-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
A mostani teletank előttig számolva, a teljes átlagfogyim 7,98 liter Tehát beléptem 8,00 alá
-
giigz
veterán
H4-nél 1 izzóval szvsz. nem oldható meg. Ha megoldható, akkor viszont nem értem, hogy mi értelme van, miért jó ez
-
giigz
veterán
Azt valaki meg tudja mondani, hogy milyen fagyállót vegyek az autóba?
Olyat, amire az "ALU" van ráírva, vagy mindegy milyen színű, milyen nevű, csak fagyálló legyen? Tehát amit egy átlag boltban lehet kapni, az jó-e, vagy valamire kell figyelni?
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24228 üzenetére
Akkor még egy kérdés
Kb. 4 hónapja lett a kocsiba téve új fagyálló, akkor még pirosas színű volt, viszont pár hete amikor leöntöttem, akkor már nagyonsötét zöld volt, majdnem fekete, de tényleg nagyon sötét zöld. Ez mégis mi lenne, vagy ezek csak így változtatják a színüket?
Na jó, két kérdés:
A vízfogyasztás mennyi szokott lenni normális esetben?
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24248 üzenetére
Tehát akkor pl. az Auchanból vehetek fagyállót?
Ck.: Igen, jövő nyár, de ha nem szánom magam akkor sem rá, akkor majd csak 2015-ben. 5-6 éves Gates szíj még nem olyan veszélyes, a km is max. 80k lesz benne addigra. Nem kell ezt túl drámázni, vagy 100k km vagy max. 5-6 év, amíg ezek nincsenek meg, addig nincs is probléma, nincs mitől félni.
A szerelős próbálkozásaim meg kb. nem kerültek semmibe, amit költöttem a kocsira, arra szükség is volt, és mindent meg kellett ahhoz csinálni, hogy a kocsi ilyen jó állapotba kerüljön, mert én is általában a 100%-ra törekszem.
-
giigz
veterán
Ha nem figyelnék a szíj öregedésére, akkor 8-9 éves koráig is az a vezérlés lenne benne, ott körül gyűlik ki a 100k km. De tisztában vagyok azzal, hogy max. 5-6 évente kell cserélni a vezérlést, ezért valószínűleg jövőre megejtem a vez. cserét.
Felszereltség ide vagy oda, a jelenlegi autód áráért milyen jobbat tudnál kapni? Szerintem semmilyent
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
És belülről is 10/10 lett a Megane RS [link]
Hihetetlen, mennyire eltalálta a Reanult a Clio-t és a Megane-t is
-
giigz
veterán
válasz Dareios 86 #24269 üzenetére
Ha nem eszi az olajat es nincs benne sok km, akkor 5W is lehet, de ha mar szokta csipegetni, akkor lehet 10W jobb, egyebkent kb. mindegy. Ha sok km, es kopott a motor, akkor meg xado olaj vagy xado kezeles.
Ar/ertek aranyban a legjobb a Mobil es a Total.
-
giigz
veterán
válasz kisninja #24274 üzenetére
Hát, már benzint sem. Annyira...
8,2 volt az átlagom a rossz alapjárattal, fals levegővel, előtte sokszor a 9 literbe is belekóstolt, régi szűrőkkel, olajjal. Aztán már beállt ez a 8,2 liter, az új alapjárati motorral, ami még nem oldotta meg a problémát, de legalább már volt alapjárati szabályozás, akkor olyan 7,4-8 literrel el tudtam járni.
Most viszont a jó alapjárattal fals levegő nélkül még nem mértem, valamelyik nap teletankoltam, majd a következő teletanknál tudok mondani fogyi adatot
-
giigz
veterán
A palyan leeloztem egy Rav4-et, 160-ig mentunk egyutt, utana 170-nel elmentem mellette
Rendes volt, h nem nyomta tovabb, ugy orultem
Szerk: A fogyimeresemnek viszont nem tett jot...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Hat igen, de ezen a szakaszon meg sosem lattam merest, telepitett sincs, egy par km-es elkerulo resz.
Egy csekkel mar magasabb lenne a havi fogyasztasom mint Laranak, olyan bo 15 liter korul
Na meg most nem akarok hulyeseget irni, de 150 alatt nincs bunti, arra rajon a 3 km/h hibahatar, tehat valos 153-ig nincs gond, es az oram szerint 160-nal kb. 150-nel megyek, tehat buntetheto sebesseggel kb. felpercig mentem, vagy meg addig sem, nagyon nagy szerencsetlenseg kell ahhoz, h pont akkor szaladjak bele...
-
giigz
veterán
Na belement a 2. tubus Xado...
-
giigz
veterán
válasz rob210 #24296 üzenetére
Azért, mert egyszer megyek vele 140 fölött, sőt ha 6000-nél mennék vele akár több percet, attól még a következő 4-5 évben én ezt a kocsit tudom majd használni, hengerfejes így is, akkor meg mind1 Persze ezt az utolsó részt csak viccből írtam, de attól, hogy egyszer egy kocsi megy a végsebessége körül, még nem lesz baja. Ezen a rövid autópályás szakaszon én sem szoktam 140 fölött menni, de most ott volt az a Rav 4, kíváncsi voltam mennyivel megy. Ja, a fordulatszám olyan 4.800-5.000 körül volt, 6.000-nél elvileg 205-tel menne...
GPS szerint olyan 165 körül lehetett, óra szerint 175 volt kb. Még ment volna egyébként, de tényleg nem jönne jól most egy csekk, így elvettem...
