És nem az 1-2 Ft miatt...Az a gusztustalan, hogy lassan drágában veszel függő telefont náluk, mint függetlenül üzletből.
De 2 év rabláncot azt kötik szorgalmasan.
Tavasszal "kiszervezték" az IKON díjcsomagot az ügyfelek alól, mondván fejlesztés. Mi??? Az emelés az nem fejlesztés.Tehát a T mindent akar, te meg cserében nem kapsz semmit. Ez nem üzlet. Ha már kötbérezünk utolsó napig, akkor viseljük szépen azt a szerződést, amire mindkét fél rábólintott.
Totál helyeslem, hogy a sarkukra léptek a szolgáltatóknak! Azért álljunk már meg...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
Van valakinek esetleg bennfentes információja arról, hogy mikor érkezik iPhone 6s 64GB-os készülék a Telekomhoz?
Értem én, hogy az ügyintézők nem lát(hat)nak bele, de azért azt vicces lenne elképzelni, hogy úgy működne a logisztika, hogy egyszer csak megjelenik egy teherautó a hátsó bejáratnál és bedobál 10-12 db iPhone-t.
Mert a kommunikáció alapján ez történik...
Persze nem.A rendszerbe kerüléshez kell információ, mikor-mennyi készülék érkezik, irány a raktár, végül ki az oldalra. Nagyjából gondolom így megy. Ebből a láncolatból csak tud valaki valamit.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
-
talamasca
senior tag
válasz lugosi #66649 üzenetére
Arról nincs információm, hogy ez valóban üzleti titoknak számít e.
Ha ez az igazság, akkor természetesen nem várom el senkitől se, hogy az állását kockáztassa információ szivárogtatás miatt.
Mondjuk azt sokkal tisztességesebb tájékoztatásnak tartanám, ha megmondanák, hogy ez üzleti titok és kész.“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Mr.Csizmás #66653 üzenetére
Várjál, itt most pont ez az eset van.
Ha nekem nincs valami és meg sem mondom mikor lesz, de másoknak már most is van, akkor én rosszul fogok kijönni belőle...“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz Soulfly842 #66678 üzenetére
Az hagyján, de ma (akkor gondolom ezért) szinte már szokás szerint használhatatlan az oldal.
Folyamatos hibák, készleten nem lévő termékeket készleten lévőnek mutatja, stb...
Ultragáz.
Egyszerűbb lenne, ha ilyenkor már a főoldalon "Karbantartás alatt" fogadná a vásárlókat.“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
-
talamasca
senior tag
válasz tylerddd #66793 üzenetére
Nem vagy egyedül...
Ez a probléma nálam már ma reggel előjött.
Erre beszélek az ügyfelessel, hogy hello, benne van a kosaramban, lehet e átszállítást kérni.
Válasz: Nem.
Mondom, akkor rossz az oldal.
Válasz: Hát, igen, sajnos rosszul mutatja.Ezt a hibát reggel óta nem sikerült javítaniuk, magyarul 2-4 db kinmaradt telefon miatt nem tudsz rendelni.
Az egy másik dolog, hogy nincs is nekik raktáron, csak, ami kint van a boltokban.Az is közröhej, hogy nem lehet átküldeni másik városba egy készüléket...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz dptrsk #66897 üzenetére
Teljesen megértem azokat, akik a T-vel így jártak, akár iPhone, akár Black Friday esetén...
Én mondjuk mostanra (iPhone 6s) untam meg, megrendeltem inkább függetlenül.A kosárból való "kikapkodás" a legnagyobb pofátlanság a T-nél, amit tudatosan(?) nem javítanak már évek óta!
Az milyen lenne már a való életben, hogy mész egy üzletben szép komótosan, rakod a kosárba a terméket, erre elrohan melletted egy csávó, kikapja a kosaradból, odarohan a pénztárhoz, te meg ott állsz, mint a borjú... Az üzletvezető meg tárogatná a kezét, hogy hát így megy ez. Ezen ne húzza fel valaki magát?! Mi köze ennek, hogy mennyi terméket kapott az áruház?
Meddig tartana leprogramozni, hogy amit kosárba tesz valaki, az addig, amíg nem "kerül vissza a polcra", addig más által ne lehessen elérhető? - Költői kérdés...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz South Velen #66927 üzenetére
Szerinted. Szerintem meg nem.
“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
-
talamasca
senior tag
válasz prozodus #70885 üzenetére
Nem a T-t védve, de tényleg csak a sztori egyik oldalát ismerjük...
Én nem is mentem volna be pl. üzletbe, hanem rögtön egyéni elbírálást kértem volna írásban, udvariasan.
Nagy eséllyel megadnák.Más:
Nem ismerjük, hogy milyen kedvezményekkel lett vásárolva a 2. szám. (Társkártya, stb...)
Nem tudjuk, hogy milyen készülékkel lett vásárolva. Nézzük pl. azt (ha már itt a mobilarénán beszélgetünk), hogy kedvezménnyel lett egy iPhone 6s, Samsung G Edge, stb. értékű telefon. A cikkben a hölgy erről egy szót sem ejt. Annak a kedvezményét ki "nyeli be"? Ráadásul, amennyiben ez az eset áll fenn, az előfizető helyében értékesíteném a telefont és a maradék összeggel kipótolva szépen rendezném a tartozásom feléjük.
Ez is egy megoldás.
De tényleg nem ismerjük az érem mindkét oldalát.“Black as midnight on a moonless night.”
-
talamasca
senior tag
válasz dedike #71121 üzenetére
Mert pl. az olyan cégek mint a Samsung nem kis pénzt ölnek bele, hogy az ő termékeit nyomják...
Volt is egy ideig, hogy Telekomos üzletekben ilyen mobil-okos emberek, vagy mik, akartak tanácsokat adni vásárlóknak.
Na, ők mindig egy céget ajánlottak. A logó meg rajta csücsült a ruhán. Gáz...“Black as midnight on a moonless night.”
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen