Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #47205632

    törölt tag

    válasz ΞΔGLΞ #58728 üzenetére

    Legjobban azt díjazza, mind a dízel mind a benzines, ha ilyenkor magas fordulatban van használva egy jó 100 Km-t. Nem feltétlen kell pálya. Viszont szigorúan nem a padlózás a lényeg, se a hirtelen gázrugdalás, ezt rontják el sokan. Padlónál dől be az anyag, ahogy akkor is ha rárúg háromnegyedre csak, nem a legoptimálisabb az égés, több a retek is aztán csodálkoznak hogy fekete hányásos a kipuff ugyanúgy. Persze lehet beiktatni ilyet is közben, de a nagy része az abból álljon, hogy követni kell a pedállal a fordulat emelkedést ésszel és háromnegyednél lehet váltani. Igazából ugyanúgy ahogy hétköznapokban is használja az ember, csak a magasabb tartományokban. Meg persze lehet tolni egy fokozattal visszább egy ideig stb. 90-es utakon negyedikbe tök oké. Anyámnak a 65 lovas 1.5 DCi-t szoktam járatni, mert ő nem megy többet 8 Km-nél egyszerre azt is alapjáraton. :(((
    Aztán egy-egy ilyen kör után megjön a turbó hangja is, mert addig kussba van. Az a baj, hogy kéthavonta csinálom de az kevés a szerencsétlennek.

Új hozzászólás Aktív témák