ThodEE: Nekem ez nem lejtős rész volt, GPS szerint 165 körül lehetett, de még ment volna feljebb. Mondjuk nekem most eléggé rendben van a kocsi, nemrég volt új olaj, szűrők, szelephézag beállítva, most már a Xado is hat, na meg a gyorsulásom a gyári értéken van, tehát 230k km után olyan ereje van, mintha 15-16 éve a gyárból kigurulás után mértem volna...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
12/16 (75%) frontálisan, 16/16 (100%) oldalról csak jó valamire
Szerk.: Mondjuk azt, hogy ez hogy jött ki nekik, nem tudom, mert a videót megnézve ennél sokkal masszívabb kocsik sem kapnak ennyit... De persze a lényeg annyi, hogy kategórián belül topon van biztonságban
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Rob es mindenki: Majd kb. 1 honap mulva lesz teljes a revitalizalas, akkor irni fogok a tapasztalataimrol, de azert most eloljaroban annyit, hogy ez egy pozitiv velemeny lesz
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24305 üzenetére
"Pontosan" mérj le egy 0-100-at és/vagy, de inkább és 80-120 4. vagy 5.-ben, onnan ki tudjuk következtetni, mekkora erőbeli különbség van.
Az a 102 km/s átlag egyébként nagyon jó, gondolom ez autópályára értendő, és az a 174 km/h is nagyon jó, GPS szerint ugye? Mert az gondolom óra szerint 180-185 körül lehetett, és az a kocsi végsebessége, tehát többet nem is fog menni Persze ezt tudnia kellene vízszintesen is...
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24305 üzenetére
Na kicsúsztam a szerk időből, szóval még annyit, hogy az a fogyi tényleg sok, olyan nekem még sosem volt, még akkor sem, amikor nem volt rendben a kocsim.
Egyébként lehet írtam már nemrég, de a millió munka megtette a hatását, kívül-belül ismerem a kocsimat, és egyre jobban szeretem
Szerk: Ja és az előző hsz-emben természetesen 102 km/h akart volna lenni...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Rob es tresh, vagy barki akinek Megane 1 van: Teletank utan kb. mennyit mentek a feles jelzesig?
-
giigz
veterán
"Mit filòzol rajta ennyit?"
Én filózok? Min? Mennyit?
Teletankoltam a múltkor, és most fog kiderülni, hogy mennyit eszik az autóm úgy, hogy rendesen közlekedek vele, egyszer mentem 170-et, de az egy teletanknál olyan túl sokat nem befolyásolhat. Azért kérdeztem, mert még a féltanknál sem járok, és már ugye ilyenkor is lehet következtetni a fogyira, ezért voltam kíváncsi, hogy annak akinek 6 liter körül fogyaszt a kocsija, mennyit megy a tankolás után a feléig, mert ugye abból én is tudok következtetni. Tehát nem filózok az indokoltnál többet, szimplán kíváncsi vagyok.
Azért nem akarom visszatankolni, mert egyrészt lehet hogy akkor pont az országúti rész lenne nagyobb mértékben, és csalóka lehet ilyen rövid távon a fogyi, ha pedig egy egész hónap fogyasztását nézem, akkor abból pont azt kapom meg amire hónapok óta kíváncsi vagyok, ha meg visszatankolnám, akkor meg csak annak a bizonyos szakasznak a fogyasztását tudnám meg, nem a "mindenkori" átlagomat.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24350 üzenetére
Az úgy nagyon pontatlan lesz, és gps sem kell hozzá, csak egy telefon, amin van videofelvétel, lehetőleg szaggatásmentes.
Bal kézben megfogod a telefont, a mutató és hüvelykujjad között a telefon, másik 3 ujjad a kormány közepén, jobb kézzel meg váltasz. Közben a km órát videóra veszed, majd 0-100-ig fps alapján tizedre pontosan meg lehet mondani, hogy mennyi volt az érték. Én így szoktam csinálni, bevált módszer [link]
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Hat igen, kb. 200 kg-mal volt nehezebb a kocsija, de azt mondjuk nem ertem, hogy miert pont megrakottan kell merni a gyorsulast, talan esszerubb lenne uresen, legalabbis en ugy szoktam, es ezt gondolnam esszerunek, meg ugy lehetne viszonyitani, igy tenyleg nem sok ertelme volt...
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24370 üzenetére
Nekem ~ 5,9 a 0-60 km/h, tehát ha te 200+ kg teherrel ~ 7,0 másodperc alatt futod, akkor szerintem ott minden rendben van, viszont akkor megint csak érdekes, hogy egyenesen miért nem megy a kocsid normálisan, vagy akkor is 200+ kg-mal volt terhelve?
PÜ-ben küldd már el nekem azt a videót, vagy e-mail-ben, aztán megmondom neked, hogy jól váltottál-e, meg pontosan mennyi is az érték...
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #24376 üzenetére
Nos, sejtettem én, hogy a méréssel lehet probléma, ugyanis a 0-60-ad nem hogy nem 7 másodperc, de olyan mint az enyém, vagy kb. azonos, tehát 5,9 mp. körül van neked is!!
A 3.-at egy kicsit hamar váltottad 70-nél, azt is lehet 6000-ig (80 km/h), persze ez akkor számítana, ha 0-100-ról lenne szó.
Tehát megnyugodhatsz, szerintem az autód teljesen tökéletes, ennyit tud 75 LE.
Az egyenesben mért végsebesség azért továbbra is érdekes, na meg a fogyasztásod is, esetleg egy kis xado géllel próbálkozhatnál, ha a végsebességet nagyon nem is növeli meg, de ha kopott a motorod, nem tudom hány km van benne, akkor azért tud javítani a kopáson, és az a fogyiban jelentős lehet.
-
giigz
veterán
Na beleraktam a 3. tubus Xadot
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!