-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz rob210 #54569 üzenetére
Megnyugodtam akkor nem hengerfejes az tuti. Ha fogyott is az nagyon minimalis lehet de most nezni fogom. Melegen 1cm a max alatt van.
Clip kutyu nalam de sraccal kitoroltuk a hibakodot (DF024 jarmuseb erz kore) es a ket korabbi fals hulyeseget (0135 fekpedal erz es 0235 tempomat).
Mas nem volt de a muszerfalon a lampa nem eg mar. Remeljuk nem jon elo ujra.
Minden ertek normalis.
Kicsit kiokosodom majd a heten es rakok fel kepernyokepeket a clip bol de elvileg mas gondot nem mutat.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #54574 üzenetére
Reméljük tényleg az van amit mondasz, nem hinném hogy hengerfejes lenne, előző tulaj még fűtött garázsban is tartotta és mondom figyelt rá, nem pörgette mint az őrült. Én meg főleg figyelek erre.
A hideg állapotot megnéztem kb 1,5 centivel van a max alatt, melegen ez kb 1 centi. A fura hogy mikor szeptemberben a szerelőm feltöltötte tisztán emlékszem hogy maxig rakta, de lehet már én vagyok a hülye.
No de tegyük fel akkor nem hengerfejes, viszont a 4500-as fordulat körüli egyszeri rángatás még fennáll amit fehér füst kísér akkor, de se előtte se utána, ez is lehet a gőz amit írsz?
Az alábbi három rejtett hibakódnak mi köze van hozzá (az utolsó kettőt már kiírta tavasszal is, az utolsó ráadásul a tempomatra vonatkozik az meg nincs is benne)?
A járműsebesség érzékelő kört írta az elm is és azóta mióta elm-el pörgettem ki ma.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Hát srácok ne is mondjátok, pedig olyan szépen muzsikál mióta a benzinszűrő is cserélve lett, reggel pöccre indul, nem kell nagyobb gáz, simán elindul 2000 alatt is, nem dadog, nem remeg, nem húz vissza mint korábban, nem fulladok le vele, ha óvatoskodok.
Nem értek hozzá tényleg, csak arra tudok gondolni hogy mivel többségében városban megyek és ha főút vagy pálya van se hajtom ki mint állat ezért lehet a kondenzvíz ahogy mondjátok vagy gyertya kormosság vagy valami korom máshonnan (talán ezért gyulladt fel a környezetvédelmi lámpa is) pattant le valahonnan a tartós húzástól.
(Tegnap azért 3-4x majdnem 6000-ig pörgettem, hogy nézzem mi van ugye.)Gyújtáskimaradást a Can Clip nem mutatott visszamenőleges tárolt hibaként sem és ezt nem is úgy érezni, nem is tudom mintha csúszna valami abban a pillanatban, de a legjobb a visszarántás vagy torpanás kifejezés.
Egyetlen egy ok lehetne a gyújtáskimaradásra pedig, hogy ugye a beru trafók mellé nem beru gyertyákat, hanem bosch-t vettem bele, igaz abból prémiumot, de mint írtátok, nem igazán szeretik a francia kocsik a boscht.Nem kínzom (magunkat se), nem pörgetem 4500 fölé aztán meglátjuk mi lesz.
Élő adatot nem néztem, mert a srác sietett, de a szenzort kölcsönadta az én gépem meg még nem jut el odáig hogy belelásson az ECU-ba, pedig ugyanaz a verziójó clip van rajta.Szerk:
Még két dolog.1. tegnap nem tudom egyáltalán bemelegedett-e a motor, a hűtővíz 80 fokos volt (elm szerint) és járt a kocsi egy tíz percet és mentem vele egy km-t mire elkezdtem ezt a pörgetéses játékot. Lehet elbalf.szkodtam? Legelőször mikor csinálta akkor pályáról jöttem le, szóval akkor tuti meleg volt viszont.
2. a hűtőviz kiegyenlítő tartály kupakjánál van némi kicsapódás, de maga a víz tiszta, a kicsapódás lehet attól is hogy a kupak gumi tömítése nem zárt rendesen vagy nem volt jól ráhúzva?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #54582 üzenetére
Kuplung tökéletes, gyönyörűen megfogta, lefulladt.
Viszont lehet mégis neked lesz igazad és nemhiába az elm meg a clip is ezt írta ki (vagyis hasonlókat, csak a megfogalmazás volt más), meg a kocsi se jelez hülyeséget.
Valószínű az elektronikus gázpedál érzékelő lesz a ludas, mert kb úgy érezni mintha az elektronika tiltana (mentem pár kört megint). Kb úgy ránt vissza mint amikor eléri a 6600-as tiltási fordulatot. Aztán ha tovább megy a 4500-on akkor megint jó 6600-ig.
És mivel nem mindig csinálja, 1-ben pl eddig max 1x, 2-ben gyakrabban és most már 3-ban is néha, ezért tuti elektronika (az ilyen bizonytalan sajnos).Nos most kollegával megnézegettük a csatlakozókat, ugye nálam ott van bevezetve a hülye riasztó is, kérdésem hogy kíméletesen hogy tudom tesztelni hogy valóban ez-e a rossz és ha igen, akkor mi a teendő?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Az en hibamra lehet ok a benzinpumpa haldoklasa is ugye?
Ez a gazpedal dolog nem jott be szerintem mert 1-ben semmi rangatas 2-ben szinte mindig es 3-ban neha neha.
Ellenben az ac pumpam mint mondtam korabban csak masodik gyujtasra bug egyet.
Ez lehet azt jelenti hogy doglodik es 4500 fordulat kornyeken nem ad mindig eleg uzemanyagot azert rant vissza?
Vagy a ketto egyutt mert ugye a sebessegmerore hibakodot is dobott.
Vagy en vagyok a kukacos es csak siman a szelepnyitas faziskeseset erzem...bar ezt ketlem.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #54613 üzenetére
DF024 Jarmusebesseg erzekelo kore volt a hiba es ehhez volt a motor lampa kigyulladasa.
Hibat toroltuk a lampa nem gyulladt ki azota.En is tudok am balf.szkodni azert de most akkor merre tovabb szerintetek?
Szedessem szet a gazpedalt es fujjuk be ezzel azzal?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Nem hagyott nyugodni a dolog, így ma mentem 20km-t melegítettem a motort majd felmentem pályára és figyelgettem.
1-ben semmi torpanás, 2-ben csinálta leggyakrabban, 3-ban még igen és 4-ben is néhányszor. Húzattam 5-6000-ig minden fokozatban mint egy hülye oda-vissza még kb 20 km-t és a végére eltűnt a rángatás.
Okozhatta a 4500 környéki torpanást valami koromlerakódás vagy bármi ami most "kiégett"?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Nah urak jelentem a tegnapi kipörgetés megtette a hatását, ma pályáztam és megnéztem, tökéletes, 4500 környékén is megszűnt a visszarántás, torpanás.
A kocsi életében különben kétszer volt ilyen 4-5 ezres fordulaton pörgetve, egyszer év elején mikor mondtátok, meg egyszer most a napokban.Tehát úgy néz ki öröm, boldogság (kopp-kopp-kopp).
Remélem többet nem kell írnom ilyen hülyeségek miatt
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Sziasztok!
Clio2 1.4 16V 2003
Ma reggel eleg nehezen indultunk. Tekerni tekert de nem kapta el. Akku 2016 oszi de ra néztem a sarukra.
Kb 4-5x próbálkoztam aztan arrebb toltam a kocsit kb 5-10 centit es beindult de pruszkolt le is fulladt. Majd meg 5-10 centit arrebb, elindult de turaztatni kellett. Majd azert beallt az alapjarat es szepen beertem vele.Mi lehet a baja?
KosziImpossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Milyen márkájú fhp jeladot ajanlotok?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #55946 üzenetére
Kolleganő Clio-ja is csak a második gyújtásráadásra ad AC pumpa hangot, szóval ez gyárilag ilyen valószínű.
Lehet hogy levegős a rendszerem valahol? Egy minimálisan csak?
Érdemes lenne megnézetnem a benzincsöveket, ahol a gumi a fémmel kapcsolódik?
Talán ez a megoldás a korábbi hirtelen gyorsítás során néha fellépő megtorpanásra is?Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #55959 üzenetére
Köszönöm hogy utánam olvastál
Ezek szerint kolleganoe se az igazi...FHP-t szerintem cseréltetem, elég sok kedvezményem van unix-nál meg mivel 15 éves előbb utóbb úgyis kellene majd.
Üzemanyagszűrő csere megvolt nemrég, attól ég és föld lett a kocsi.
Injektor tisztítás alatt mit értesz? Néha tankolok prémiumot vagy vegyek tisztító adalékot külön?[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #55962 üzenetére
Koszi egyelore ez lesz a lista vegen mert nem szivesen szedetnem szet meg.
Fhp jeladobol milyen marka jo?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz meroly #54647 üzenetére
Ehhez újabb fejlemény, hogy a hibát eddig nem nagyon tudtam mihez kötni, ezt a torpanásost.
Van hogy előjött van hogy nem, ha finoman nyomtam gázt általában nem, meg ugye csak 4000 fölött, de ott se mindig.
Na ma kicsit járattam pályán, meg van benne egy adag spuri is, gondoltam kormolom és azt vettem észre, hogy 2-ban lepadlózva 4000-ig pörög és ott megtorpan, nem pörgeti tovább. 3-ba rakom és ott csak torpanás, de pörög magasabb fordulatra. Persze újra próbálva 2-ben is csak torpanás és megy tovább, de lepadlózásnál az esetek 99%-ban megtorpan és vagy/ott is marad.
Hamarosan eljutok szerelőhöz uzemanyag nyomást mérni, csak gondoltam hátha segít a további ötletelésben.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz meroly #56121 üzenetére
Az lehet hogy az AC pumpa ebben a Clioban nem csak fordulatszám vezérelt, hanem a sebesség érzékelőre is rá van kötve?
A sebesség érzékelő körét írta tárolt hibának korábban, bár akkor a környezetvédelmi lámpával együtt, de ha arra is rá van kötve, akkor annak rendellenes működése okozhatja azt hogy nagy teljesítmény igénykor (gyorsítás lásd fent padlógáz kettesben) miért fulladozik és mondjuk ugyanekkora fordulatnál pályán egyenletesen haladva miért jó.
Jó az elmélet?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Elegem van srácok, ki kell írnom magamból, mert felgyújtom.
Egy éve nálam, de én életemben nem szívtam még ennyit autóval, pedig 15ezer valós km volt benne és végig szervizelt. Értem én hogy nem pörgették ki, meg hogy sokat állt meg stb, nade az hogy nekem heti vagy ne adj Isten havi szinten ennyit kell foglalkozni vele, fórumozni, olvasgatni, böngészgetni meg kérdezősködni az már nem normális. Más egész életében nem foglalkozik vele ennyit. Félre ne értsétek, érdekel is a téma, de nem a saját bőrömön. Ezen kívül két fórumban és három fb csoportban is írok és folyamatosna jönnek a tippek, a segítség, amiért hálás is vagyok.
Clio2 1.4 16V 2003, fojtószelep szivatott - ingadozó alapjárat, majd háromhengerezett, teljes trafósor csere plusz gyertyák. Most meg van ez az erőtlenedés ha terhelem (padlógáz vagy emelkedő), ami szintén nem fér bele nálam abba a kategóriába hogy egy autó üzembiztos. Előzésnél hogy visszarántson vagy dadogjon, torpanjon az konkrétan életveszélyes. Hibakódot nem ír, mert miért írna, úgy talán egyszerűbb is lenne.
Tárolt hibákat próbáltuk ma kiolvasni haverral, de valamiért nem akar kommunikálni a laptoppal.
Múltkor közesincs dolgokat, fékpedál érzékelő meg sebességérzékelő körét írta, de csak tároltban, serv felirat nélkül.FHP jeladót ,amit vettem hogy ne legyen egyszerű az élet fordított csatlakozóval látták el, hogy véletlenül se tudjuk kicserélni.
Holnap viszem az öreghez hogy a benzinellátást nézze meg, ha van akkor nyomásmérővel, ha nem akkor bejelentkzek valami szervizbe és ott hagyom, megmondom addig nem hozom el míg nem lesz üzembiztos.
Remélem nem fogom otthagyni a gatyám.
És én még mindig próbálom szeretni, de ezek után elég nehéz....
Bocs az offér....
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #56230 üzenetére
Hadd ne mondjam hogy renaultban szervizelték a kocsit és ott is jártam vele annak idején még az elején. Kiröhögtek amikor a benzinszűrő cserét emlegettem, pedig a reggeli fulladozást részben megoldotta.
Győrben nem tudok továbbra sem renaultra specializálódott szerelőről sajnos.
Szerk: egyébként nem hinném hogy az elvekben olyan sok különbség lenne. Nyilván ismerni kell a típushibákat és akkor nincs találgatás (trafók vagy fhp jelen esetben), de az ha gyújtás oldalról minden rendben, levegő oldalról is, akkor már csak a benzin rész maradt, még egy óvodás is tudja.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56232 üzenetére
Ez lett volna a mai nap célja, de 9 óra óta egy clip újratelepítés, egy windows újratelepítés után sem hajlandó az öreglány kommunikálni a laptoppal, de szerencsére már haver kocsijával sem, remélem nem tettem tönkre a szondát.
Eddig se írt hibát ki, pedig maga a jelenség fennállt korábban is. A csatolt három hibát írta, de tároltként, tehát serv felirat nélkül: [kép]
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #56260 üzenetére
Pfff... 1 mérés esetén összesen 6 lehetőséget választhatok.
És gondolom minden esetben az a fontos hogy elérje a kritikus 4000-es fordulatot, ahol a hiba jelentkezik.Egyébként minden funkciót egyesével ellenőrizve normál üzemben semmi hibát nem ír.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Nagyon sok merest csinaltam nemsokara kuldom a kepeket.
A vege fele alulrol kattogo hang nemi budossel es az elso lambda szonda feszultseg erteke elkezdett ingadozni.
Ez mi?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56267 üzenetére
Igen menet kozben.
Hengerenkenti trafo van.
Tok ugyanilyen hibajelenseged volt?
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56269 üzenetére
Koszi.
Nalam gyujtas oldalrol ha gond van jelezte volna szerintem.[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Srácok, nem tudja valaki véletlenül hogy a Clio2 1.4 16V 2003-on kb hol lehet az üzemanyagnyomásmérő kivezetés/szelep? Néztük az injektorhíd környékén, de semmi. Köszi
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Kollegámtól kaptam egy tippet, menjek tanksapka nélkül, nézzem meg a hiba környékén mi a helyzet.
Hát egy fokkal jobb volt, nem állt meg 4000-nél, hanem ment tovább, pár torpanás így is volt, de lényegesen, érezhetőbben jobban ment.
Ez számomra laikus, inkább elméleti gondolkodású számára azt jelenti, hogy gyengélkedik a pumpa vagy koszosodik a szűrője és így vákuum nélkül lényegesen könnyebb dolga volt, tehát nagyobb nyomást tudott adni.
Szerelő még átnézi azért, de remélem a pumpa tisztítás és/vagy csere megoldja a problémát.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #56484 üzenetére
Nincs szelep az injektor hidon amivel merni tudtunk volna
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
válasz LamerGyuri #56488 üzenetére
Az első gyújtás ráadásnál nem is kapcsol. Vagyis kattanásokat hallok a relék környékéről, de mivel a pumpa nem indul el, ezért nem kapcsol, második gyújtás után már igen.
És még egy érdekesség, hogy ha motor jár, leállítom, kulcs ki majd be akkor elsőre is van ac búgás. Majd újra kulcs ki és be és akkor elsőre megint nincs. Ez annyira logikátlan számomra.....
(#56489) diablo1984: és a másik ami közvetlen mellette volt miért nem oxidálódott? Kivettem egy harmadikat, azt nem fényképeztme, de az is szép volt.
Szerk: egyébként csak nekem furcsa egybeesés hogy pont az üa szivattyú relé ilyen oxidálódott, ami környékén elvileg hiba van?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Koszi sracok cserelem a relet mert nem nagy tetel es nem kell szerelo hozza. Csak ki kell mutenem ujra mert altalanos es az auto alapjan nem talaltuk a unixnal.
Holnap multimeterrel kimerjuk a szivattyu feloli oldalon a feszultseget. Kb mennyit kellene latnunk?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz meroly #56581 üzenetére
Srácok, azt a fülest kaptam (jó ti is mondtátok annak idején) hogy a Bosch platinum gyertyák nem kimondottan ebbe a kocsiba valók, annak ellenére hogy a webáruházat kompatibilisnek írják és a gyártó oldalán is.
Ez okozhatja a hibát szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen monitort vegyek?
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Synology NAS
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen