-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz generaltoti2 #98584 üzenetére
Jó, azért egy olyan gyártónál, ami az akkori formájában nem létezik, s egy olyannál, aminek komoly supportja háttere van érthető, hogy ég és föld a különbség... Nokiánál szerintem minden szolgáltató ugyanúgy a gyártóval egyeztet régi készülékekről...
Tehát ebből ilyen konklúziót levonni indokolatlan/felesleges.
Samunál nem szokott egyébként gond lenni Azt azért nem értem Nem volt fődarab csere szervizben? (tök mindegy, hogy honnan olvasod, ha volt, akkor üzletben kérhető a függetlenítés a cseréről szóló szervizes papírral)
*#06# a tárcsázóba:
Itt is ugyanazt az imeit írja ki?[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz ForRedGlory #98664 üzenetére
Részben csatlakozva, részben válaszolva.
Bodrik,Bornie127
Arról nem is beszélve, hogy a leírtak alapján ez is olyan flotta, ahol a flottába való belépéskor aláírta belépési nyilatkozat formájában, hogy minden hűségidőhosszabbítással együtt járó készülékvásárlást munkáltatóival/szolgálattevői igazolással/céges igazolvánnyal kell igazolni, hogy még jogosult rá... És hát ugyebár ott az online csatorna még erre nem alkalmas a flották majd egészénél. A futár meg soha nem is lesz alkalmas rá, hogy ezeket a dokumentumokat kezelje. Így nem csoda, hogy a díjcsomagváltást ajánlotta fel a webshop a folyamatban
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Minimális árdifferenciával már a next S-hez hasonló csomagod lenne (30as korlátlan, más irány 150 perc) 6GB adattal (ha nem társkártyás csomagod van, vagy ha van mellette otthoni szolgáltatás is). Én rákérdeznék azért ügyfélszolgálaton. Pont ilyenkor azért nem mindegy
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Azért nem hallani róla, mert csak néhány üzletben megy/ment a Pilot.
Hol ajánlották? Melyik üzletben?
-
Soulfly842
addikt
Egyszer aktiválod és onnan el kell felejteni nincs semmilyen időkorlát.
Kivétel, ha pl. ukrán határnál kalandoznál és nem akarsz váratlan tételeket... Határon célszerű odafigyelni a roamingra (vagy a készülék beállításokra, hogy a roaming használat ki legyen kapcsolva) ott erősek lehetnek az interferenciák és dobál sokszor a külföldi és a magyar hálózat között.
(#98866) thomas77
Azért csodákat ne várj Közelmúltban virított független tesztek szerint a Magyar Telekom 4G hálózata világviszonylatban a top 3-ban volt
Én is kalandoztam februárban asszonypajtással, bérelt kocsival Szicíliában (keleti részen) - néha azért hegyes-dombos tájékokon nézegetni kellett a térerőt (na jó, pl. az Etna-n nem is vártam csodákat ), ill. a 4G-t - de általában azért nem volt probléma
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz ElektrikusDE #98898 üzenetére
Működnie is kell,de ha azt mondod, hogy az "ügyfélszolgálat elmondása szerint", akkor miért nem kapcsoltattad már be az ügyfélszolgálatossal?
Vagy azt az előzetes informálódás során mondták? - mert ha nem erről van szó és utólag mondták ezt, akkor egyszerűbb lett volna úgy.
-
Soulfly842
addikt
válasz qwertly #98892 üzenetére
Nem szívtad meg, rossz információt tolmácsolnak neked itt éppen
Valamelyik speciális promós netet nem tudja értelmezni a váltással. Ilyenkor logikai 'kalkulusok' vannak, s a domino net-vel deaktiválja a rendszer a technikai netet (ami kell a promóciós internetekhez) és ahelyett rakja fel a domino net 4GB-t (mind úgymond 'alapnet').
Két fajta 'alapnet' viszont nem lehet fent (más a működési elve mint a nem megújuló interneteknek)
Elvileg megoldást jelentene,ha önkiszolgálón kikapcsolható a technet és bekapcsolja a domino net 4GB-t.
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, vagy ugorj be egy üzletbe - lehet egyszerűbb - fél perc alatt megoldják
(#98891) zoltan6
Tényadatszerűen állítottad be sajnos a valótlan információt Nem kötekedésből, csak tényszerűen leírom
"(#98902) Soulfly842 válasza ElektrikusDE (#98898) üzenetére"
Tárgytalan, kicsit benéztem - azt hittem te akartad aktiválni
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz KisDre #98921 üzenetére
Ügyfélszolgálat, vagy kérdez rá az ingyenesen hívható adategyeztető számon.
"Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd!"
A szám újra aktiválható, az egyenleg meg lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz prozodus #98926 üzenetére
Nem, mivel a domino net 4 GB ez esetben aktív marad. A domino net 4 GB kikapcsolásával kapcsolja vissza a technikai netet a rendszer.
Értsd:
Domino net 4GB, Maraton 4 GB aktív.
Értsd: ha lejár a domino net 4 GB 30 napos érvényességi ideje és ha nincs rajta elegendő egyenleg, akkor ez esetben a domino net 4 GB felfüggesztésre kerül és a következő feltöltésig, vagy a szolgáltatás deaktiválásáig nem tudja használni a netet. Az ügyfél helyett önkéntesen a szolgáltató nyilván nem mondhat le egy megújuló internetet. Ha lemondja akkor aktív lesz a Technet.
-
-
Soulfly842
addikt
válasz DDA40X #99150 üzenetére
Szia!
A szolgáltatóknak is van közös adós listája (TSZA - Távközlési szolgáltatók adós listája), ha a tartozásodat rendezted, akkor arra célszerű rákérdezni, hogy lezárták-e onnan is a folyamatot... ha nem, akkor csak annyit fognak mondani, hogy nem tudnak szerződést kötni veled.
Ha levettek, akkor valószínűleg nem lesz gond. Persze, előleget akkor is kérhetnek, de ez már a választott készülék kategóriáján is múlik.
-
-
Soulfly842
addikt
Ezeket az e-maileket adathalász botok vadásszák a neten.. az a kérdés csak, hogy melyik pásztázott be sikeresen és melyik nem...
Én a fő e-mail címemre alig kapok idegen elemeket, de ehhez kellett egy adatvédelmi őrült is, aki kb fél tucat e-mail-lel oszályozza az oldalakat, hogy hova melyikkel regisztráljon és mindegyiken más jelszó is van minimum 4 spec karakterrel, kis betű nagy betű számokkal...
Általában a feltört e-mail-ek, feltört facebookok is nem valós feltörések eredményei, hanem user-errorok (túl egyszerű jelszó, mindenhol azt adja meg, stb)
-
Soulfly842
addikt
válasz Stanlee #100178 üzenetére
Szia!
Pedig erre van szükséged:
[link]A második bekezdést egészen egyszerűen ignorálni kell.
A meghatalmazásnak viszont eredetinek kell lennie és cégszerűen aláírtnak (két tanúval hitelesítve). Scannelve, fénymásolva nem jó.
Ergo kitöltés, posta.
Cégszerű aláírás alatt azt értem, hogy, ha az aláírási címpéldányon bélyegzővel együtt szerepel az aláírás, akkor a meghatalmazáson ugyanabban a formában kell lennie.
-
Soulfly842
addikt
Nem fog menni, mivel a flottás díjcsomagok aktiválásához a szükséges igazolásokat személyesen kell bemutatni, s a webshop ezeket nem is szolgálhatja ki... (mivel a szolgáltató és az adott flottakedvezményeket biztosító cégek között így jönnek létre a keretmegállapodások).
Tehát akkor tudod majd aktiválni, ill. megkötni - ha ilyen telefont szeretnél - ha már van készlet az üzletekben.
(ha igazolással lépsz be, akkor viszont 30 napnál nem régebbi igazolás szükséges)
Az előleg az húzós is lehet akár, de ha van már meglévő aranykártyás havidíjas szerződésed (mindegy, hogy otthoni, vagy mobil) akkor az enyhítő körülmény lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz halapidori #100189 üzenetére
Ajjaj, akkor ott - ha a vodánál deaktiválódott és a Telekomnál se jött létre a szerződés - valószínűleg a telekomtól függetlenül a központi számhordozási adminisztrációs rendszerben lehetett a gond... Ez szinte biztos. A telekom ettől függetlenül meg fogja oldani, de az a baj, hogy nem manuálisan azonnal történik, hanem az informatikán egy speciális csop. fogja tudni megoldani.
Az a kérdés, hogy lett-e ilyen igény továbbítva, hogy ezt orvosolják...
általában kb. 3-5 munkanapon belül megoldják, de célszerű azért rákérdezni, vagy, hogy lehet-e sürgetni az informatika felé? (légyszi-légyszi, hiszen nem vagyok elérhetőőőőő)
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Hááát... Furcsa mindenesetre... lehet h. csak bevállalták szóban neked a részleteket nem átnézve
Egyébként ez a hivatalos (NMHH):
[link]"Kötbér az előfizető részére
A számhordozás késleltetése és indokolatlan elutasítása esetén az előfizetőt kötbér illeti meg. Az átvevő szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, ha
a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igényt az adott napon, illetve a 16 óra után benyújtott igényt a következő munkanapon nem továbbítja az átadó szolgáltatónak,
a számhordozást legkésőbb a számhordozás napját megelőző nap 12 óráig nem jelenti be a számhordozási Központi Referencia Adatbázisba, amennyiben az átadó szolgáltató az igényt nem utasította el.
Az átadó szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, haaz igényt indoklás nélkül, az előfizető megfelelő azonosítása ellenére, nem 30 napnál régebbi számlatartozás vagy indokolatlan egyeztetés kérés miatt utasítja el,
a számhordozási igény elfogadását követően a számhordozást a Központi Referencia Adatbázisban utasítja el."[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz qnadam #100194 üzenetére
Erre utaltam én is, h. a központi rendszerben szállt el valami. közel 8 év tapasztalata szólt belőlem. Olyat még nem láttam, h. a központi számhordozási adminisztrációs rendszeren hiba nélkül végigmegy és utána minden ok nélkül deaktiválódik, valami nagyon tévesen ment ott át :S Nem egyszerű az ilyen és biztos, hogy nem is kis ügyfélirritációt generál, de informatikailag kell ezt ilyenkor javítani, speciális csoportnak, azért sem olyan egyszerű, hogy két kattintás és kész
Bízunk benne, hogy szépen megoldódik innen már az ügy.
-
Soulfly842
addikt
-
Soulfly842
addikt
válasz Soulfly842 #100201 üzenetére
... és kérhető újként az is... (csak egy kis plusz adminisztrációval jár)
-
Soulfly842
addikt
A te flottád ott volt az elsők között, akiket letiltottak az online vásárlásról köszönhetően azoknak a kollégáknak, akik már nem annak a cégnek a kötelékeiben voltak, s online vásároltak
Mára a flották nagy része le van lőve az online vásárlásról (mivel a vásárláshoz igazolni kell arra, hogy jogosult vagy még a flottára (munkáltatói, szolgálattevői, egyéb igazolás/igazolvány)). Ezért - a munkáltató és a Telekom közötti megállapodás értelmében - a legtöbb esetben csak személyesen lehet vásárolni.
(elég csak telefonon aktiváltatni a VoLTE szolgáltatást, nem kell hozzá plusz igazolás, S7-hez be fogják kapcsolni)
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz viktorhu #101821 üzenetére
Csatlakozom, én is kötve hiszem... értékesítettem már 3 -as vég időszak, 4, 4S, 5, 5S, 6, 6c, 6s, 7-8 idejében is a Telekomnál, de ilyen nem volt... maximum olyan, hogy kisebb díjcsomaggal más volt a kezdő, mint a nagyobb díjcsomag esetében... de ott nem a törlesztőt választotta az ügyfél, hanem a díjcsomagot... és szerintem az emlékek összemosódásából generáltan emlékezhetnek többen 'választott' kezdőben... holott csak a díjcsomag predesztinálta a törlesztők ütemét
Nagyon egyedi flottákban volt/van olyan, hogy valami egyedi kedvezményt adhatott egyes készülékekre, de ezeknél is az almák kizártak voltak a legtöbb esetben.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Robi_73 #101840 üzenetére
Másodperc alapú a díjcsomag? - csak mert ott másodpercet ír....ha pl. flotta, akkor is egyszer ki van számlázva, s egyszer jóvá vannak írva a percek. A telekomnál ezek pontosan szoktak működni.Jaaa.. sztornó... most látom, hogy ez már telenor
Hát ott még egy szakértőnek is elég néha megérteni a számlát
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Fox Mulder #101850 üzenetére
Egyes esetekben elképzelhető, hogy felhozza az azonnali átvétel lehetőségét egy adott üzletben, de ehhez az is kell, hogy legyen az adott készülékből az adott üzlet raktárán szabad mennyiség.
Abban az esetben, ha nincs, akkor több napot vesz igénybe amíg a logisztika leszállítja az adott üzletbe és utána lesz átvehető a készülék.
-
Soulfly842
addikt
válasz prannk #101875 üzenetére
1, Ilyen nincs. Ha nem találja a Telenor az imei adatbázisába, akkor nem függetlenítheti
2, A kérdésemre bár nem válaszoltál, de gondolom, hogy használtan vetted.A tünetek alapján az a legvalószínűbb, hogy a szolgáltató IMEI alapján letiltotta a készüléket valamilyen okból (lopott, nem fizetett, stb)
-
Soulfly842
addikt
De van. Telekom saját üzlet, ill. telekom partner üzlet (külsős partner cégek).
A partner üzlet szeret tényleg mazsolázni... de igazából a híváslista kérésen kívül gyakorlatilag mindent meg kell tudniuk csinálni..
Ha rajtuk múlna, akkor a díjmentes kártyacserét is kiváltanák fizetős kártyavágásra
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Pedig igenis látnod kell
A T-pont maga, mint elnevezés szűnt meg véglegesen. a t-pont elnevezést ahogy a t-mobile-t, vagy a T-home-ot is kinevezték és stratégiai okok miatt lett: Telekom üzlet, Telekom Partner üzlet, Telekom Mobil, Telekom Otthoni szolgáltatás...
Ezeknél nincs semmilyen kft, stb a háttérben. Ha a telekom oldalán megnézed az üzletkeresőt, akkor ott is látható, hogy minden Telekom Partner üzlethez az üzemeltető partnercég neve is feltüntetésre került.
ÜzletkeresőTelekom saját üzleteknél értelemszerűen ilyen partnercég nem szerepel.
___
alpenwetter,
A kisker listaár szerint szívesen odaadják de ott cirka 30%-val odaadják...
A kedvezményezett ár alapjában véve szolgáltatással vehető igénybe. De ehhez nem kell hűségidő.
Vagy domino kártyával, vagy meglévő előfizetésre hűségidő nélkül (ún. k-30 -as ár szerint, ami gyakorlatban a listaárnak felel meg) tudják értékesíteni.
annak az esélye, hogy tényleg nem volt domino kártyájuk ~5% Inkább erre fókuszálnék, hogy adják el domino csomaggal, ha nincs előfizetésed. Ha van, akkor hívják fel a háttércsoportot, hogy technikailag K-30-as kedvezménnyel hogyan tudják a meglévő előfizetésre rögzíteni.
Az akciós listaár tényleg csak weben, vagy így vehető igénybe.... vagy domino kártya... Ebben nem volt torzítás. De a helyedben nem vacakolnék elmennék inkább egy telekom üzletbe a partner helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz atosan #102134 üzenetére
Szia!
Torzítás. Az ötezer forintos tartozék kedvezmény nem csak online vásárlásra járt, hanem mindenre. Az online kedvezmények 80-90%-ban csak online biztosítottak voltak 1-2 éve (de volt olyan pl. amikor hiába adta több csatorna ugyanazzal a kedvezménnyel az eszközöket a honlap úgy írta, hogy csak online vásárlás esetén)).
Ilyen volt pl. a tamasas0913 által írt Mate is. Agresszív terelés sajnos azért, hogy azokat akik tényleges válaszokat adhatnak minél kevesebb jutalék is illesse (még ha valótlan is volt, amint a honlap közölt (csak online...)) És a karácsonyi időszakban is több az ilyen 'véletlen' elírás(#102139) tamasas0913, ez nem így megy... nem akarat kérdése.. hiába értékesítik admin joggal ott, ha az az értékesítési csatorna nem adhatja azt a kedvezményt.
(#102146) Ateszpapa
(#102147) kaliKali, itt két különböző tartozék vásárlási opcióról van szó.
Most már lehet két éves hűség idővel vásárolni - telefon helyett - más audiovizuális eszközt is akár (a törvény adta megfogalmazásnál maradva)... akár PS-t is... Ez az új opció, ami a tavaly október ~25 körüli törvénybeli módosítások óta érhető el.
Amire Ateszpapa gondolt az a 'régebbi' bevett lehetőség.
Ezt a már futó hűségidőtől független.
Ezt akkor is lehet a szerződésre rögzíteni, ha aktív eszközhűségidő van rajta.
Ateszpapa, továbbra is elérhető, de ez továbbra is csak és kizárólagosan (!) üzletekben. Konzolok elég korlátozott darabszámban szoktak lenni ebből szempontból az üzletekben.
Célszerű bemenni egy Telekom Saját üzletbe és érdeklődni. Ha nincs is, akkor konkrét rendelés miatt könnyen elképzelhető, hogy rendezik az üzletbe való lerendelést (ez esetben akkor tudják számlázni, ha megérkezett az eszköz, de hogy értesítsenek, ha meg van azt szerintem kivitelezik neked)
A legtöbb eszköz 10 hónapra van, de több eszköz volt amikor otthagytam a Telekomot ami más futamidővel ment. Üzletben elmondják majd pontosan
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Ez nem néha van hanem kb 5-6 éve. ha nem több... kopnak a Telekomos emlékeim
Nem ellened, vagy cáfolatként írtam, hanem kiegészítésként. Tudom, hogy a fórumok világa sokrétűséget követel az árnyaltságokban (a pólusok minden végletében) - emiatt - hogy ezt a válladra veszed -, a kitartásodért maximális respect.
A teljesség igénye miatt Ateszpapa kérdésére adtam csak választ, mivel láttam, hogy erre gondolhatott (hogy ha bárki becsatlakozik, akkor láthassa itt az előzményekből is; ill korábban is én adtam neki mankót ebben a kérdésben (autóskamera pl., ha jól emlékszek ))[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Ateszpapa #102182 üzenetére
(#102182) Ateszpapa
Egy fontos dolog van, egy arany/platinakártyás ügyfélnek mobil szinten csak egy ilyen részletfizetése lehet egyidejűleg (attól függetlenül, hogy hány előfizetése van)
Van egy biztonsági készletszint, amit te nem láthatsz (1-2 darab) és ettől több nem is szokott lenni az üzletekben (ezt nem hozza fel a Webshop).
Ettől függetlenül működhet ez a koncepció is. Bár, ha arra jársz jobb azért rákérdezni
Félve nyúlnak a sztornóhoz közvetlenül (úgy, hogy nem határidőn túli), mivel mindent monitoroznak.
Mondd el, hogy más megoldással szeretnéd megrendelni - ha kell írásba adod - és érvénytelenítsék le. Ha ő nem akar közvetlenül hozzányúlni, akkor szóljon a háttércsoportnak
Levédi magát, beírja egy belsős egyből kész kérelembe, hogy az ügyfél más megoldással kéri, s mehet is.
(Általában nem nyúlhat hozzá bárki az üzletben az ilyen sztornókhoz, mert nagy a hiba faktor (vagy azt mondják, hogy vagy neked kell kérni telefonon, vagy írásban és utána - de ez nem feltétlen így van)... a mi - kiemelten nagy forgalmú - üzletünkben pl. csak én kezelhettem és az üzletvezető), ha nem mer hozzányúlni, vagy nem akar mondd csak, h. olyanhoz irányítson, aki ebben kompetens, vagy szóljon az ÜV.-nekAmikor ők érvénytelenítik, akkor egyből készletre szokott kerülni általában (üzletben történő átvételnél).
(#102183) kali
Adják már bármire, ami audovizuális eszköz, csak a két év hűség mehessen
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Genova1983 #102186 üzenetére
a Telekomnál egyből számolják/jóváírják (mobil előfizetések esetében) a havidíjba (később esedékes készüléktörlesztőbe nem íródik jóvá)
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz atosan #102204 üzenetére
Nem értem az a alapvető problémádat. Én tényszerűen leírtam neked korábban is, hogy NEM számít annak. Még ha voltak a média kommunikációban áthallások akkor sem!
Bár az, hogy rögzített hívásban egy nagy okos ilyen szintű kommunikációt folytatott az egy lehetséges reklamációs 'csatorna', ami valószínűleg járható is lesz.
#102224) Ateszpapa
Örülök neki
(#102235) szuszinho
1, Online nem megoldható
2, Javasolt csatorna Telekom saját (!) üzlet (partner üzletek külön meg vannak jelölve a telekom üzletkeresőjében)
3, Nem egyszerű és nem mindennapos a folyamat, ezért sokszor komfort zónán kívül esik, de személyesen ezt ki kell tudniuk vitelezni.
4, Az induló egyenleget - a brand váltás ellenére - ki kell fizetni (viszont induló net és lebeszélhetőség van benne)
5, Az egyenleg nem vihető át, csak reklamációs folyamat során, célszerűbb inkább lebeszélni/leforgalmazni előtte (jogilag is összetett lenne az átvihetőség a szolgáltatói szempontot szem előtt tartva)
6, új SIM kártyával fog járni.(#102269) 8
Dominónál nincs ilyen megkötés, viheted, ha vinni akarod, de az egyenleg/leforgalmazható dolgok értelemszerűen nem vihetőek át.
(#102262) kali
Az új készülék ténye nem feltétlen kizáró tényező, hanem inkább az a kizáró tényező, hogy ilyen marketing megállapodást/gyártói kedvezményt a napjaink Nokiáival szinte kivitelezhetetlen lenne aláírni. Egy Samsunggal, vagy Huawei-vel könnyedén meg lehet új telefonra is akár egy frekventált időszakban (karácsonyi kampány, black friday), de egy felsőkategóriás nokiával, vagy pl. egy HTC-vel nehezebben elképzelhető.. Egy Apple-vel vagy LG-vel szintén nehezebb (még ha voltak is az utóbbi ~2-3 évben időszakos kivételek). Vagy pl. egy Sony az utolsó kínlódó rúgásaiban tett ilyet (túlárazott eszközöket inkább összecsomagolással próbálták eladni) ... Egyszerűen a marketing nyitottság ténye egészen más napjaink piacvezetőinél és a kisebb, kínlódó résztvevőknél. Ezt elsősorban nem neked írom csak, hanem a Telekommunikációs piacon túli őszinte nyitottság és szűk évtizedes front területes értékesítői múlt íratja velem ezt (mindenkinek kollektíve).
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
Igen, nekem is az az egy akció jutott eszembe cáfolatként (pont emiatt fogalmaztam bele az egy-egy eseti kivételt) Bár, pl. a 8 GB-s iphone 5c egy öngyilkos koncepció volt a az apple tárhely igénye mellett
#102277) atosan
Csak a tényeket írtam le és arra hívtam fel a figyelmedet, hogy ez - a korábban leírtak tükrében - nem egy eldöntendő kérdés már, ill., hogy a téves kommunikáció jogán mi a ténylegesen kifogásolható; de ezt már nem itt kell eldönteni - a tényszerűség már megállapított -, hanem a panaszfelvételi/ügyfélszolgálati csatornákon. Így a tények tükrében itt már felesleges minden szó
Van róla szép fotód, az még jobb. Akár csatolhatod is itt:
[link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai