-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
Nekem a második vonalon szokott megállni nyáron valamivel fölötte. Ha nyit a termosztát akkor egy pillanatra vissza esik majd szépen vissza mászik. Futesem van, szerintem melegszik is szépen a motor.
Így valószínűleg nincs probléma a termosztatommal?
Csak kicsit fura, hogy nem tökéletesen középre áll be. Vagy ezek ilyenek? Nem mernek mindig tökéletesen?[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz Ghandi #54858 üzenetére
De miért akarsz termosztatot cserélni? Szerintem ennyi idő teljesen normális. Vagy csak nekem? Nem gondolnám , hogy ilyen hidegbe 5 perc elegendő. Azért ahhoz, hogy valóban meleget fujjon nekem is kell idő. Hogyan lehet egyáltalán észrevenni ha rossz a termosztát akkor?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz xuldar #54949 üzenetére
Az 1.4be van üzemanyag szűrő külön? Az enyém 1.6, de több mint valószínű, hogy nincs benne hiába keresem. Mitől függ ez egyáltalán, hogy melyikbe került és melyikbe nem? Mert azt tudom, hogy nem mindegyiket szereltek uzemanyagszurovel. Ilyen esetben az uzemanyagpumpaban van valamilyen szűrő?
-
-
Nordik
őstag
Megane 2 jobb hátsó ajtoba napvédő roló újonnan vajon kapható markaszervizbe? Vagy velük nem érdemes foglalkozni olyan áron adnának? Sajnos az enyém megpattant, megragasztottam de félek nem lesz hosszú életű.
-
Nordik
őstag
Ha már gumiknal tartunk. Ti mennyire fujjatok? A kézikönyv nekem előre 2.2 hátra 2bart ír. Ezt kicsit kevésnek érzem 205/55 R16-os mérethez.
Viszont teljes terhelesre a szerelési kezikonyvbe 2.4 illetve 2.2 van.
-
Nordik
őstag
-
Nordik
őstag
válasz baluka6 #55872 üzenetére
A középkonzol muanyagjan valószínűleg csak a gumireteg karcos. Ha levakarom és utána lakkozom akkor a lakk nem marja meg a gyári festést? Gondolom nem anyagában színezett muanyagrol van szó.
A kapaszkodó az más azt fel kell ujitanom. Ugye ezzel az elegáns bézs belsővel rendelkezik és elég kényes. Amúgy nagyon tetszetős.
-
Nordik
őstag
Múltkor érdeklődtem, hogy a vizhofok mutatom nem áll be tökéletesen közepre.
Ma lefutattam egy teszt módot és mint a mellékelt képen is látható nem egészen a jelölt csikokon áll meg, hanem minden osztasnal minimálisan alatta. Az uzemanyagszint jelzonel ilyen probléma nincs.Ez az oracsoport hibája lehet? Valószínű ezért látom alatta kicsivel a hofokot. Lehet ezzel valamit kezdeni vagy hagyjam így?
-
Nordik
őstag
Nekem is szól a kinyomocsapagy főleg ebbe a hidegbe.
A kuplungom jó viszont nem tudom okozhat e bármi problémát ha egyébként elhallgat idővel? -
Nordik
őstag
Hiába vigyáz rá az ember. Lakótelepen lakok, fél éve van nálam az autó de már háromszor volt legalább a tükröm kifordulva. Szerencsére baja nem lett.
Illetve úgy állnak rá az emberre, hogy esélye nincs kijárni. Múltkor direkt úgy tettem le a kocsit párhuzamosan keso este, hogy a másik és én is ki tudjak jarni reggel. Erre mégis jött egy barom utottkopott autóval és 5 centire rám állt. Hosszú manovetezgetesek után tudtam csak elindulni külső segítséggel. Én nemtudom mit gondolnak sokan, de akkor esküszöm azon voltam korbekarcolom az autóját. Pedig ilyet nem tennék alapból... Vicc ami megy. -
Nordik
őstag
válasz Shamat #57891 üzenetére
Egyszer egy nő munkahelyi nagy parkolobol úgy jött ki, hogy először letolatott egy bóját utána egy autót majd nekiment a vele szembe lévőnek is, majd elhajtott. Nem hittük el kollégával és többen is látták, mintha mi se történt volna...
