Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz imyourfriend #20035 üzenetére

    Uram amit most írok nem viccből írom.
    A motorcsere után jártál okmány irodában?
    Csak azért, mert ha nem akkor két dolog lehet.
    1 nem cseréltek motort, csak javították a régit.
    2 motort cseréltek, de nem lett lepapírozva.
    Szvsz a forgalmival a kezedbe nagyon gyorsan pattintsd fel a motorháztetőt, ha egyezik a szám nem volt motorcsere.
    Ha nem egyezik a szám, akkor gyorsany kérd el a szükséges okmányokat és vezettesd be a forgalmiba, mert nem fogod tudni levizsgáztatni a kocsit de eladni se.
    A törzskönyvet is ásd elő, azzal is hasonlítsd össze.

    Egy két kérdés, mi lett a régi blokkal.
    Komplett motor lett cserélve?

    Ha zsír új motor került be azt 8000km alatt pont hengerfejesre lehet b@szni, ha nem megfelelő volt a bejáratás és nem volt legalább 2 olajcsere ezidő alatt.

    Sokismeretlenes a storyd, de szerintem nagyon csúnyán átvertek titeket.
    Ami ha még nem járt le a két év akkor jótállássos javítás kellett volna legyen.
    Én ebbe fektetnék egy kis időt, mert ha meglebegteted a fogyasztóvédelmet Baumgartnerék előtt, hamar kapsz pár díjjmentes szerelést.
    :R

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák