-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20176 üzenetére
Komolyan, annyira vicces az egész, hogy nekem semmi nem jön össze... Tök alap dolog, órát megveszed, régi ki, új be, működik. Nekem meg mindig közbejön valami, ki a franc gondolt arra, hogy amit neked bekötöttek gyárilag, azt nekem nem...
Erről a kábelkorbács dologról: 1-es Renault Megane-hoz keressek korbácsot, pont olyat, mint ami a szürke végű, és 7 kábel megy bele. Ezt honnan fogom megtudni? Mindegy, hogy milyen kocsiból van, csak az a lényeg, hogy benzines legyen? Vagy pl. csak az 1.4 vagy 1.6 8v jöhet szóba?
És akkor a francia bontókat (van vagy 3-4-5 itt a környéken) hívjam fel, hogy van-e náluk ilyen autó, és a hozzá tartozó kábelköteg?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Mágus2 #20180 üzenetére
Hát komolyan mondom tiszta ideg vagyok... Tehát akkor csak 1.4 8v-hez keressek ilyen kábelköteget, és akkor reménykedhetek abban, hogy az fordulatszámmérős lesz...
Ja igen, és mit mondjak? 1.4 8v Megane-hoz kábelköteget keresek? Ez alapján már tudni fogják mire gondolok, vagy van még valami, amit mondanom kellene?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
tresh vagy rob, valamelyikőtök nem jár, vagy nincs közel neki a Királyhágó utcai bontó? Ha igen, megkérdeznétek nekem, vagy megnéznétek, hogy ilyen kábel, ami nekem kell, van-e?
-
giigz
veterán
Egy kérdés:
FHP jeladó tisztítása hogy zajlik, mit kell vele csinálni?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20238 üzenetére
Napról napra csupa jó hír
Hol találok egyébként ilyen elektromos szakit, aki látott már ilyet, és be tudja húzni?
Csütörtökön viszem az én szerelőmhöz, nem bánnám, ha meg tudná ő is csinálni, és nem is lenne drága... Az ecu 12-es pontjáról kell elhúzni a vezetéket a szürke csatlakozó 6. pontjába, aki ért hozzá, annak ez szerintem egy félórás művelet, csak ugye tudni kellene, ki ért hozzá
Állítólag az is lehet, hogy az ecuból már ki van húzva ez a 12-es vezeték, de lehet hogy csak az R34-es csatlakozóig, és akkor onnan kell tovább húzni...
-
giigz
veterán
Intermotor márkájú FHP jeladóról mi a vélemény? Elég olcsón van, ha működne 4-5 évet jól, akkor nekem tökéletes
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
válasz wertigo1984 #20278 üzenetére
Olajszűrő milyen?
Nekem most egyébként Alco légszűrő és olajszűrő van, de most majd rendelek cuccokat, és a légszűrő marad Alco, de az olajszűrő Mann-filter lesz... Benzinszűrő meg Filtron.
Az olaj meg Total 10W-40, 5 liter 5.630 Ft-ért
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz wertigo1984 #20282 üzenetére
Az a piros nem olyan narancssárgás volt?
-
giigz
veterán
válasz wertigo1984 #20286 üzenetére
Sejtettem, hogy az Alco lesz... Nekem is ez az Alco SP 1039 van most, de mindenki a Mann-filtert javasolja, azért gondoltam, hogy majd most olyan megy bele... De egyébként nem tudom melyik a jobb, az Alco is elvégzi a feladatát szerintem, ha be van tartva az 1 év, vagy 10k körüli km, akkor szerintem semmi gond nem lesz.
1.500 az Alco, 1.600 a Mann-filter, utóbbit fogom venni, de pl. légszűrőnek már Alco lesz (most is az van...), csak olajszűrőre tényleg sokan a Mannt ajánlották, de az Alco is szerintem a jobbak között van, nem ilyen STC... Persze ez az STC is lehet jó, de nem nagyon hallottam még róla véleményeket...
-
giigz
veterán
Na jövőhét elején-közepén megy a kocsi a szerelőhöz, lesz pár karbantartási művelet
-
giigz
veterán
Fékfolyadékot mennyi időközönként szoktatok cserélni?
Ha le akarom cseréltetni az egész rendszerben lévő folyadékot, hány liter kell kb.? Ja igen, és milyen márkájú legyen? Vagy mind1, csak meglegyen a minősítés?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Köszi!
Akkor lecseréltetem én is, legalább ez is le lesz tudva...
Szerk.: Már csak egy kérdés: Bosch, Castrol, Febi, Mintex, Valeo, milyen legyen?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Urak, nemrég jöttem meg a villamossági szerelőtől.
Délelőtt elmentem hozzá, megmondtam, hogy az ecu 12-es pontjából megy a jel a szürke csati 6. pontjába. Elkezdte nézni a dolgokat, és mint az sejtve is volt, az ecuból már ki volt vezetve az R34-es csatlakozóig, ott multiméterrel megnézte, hogy hova megy a 12-es csatlakozó, onnan meg felvitte a vezetéket az óráig. Mindent profin csinált, forrasztott, szigetelt, behúzta egy fekete kábelcsőbe, kötegelővel rögzítette, tehát egy igazán profi munkát csinált max. félóra alatt. 3.000 Ft volt, és mostmár működik a fordulatszámmérős órám.
Itt egy videó az alapjáratról, és nemhogy 1.100 lenne a fordulat, de legkevesebb 1.250, és sokszor 1.750 az alapjárat! Közben pedig folyamatosan változik, ingadozik. Tehát az az alapjárati motor nagyon ramaty állapotban van, be kell állítani, remélem meg lehet oldani, és nem kell cserélni. Kétszer felpörgettem a motort 2.000 körülre, utána megint lehet látni, hogy mennyire megy vissza, és ingadozik. 1.250 és 1.750 között szokott lenni az alapjárat, ahogy kedve tartja Vidi
Ja igen, a világítást pedig nem oldotta meg, azt mondta, hogy azzal ő nem tud mit kezdeni, nem foglalkozik vele Szóval azt majd még egy másik szerelőhöz el kell vinni...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
A pillangószelep tisztításról azt sem tudom mi az, a gyújtó trafó meg elvileg örökélet + 1 nap
Jövőhét elején végre megy a szerelőhöz a kocsi, akkor ott ránézünk mindenre, addig nem hozom haza, amíg tökéletes nem lesz az alapjárat.
Ja igen, a szelephézag állítás után nem kell valami új szeleptömítés, vagy valami szelepház tömítés, vagy valami ilyesmi?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20338 üzenetére
Azért írtam az ingadozást, mert van amikor 1.250-1.500 körül van a fordulatszám, de sokszor 1.750-re is felmegy az alapjárat. A videón nem látszik, de 1.250 és 1.750 között van az alapjárat, ez azért egy kicsit nagyobb eltérés, mint a +- 50
Egyébként a múltkorában ha jól emlékszem beszéltünk a fordulatszámról, ma már végre meg tudtam nézni én is, és nekem óra szerinti 90-nél 2.700-at forog, 100-nál pedig 3000 alatt egy icipicivel.
-
giigz
veterán
Kicseréltem az izzókat, és lőn világosság
Tehát az óracsoport projekt készen van, végre este is fogom látni mennyi benzin van, és ugye a fordulatszámmérő is működik. Azt hiszem jó vételt csináltam ezzel az órával, 6k-ról alkudtam le 4.000 Ft-ra, szerintem ennél olcsóbban sehol nincs
Most már csak egy óra kellene a kocsiba, oda ahol van egy kijelző, de mivel nem a gyári rádió van benne, ezért az olyan, mintha ott sem lenne. Tehát majd valami órát kellene még beszerelni, vagy a gyári megoldást, ha az úgy működni fog (3k körül van), vagy valami kis digitális órát odarakni, ami beillik az összképbe, és este is világít. Ha van ötletetek, ne tartsátok magatokban...
Már sokkal jobban szeretem az autót, jövőhéten meglesz a szerviz, utána tényleg csak használni kell
-
giigz
veterán
válasz rob210 #20338 üzenetére
"Simán annyi a baja, hogy ki van tekerve az alapjárati ütköző csavarod.
2 perc beállítani."Most délután ráérek, én meg tudom ezt csinálni? Vagy akkor az alapjárati motort állítsam be? Vagy ez az, amit a múltkor mondtál, hogy a légszűrőt vegyem le, és ott csavarjak azon az imbuszos valamin 5-6-ot? Mert akkor ezt most megpróbálom megcsinálni, ennyivel kevesebbet kell majd a szerelőnek...
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos cigaretta 🔞
- Politika
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Rendszergazda topic
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!