Engem azért huztak meg forgalmi vizsgán anno mert hatalmas útépítés, nem működő lampak, athelyezett gyalogatkelo helyen nem vettem észre a várakozó gyalogost. Nyilván jogosan. De akkor az ilyenek akik ennyire nem éreznek egy autót hogyan kapnak jogosítványt? Sokszor észre se veszik, főleg a nők, hogy baleset helyzetet teremtett. A vezetés nem erről szól folyamatos figyelmet igényel minden apró reszletnek döntő szerepe lehet és mégis.
-
Nordik
őstag
Rossz úton, főleg kanyarban mi kopoghat jobb illetve bal fentről M2nél? Mintha valami hozzá ütődne valamihez. De mindkét oldal ilyen. Stabilizátor pálcák? Vagy toronycsapágy? Mást nem tapasztalok és máskor sincs hangja.
-
Nordik
őstag
Kanyarodaskor vizcsobogast hallok előről most a nagy eső után valószínű a szélvédő alatti lefolyok valamelyike lehet eltomodve? Vagy hol állhat meg esetleg még a víz? Egyébként be nem ázott az utastér.
Mennyire macerás a tisztítás illetve van valamilyen leírás?
-
Nordik
őstag
Kicsit Off téma. Mi a helyzet akkor ha megbuntettek azért mert zöld területen parkoltam. Hozzáteszem legalább 20-30 autó áll azon a zöld területen mivel képtelenség parkolóhelyet találni már délután 4 óra után nemhogy este fél 11kor egy délutános héten. Bejarhatom akár az egész lakótelepet. Egyelőre beszéltem az ügyintézővel egy nyilatkozatot kell kitoltenem, hogy valóban enyém az autó stb. majd később fellebezhetek a határozat ellen. Járt már valaki hasonló cipőben? Esetleg érdemes a lakótelep kepviselojevel beszélni?
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #59579 üzenetére
Valamit ki kellene találnom, de az a baj én meg azt se tudom megcsinálni, hogy nem állok oda többet mert tényleg annyira nincs parkolóhely, hogy ennyi erővel felesleges autót tartanom. Többször volt már este, hogy 20 percet bolyongtam és sehol nem tudtam megállni. Ezekről a tényekről elvileg lehet nyilatkozni ha kell fényképekkel bizonyitom nekik az állításom. Vicc ez egyébként.
-
Nordik
őstag
válasz forceberg #59581 üzenetére
Ez a füves terület körülbelül 200 autó parkolasara adna lehetőséget, de szerintem keveset mondtam. És nem használják semmire egy tömbház mögötti rész ahova mindenki évek óta parkol. Mit érdekli akkor oket, hogy szerencsétlen több műszakban dolgozó este nem azzal akar még törődni mikor fáradtan haza ér a munkabol, hogy parkolóhelyet keressen vagy 20 percig a semmiert, mert úgyse lesz. Mindenesetre tudom, hogy szabályt szegtem, de nem fogom annyiba hagyni a dolgot igyekszem beszélni a terület képviselőjével.
-
Nordik
őstag
Ma megvolt a szélvédő alatti lefolyok tisztítása. A bal oldali nagyon el volt dugulva de szerencsére vékony csővel át tudtam piszkálni utána bele néhány liter víz illetve egy kis tisztítószer és szépen ömlik a víz. Remélem joideg nem fog újra eldugulni, sajnos a tegnapi nagy eső után már befolyt a víz a szellozon át az anyósüléshez.
Kiszárad majd szépen vagy valahogy érdemes rasegiteni? Éppen csak szívós, de gondolom a szőnyeg alatt rosszabb a helyzet.
-
Nordik
őstag
válasz bobooo #59642 üzenetére
Gondolom M3nal is hasonlóan lehet megoldva mint a 2nel. Pont tegnap csináltam pár HSZel feljebb le is írtam.
Két oldalt a szélvedo aljanal a levelfogo rács alatt van két lefolyó nekem ezek voltak eldugulva. Mindkettobe van egy kanyar valahol szerintem itt gyűlik össze a trutyi. Én egy kb 8mm átmérőjű szilikon csovel piszkaltam meg majd mostam át és így szépen folyik le a víz. De ehhez le kellett vennem az ablaktörlő lapatokat és a műanyag burkolatot is.
-
Nordik
őstag
-
Nordik
őstag
Szolenoid szelepet meg lehet próbálni takarítani? Csak annyi ugye, hogy csatlakozó lehuz majd kiszedem, takarít és vissza?
-
Nordik
őstag
M2nel a kozepkonzolon ilyen vékony gumírozott réteg van a festés felett. Mivel lehet ezt szépen eltávolítani? Mintha régebben olvastam volna, hogy fektisztito de nem vagyok benne biztos.
-
Nordik
őstag
Trafokat hogyan tudom tesztelni? Gyanús, hogy valamelyik nem a legjobb már. Járó motornal egyenként huzogassam le? Majd figyeljem mi történik? Ha leáll akkor az a rossz? Minden lehuzas után allitsam le a motort és úgy dugjam vissza a csatit? Valaki írja le szajbaragosan.
-
Nordik
őstag
Hátha tudtok valamit mondani a hibamra. Bár sok ilyen HSZ-t olvastam de senki nem jutott előrébb.
Szóval a kovetkezovel állok szembe:
Amíg nem éri el az üzemi hofokot illetve visszahul kicsit apró rangatasok vannak alapjáraton. Alig észrevehető, de van. Meleg motornal nem veszem észre.A másik aminek köze lehet, hogy télen amíg egy kicsit be nem melegszik megtorpan gazadasra párszor aztán elmúlik.
Amikor át lett állítva a fedcomp nyelve akkor állítólag volt egy tárolt hibám lambdaszondara. Check engine stb soha nem villant fel egyébként. Ezen kívül az autó teljesen jól működik, húz szépen semmi gond vele. A legtöbb csatlakozót már kipucoltam, a trafokat is de semmi. Egy másik forumban esetleg okoskerekre, szolenoid szelepre gondoltak de hangja nincs az okoskereknek szépen indul stb.
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #59813 üzenetére
Igen szép stabil az alapjárat. Vissza is esik váltásnál stb. Nem érzem, hogy ezzel gond lenne.
Valami szenzorra gondolok én is vagy valamelyik trafó haldoklik. Az biztos, hogy összefügg a hőmérséklettel. Mikor bemelegedett már nem csinálja, csak mondjuk akkor ha ismételten állt 1-2 órát az autó. Diagon meg sajnos nem volt, most rendeltem ilyen egyszerű olvasót bár azzal nem tudom érek e majd valamit. Hibat nem jelez, mondom mikor at lett állítva a nyelv akkor mondta a szerelo, hogy lambdaszondara van egy hibám azt törölte. Ezen kívül akkor mást nem nézett. -
Nordik
őstag
válasz Nordik #59815 üzenetére
Ma kiszedem a gyertyákat megnézem hogy néznek ki. Ránézek a hezagra is, nekem 0,95ot ír hezagra de ezt kicsit soknak találom. Mindenhol 0.8-0.9 között olvasok. Így akkor a 0.85 a legideálisabb hidegen? tudom hogy az se jó ha kicsi, kopni pedig úgyis fog. 0.9et ha alltlitok az 10000km után már lesz több is.
Egyebkent rob mi a véleményed? Van valami tipped mi lehet ez? Mit nézzek meg?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen